Gå til innhold

Videregående/universitet -UTLANDET?????

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har i det siste begynt å tenke på alternativet å gå siste biten videregående/universitet i utlandet. Da er det spesielt London jeg tenker på, men der er det vel ikke norsk videregående, bare grunnskole. Vet noen om et alternativ ?? f-eks dansk videregående ? ( :hoho: litt komisk.. ;)) Iallefall.. Har noen erfaringer med dette å studere i utlandet?

Og HVOR?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har studert i utlandet, men paa universitetsnivaa.

Men jeg har noen venner som har tatt vgs i utlandet..., men ikke paa norsk. Da er jo hele vitsen borte.

Uansett, jeg har bare positive ting aa si om utenlandsstudier! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chica i.i.

Enig med Golosa, hvis du først kommer deg avgårde til utlandet så må du ikke gå på norsk skole. Hva med å gå IB? Husker ikke hva det heter, international baccalaureat eller noe sånt. Tilsvarer VK1 og VK2 allmenne fag. Da må du ta GK hjemme. IB-linja fins i Trondheim, Bergen og Oslo, og mange plasser i utlandet. Fordelen er at da går det veldig greit å søke seg inn på høyere utdanning i Norge etterpå hvis du ønsker det, da dette er en linje de kjenner til.

Hadde jeg skulle tatt vgs i utlandet ville jeg funnet meg en spansk liten by som ikke er oppdaget av turister!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom du vil ta vidaregåande i utlandet, vil nok eg og anbefala IB. Men Du må vera klar over at IB er ganske mykje hardare enn vanleg norsk vidaregåande. Det er ikkje uvanleg at folk som har gått på IB får hoppa over første året av universitetsutdanninga (USA) eller i alle fall ein del av faga første året på universitet.

IB-linja fins i Trondheim, Bergen og Oslo, og mange plasser i utlandet.

IB finst dessutan på to skular i Stavanger. Men det er vel eigentleg ikkje så viktig, ettersom du er interessert i å studera utanfor Noreg. Men det viser i alle fall at IB er noko norske skular og arbeidsgjevarar kan forstå kva er.

Sjølv går eg på universitet i Canada, og eg kan ikkje sei kor glad eg er for at eg reiste ut av Noreg for å studera. Det er ingenting galt med Noreg, men det er bare ei fantastisk oppleving å bu i eit anna land. Og dessutan finn du valegvis eit betre utval av studier utanfor Noreg, ettersom dei fleste landa eg veit om har mykje meir enn 4 (OK, snart 5) universtitet og ei handfull høgskular.

Du skal vera klar over at i London så er det veldig mange norske studentar (det gjeld heile Storbritannia), så det er faktisk veldig lett å havna i eit heilt norsk miljø. Det er jo sjølvsagt opp til kvar enkelt kva slags miljø ein vil gå i, men eg synest at litt av vitsen med å studera i utlandet vil forsvinna dersom ein kun går i lag med norske folk. På mitt universitet er det under 10 faste norske studentar, og sjølv om det er kjekt å treffa dei av og til, så har eg stort sett bare canadiske vennar. Og det har gjort det mykje enklare for meg å læra engelsk betre, og dessutan å plukka opp den canadiske kulturen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg ville kontakta United World College - tykkjer det verkar kjempespanande, og veit dei er svært seriøse. Kjenner ei som har tatt vidaregåande gjennom dei - ho gjekk i Singapore. Ho var svært nøgd med opplegget, og anbefalar det gjerne!

(Men ver klar over at du må inn til fleire intervju og sånn for å bli godkjent av uwc...)

Dei har forresten ein vgs i Noreg òg, der det går elevar frå heile verda... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lillesøster tok ett år på videregående i USA (måtte gå opp i historie som privatist her hjemme, men resten ble godkjent)

Hun var kjempefornøyd. Var ikke noe problem å følge med i undervisningen, og følte hun fikk mye igjen for det. Hun reiste gjennom noe som het ASSE, tror jeg. Om du tar kontakt med noen av de som driver med sånt så kan de sikket hjelpe deg, vet at Bjørknes også har ett opplegg på videregånde i utlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet at Bjørknes også har ett opplegg på videregånde i utlandet.

Danielsen vidaregåande i Bergen har òg eit opplegg der dei legg til rette for å ta siste året i USA - her meinar eg ein får alt godkjent, fordi alt er organisert på førehand... Les meir om dette her om du vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...