Gjest AnonymBruker Skrevet 28. mai 2010 #1 Del Skrevet 28. mai 2010 Har hatt treg mage i lang tid. Kan gå opp til en uke før jeg må gå på do av meg selv. Har vært utredet hos lege og tatt alt mulig sjekker med alleriger, intoleranser og kamera opp i baken osv, men de finner ikke noe der. Nå har jeg derimot funnet ut at det virker som om at hvis jeg tar en øl, så løsner det og jeg får gått på do. Det kan ta alt fra 10-30 min at jeg merker jeg må på do, og etter jeg har vært er alt fint, og jeg har ikke problemer hvis jeg tar mer enn 1 øl. Hva er det øl har andre ting ikke har? Det er ikke slik med vin. Til daglig spiser jeg grove knekkebrød og grovt brød, og magert pålegg og sunt fett som fet fisk og nøtter etc. Er det noen som har noen innspill på dette? Av og til tar jeg meg en øl på formiddagen fordi det kan være 5 dager siden sist..Men har jo ikke lyst å måtte ta en øl hver eneste gang jeg vil på do. Kaffe fungerer ikke på samme måten heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2010 #2 Del Skrevet 28. mai 2010 Humle? Se om alkoholfritt virker, om så gjør det er forsåvidt ikke så ille? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå