Gjest Gjest.. Skrevet 28. mai 2010 #1 Del Skrevet 28. mai 2010 Hei. Jeg skal gjennom en opr hvor jeg ikke vil at min sjef eller kollegaer skal vite hva jeg skal gjøre. Jeg kommer til å bli sykemeldt i ca 6 uker etterpå og jeg lurer på hva slags opr som jeg kan "skylde på". Ikke arm eller bein da, som blir synlig liksom. Håper noen kan hjelpe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 28. mai 2010 #2 Del Skrevet 28. mai 2010 Hei. Jeg skal gjennom en opr hvor jeg ikke vil at min sjef eller kollegaer skal vite hva jeg skal gjøre. Jeg kommer til å bli sykemeldt i ca 6 uker etterpå og jeg lurer på hva slags opr som jeg kan "skylde på". Ikke arm eller bein da, som blir synlig liksom. Håper noen kan hjelpe... Da tror jeg du må lyve på deg noe temmelig alvorlig. Sikker på at du vil det? Du trenger ikke å si til sjefen eller kollegaene hvorfor du er sykmeldt, de kan ikke kreve å få vite det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 28. mai 2010 #3 Del Skrevet 28. mai 2010 Hva med å si sannheten? Eller hvorfor må du si noe som helst? Holder det ikke med sykmelding fra lege, uten at det oppgis annen grunn enn rekonvalesens etter kirurgisk inngrep? Tenkte ellers å foreslå "skulderoperasjon" siden en jeg kjenner nettopp har vært gjennom det og ble "parkert" i 8 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest.. Skrevet 28. mai 2010 #4 Del Skrevet 28. mai 2010 Sannheten er ikke noe alternativ, for å si det sånn. Jeg vil ikke de skal vite. Jeg vet de kommer til å spørre og jeg tenkte det ville være bedre å ha en "forklaring". Jeg jobber som sykepleier og har da en hverdag som gjør at jeg må bli hjemme i 6 uker. Håper fortsatt på forslag.. Takk for dere som har svart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canvas Skrevet 28. mai 2010 #5 Del Skrevet 28. mai 2010 Om du ikke vil si hva det er, så vil jeg anbefale på det sterkeste å heller si at du ikke ønsker å fortelle hva det er. Sykmeldingen er mer enn nok! Arbeidsgiver har ikke noe som helst krav på å vite hvorfor du er sykemeldt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. mai 2010 #6 Del Skrevet 28. mai 2010 Har vært i lik situasjon selv,og sa bare at det var så privat at jeg ikke ville si det til noen. Enkelte på jobb virket litt "satt ut" siden det er et miljø der alle vet hva alle andre plages med, men de tok det veldig fint! Det er MYE bedre enn å faktisk _lyve_, enten det er til sjef eller andre kollegaer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. mai 2010 #7 Del Skrevet 28. mai 2010 Nå ble jeg skikkelig nysgjerrig! Kan du si det her? Plis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest.. Skrevet 28. mai 2010 #8 Del Skrevet 28. mai 2010 Tusen takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå