Gjest anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #21 Del Skrevet 28. mai 2010 Jeg får av og til fnatt av å lese Facebook-statuser til folk som er så fordømt glade og vellykkede med alt mulig: "God morgen, det er sol, jeg har allerede vært oppe i to timer, vasket gulv, bakt brød, skal trene Zumba og er klar for fest i kveld. Niiiice." Og thumbs up fra 12 personer som liker dette. Mens jeg så vidt har greid å kravle meg ut av senga, halvveis i koma. Men det får bli mitt problem, jeg bør vel ikke være bitter og sur for at andre er glade og har det bra. Enig med deg. Jeg får også fnatt av de overfladiske og hysterisk positive Facebookstatusene noen ganger. Jeg forstår jo at folk ikke ønsker å være for private eller for seriøse på facebook, men det får da være måte på da. Når jeg leser slike statuser, blir det enda en påminnelse om at det er noe har gått galt i livet mitt. Men noen ganger blir jeg bare irritert og tenker at det er de som mangler fantasi. Jeg klarer ikke engang å ta slike positive ord i min munn, og langt mindre å skrive dem. Jeg vet ikke hvorfor, men det føles veldig unaturlig rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mai 2010 #22 Del Skrevet 29. mai 2010 Enig med deg. Jeg får også fnatt av de overfladiske og hysterisk positive Facebookstatusene noen ganger. Jeg forstår jo at folk ikke ønsker å være for private eller for seriøse på facebook, men det får da være måte på da. Når jeg leser slike statuser, blir det enda en påminnelse om at det er noe har gått galt i livet mitt. Men noen ganger blir jeg bare irritert og tenker at det er de som mangler fantasi. Jeg klarer ikke engang å ta slike positive ord i min munn, og langt mindre å skrive dem. Jeg vet ikke hvorfor, men det føles veldig unaturlig rett og slett. Jeg skjønner når folk har positive oppdateringer fordi det har skjedd noe positivt. F.eks "jess, fikk drømmejobben" elller "gleder seg til fest i kveld". De oppdateringene jeg ikke helt forstår er de positive basert på ingenting. Jeg føler meg så kravstor også som ikke klarer å glede meg over en filmkveld hjemme eller en middag med en venninne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå