Nikit@ Skrevet 29. mai 2010 #21 Del Skrevet 29. mai 2010 Skal vi se. Det er en hel del. På jobb går jeg lengre enn når jeg er hjemme. Hjemme mellom hver og annenhver time. På natta veldig sjelden, og aldri mer enn èn gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mai 2010 #22 Del Skrevet 29. mai 2010 Ofte jeg ikke går på do iløpet av en skoledag for eks. Går kanskje 3 ganger i døgnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest scorpius Skrevet 30. mai 2010 #23 Del Skrevet 30. mai 2010 Jeg går sikkert på do ihvertfall en gang i timen, men det kommer selvfølgelig på hvor mye jeg drikker da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ism85 Skrevet 30. mai 2010 #24 Del Skrevet 30. mai 2010 Hmm kanskje en gang annen hver time. Men Ekstremt ofte når jeg drikker alkohol ca vært 10min på det værste. Og har lite selvkontroll på dette, må jeg så må jeg. Mens jeg kan gå en uke uten å drite om jeg ønsker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 30. mai 2010 #25 Del Skrevet 30. mai 2010 4-6 ganger vil jeg tro? Kan også fint la være å gå på toalettet i løpet av en jobbdag, andre ganger løper jeg hele tida. Kommer an på hvor mye jeg drikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mai 2010 #26 Del Skrevet 30. mai 2010 Regner med at det blir minimum tre ganger om dagen (når jeg står opp, ettermiddag og før jeg legger meg), men regner med at de sjeldent blir mer enn fem ganger.. Har heller ingen problemer med å holde meg lenge, som f.eks. når jeg reiser lange buss- og togreiser (Danmark-Norge), disse reisene blir på ca elleve timer, kanskje litt mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konstantin Skrevet 30. mai 2010 #27 Del Skrevet 30. mai 2010 Ca 3 ganger i døgnet. Hver dag når jeg står opp, en gang på ettermiddagen hvis jeg er hjemme. Og før jeg legger meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mai 2010 #28 Del Skrevet 30. mai 2010 5-6 ganger i døgnet, kanskje? Men har merket at et par dager i måneden er jeg nesten konstant tissetrengt, skal tro om det kan være under eggløsning eller noe. Da blir jeg tissetrengt igjen omtrent med det samme jeg har vært på do, utrolig slitsomt. Andre som merker noe lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mai 2010 #29 Del Skrevet 30. mai 2010 5-6 ganger i døgnet, kanskje? Men har merket at et par dager i måneden er jeg nesten konstant tissetrengt, skal tro om det kan være under eggløsning eller noe. Da blir jeg tissetrengt igjen omtrent med det samme jeg har vært på do, utrolig slitsomt. Andre som merker noe lignende? Jeg løper frem og tilbake på do hele den første dagen jeg har mensen.. Lurer på om det kanskje er fordi at kroppen min samler opp endel vann i dagene før mensen (sånn kjennes det ut ihvertfall). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mai 2010 #30 Del Skrevet 30. mai 2010 En gang hver time. Bortsett fra på natten. Da bare en eller to ganger på 7 timer. Det er mye... Samme her, må på toalettet 1-2 ganger i timen, og om natten også...på ferie blir det litt sånn: hvor er nærmeste do? Liker jo kaffe, te av og til vin og masse vann i løpet av hver dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå