Gjest mina Skrevet 28. mai 2010 #1 Del Skrevet 28. mai 2010 For et par uker siden fikk jeg plutselig en slags "stripe" med litt hard, knudrete hud ved inngangen til skjeden. Ble klippet under en fødsel for 19 år siden, har hatt et nesten usynlig arr der, men huden har alltid vært myk allikevel. Men nå er det altså blitt litt stort, fargen er nesten hvit. Det kom liksom "over natta", blir litt redd, jeg. Er det noen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Monica Skrevet 28. mai 2010 #2 Del Skrevet 28. mai 2010 Det kan være Lichen Sclerosus et Atrophicus... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mina Skrevet 28. mai 2010 #3 Del Skrevet 28. mai 2010 Det kan være Lichen Sclerosus et Atrophicus... Huff, jeg søkte på det, det så skummelt ut. Men kan det være noe slags kjønnssykdom, tro? Jeg fikk ny kjæreste for tre måneder siden. Mange tanker som svirrer rundt. Var bare litt merkelig at det kom akkurat der som jeg har det arret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå