Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mai 2010 #1 Del Skrevet 29. mai 2010 Har ofte tannmerker ytterst på tungen. Noen som vet hva det betyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mai 2010 #2 Del Skrevet 29. mai 2010 At du biter deg i tunga? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mai 2010 #3 Del Skrevet 29. mai 2010 Har ofte tannmerker ytterst på tungen. Noen som vet hva det betyr? Har det vært sånn lenge? Skjer det hele tiden, eller kommer det for eksempel når du har sovet? Dersom det har oppstått nå nylig, og tannmerkene er veldig tydelige, så ville jeg faktisk tatt en tur til tannlege/kjeveortoped. Åpent bitt er ikke kjempekult å ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest palyclinic cobbe Skrevet 29. mai 2010 #4 Del Skrevet 29. mai 2010 Har ofte tannmerker ytterst på tungen. Noen som vet hva det betyr? Jeg har også det, jeg ser det på morgningen. Det skyldes nok at tungen ligger med press mot tennene og at man får litt merker. Disse forsvinner ganske fort når munnen blir åpnet og tungen får bevege seg mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 30. mai 2010 #5 Del Skrevet 30. mai 2010 Det betyr nok at du biter tenner. Ville snakket med tannlegen min om det, var jeg deg. Du kan risikere å skade tennene kraftig og du biter hardt og over lengre tid, og du kan også få skikkelig hodepine av det. Er det ille, kan du få en skinne som du sover med om natten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå