Gå til innhold

MGP og homofile menn

Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Fenomenet er kjent for lengst og sikkert ikke så interessant heller, men var i byen i går ettermiddag/kveld og gikk forbi smuget. Tror 95% av hannkjønnene jeg så var homo, og til de grader så "skrulletyper". Trodde jo at GP hadde en sterk grad av homofile menn, men så til de grader visste jeg ikke.

Ikke noe galt med homser for all del, men litt merkelig fenomen.

Undrende fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Synes jo dette er litt morsomt jeg da:) Selv er jeg jente og hetro, men skal på MGP i morgen! Kjenner flere homofile som også skal dit.

Hvorfor det er sånn kan man jo lure på, men det gjør ikke jeg. De har vel lagt sin elsk på MGP, og det er jo greit det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Nei da, jeg går ikke og undrer meg mye over dette. Og jeg ser jo at det sikkert er gøy for en jente å være med på et party som dette. Helt sikkert snille gutter og ikke alle er innpåslitne heller. Så det er bra. Jeg mener ikke noe negativt mot de homofile med denne tråden, bare litt forundret over det store flertallet av homofile menn i salen, ikke at jeg vet legningen til alle heller da...

Men for all del, det er jo litt morsomt at det er sånn også.

Undrende fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra artikkel om dette fenomenet i Dagbladet Fredag i dag :)

Jeg beundrer alle som greier å føle det minste snev av engasjement når det kommer til Eurovision/ Grand Prix, men det er en annen debatt... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engasjementet til noen av homsene skyldes sikkert at det er mange homofile artister som deltar også.

De elsker jo å se oljesmurte menn i glitter :)

og noen ganger drag artister også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Synes jo dette er litt morsomt jeg da:) Selv er jeg jente og hetro, men skal på MGP i morgen! Kjenner flere homofile som også skal dit.

Hvorfor det er sånn kan man jo lure på, men det gjør ikke jeg. De har vel lagt sin elsk på MGP, og det er jo greit det:)

Skulle gjerne vært der selv men har ikke billett dessverre. Men flere jeg kjenner skal dit også, de fleste er homo eller bi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Ikke så rart at de homofile menn liker GP når man så f.eks. de 5 sminkegutta som sto på scenen for Moldova.

De var så feminine og pene at selv jeg som hetero mann fikk jeg nesten litt lyst på dem...

Tror de hadde kommet høyere på lista mi de minst pene jentene i hjemkommunen min i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

Fenomenet er kjent for lengst og sikkert ikke så interessant heller, men var i byen i går ettermiddag/kveld og gikk forbi smuget. Tror 95% av hannkjønnene jeg så var homo, og til de grader så "skrulletyper". Trodde jo at GP hadde en sterk grad av homofile menn, men så til de grader visste jeg ikke.

Selv synes jeg fotball og hooligans er et merkelig fenomen!

Smuget på en GP kveld høres hyggelig ut, det er alltid morsomt med homofile menn og Grand Prix. Synes absolutt ikke de er skrullete. "KåreJånni" ga også greie klesvurderinger av artistene sammenliknet med motebildet (som alltid skiller seg noe ut fra GP-bildet) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

Ikke så rart at de homofile menn liker GP når man så f.eks. de 5 sminkegutta som sto på scenen for Moldova.

De var ordentlig fine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

Jeg beundrer alle som greier å føle det minste snev av engasjement når det kommer til Eurovision/ Grand Prix, men det er en annen debatt... :ler:

Ah, det samme jeg synes om fotball :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

De var ordentlig fine!

Skulle gjerne hatt en helaften med de karene, overnatting også.

Gutten sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...