Gå til innhold

hva gidder du aldri å lese på KG

Pimp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forbausende mange kvinner som bryr seg lite om graviditet ? Syns det faktisk var koselig å titte innom graviditetstråder/dagbøker før jeg ble gravid selv også. Er ikke graviditet en stor del av det å være kvinne, da...? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbausende mange kvinner som bryr seg lite om graviditet ? Syns det faktisk var koselig å titte innom graviditetstråder/dagbøker før jeg ble gravid selv også. Er ikke graviditet en stor del av det å være kvinne, da...? :ler:

Ikke for min del. Barn er ikke en del av mitt liv. Er heller ikke int i å høre om alle sykdommene,plagene,hvor vondt de gravide og hvor mye mat ungene eter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som planlegger å bli grabide er det kanskje koselig, men for meg som ikke planlegger det er det helt uvesentlig hvor i syklusen noen er, hvor kvalme folk er eller når de har termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for min del. Barn er ikke en del av mitt liv. Er heller ikke int i å høre om alle sykdommene,plagene,hvor vondt de gravide og hvor mye mat ungene eter..

For de som planlegger å bli grabide er det kanskje koselig, men for meg som ikke planlegger det er det helt uvesentlig hvor i syklusen noen er, hvor kvalme folk er eller når de har termin.

Skjønner hva dere mener også...kanskje fordi jeg har hatt planleggingen av et barn litt i bakhodet den siste tiden at jeg har likt gravidtrådene... :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Jeg leser ikke kategoriene Bryllup, Gradivitet og spedbarn, Personlige meldinger, Prøvere og ufrivillig barnløse, Ris ros og tips og Vi som sørger.

Er innom resten av kategoriene, noen mer enn andre, men er selektiv på f.eks samliv og relasjoner, singelforumet og seksualitet. Sjelden jeg er der, har lite interesse av fjortisers problemer innen de kategoriene. "Liker han meg?" Jada... Gidder heller ikke når Steinar40 og Kate W har kuppet en tråd. (Ødelagt en tråd som i utgangspunktet kunne vært interessant eller var det før de kuppet den)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke graviditet en stor del av det å være kvinne, da...? :ler:

Det er det definitiv ikke for meg!:riste:

Tråder om prøving, graviditet og fødsel er fullstendig uinteressant. Faktisk tok det lang tid før jeg skjønte hva ordet prøving betydde i denne sammenhengen. Jeg hadde aldri hørt det brukt tidligere før jeg leste det på KG, og trodde lenge det betydde å bli gravid med prøverør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeeh, snikk-snakk finnes jo ikke lenger. Skråblikk og generaliseringer åpner jeg omtrent aldri, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Eeeeh, snikk-snakk finnes jo ikke lenger. Skråblikk og generaliseringer åpner jeg omtrent aldri, da.

Snikk snakk ligger helt nederst under diverse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får nok skrekkhistorier og koselig historier av vennene rundt meg. Jeg har ikke barn selv, og føler liksom mye av graviditetstrådene handler om ting jeg ikke forstår meg på fordi jeg ikke er eller har vært gravid :) derfor. Det er selvfølgelig å høre at noen blir gravid, eller trist at noen mister barnet sitt, men som oftest er jo disse trådene om det "tekniske" under en graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Sport og fritid dropper jeg også da jeg antar at et slikt emne på et forum av og (stort sett) for kvinner neppe har integritet i det hele tatt.

:fnise:

Hvorfor er du på KG?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Finnes ikke interessant i det hele tatt. Det finnes oss her på KG som er ferdig med det, som har halv-voksne barn. Vi går igjennom forskjellige stadier her i livet, vi går videre og gradivitet er definitivt et av de tilbakelagte stadier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går inn på tråder som jeg mener er interessante og/eller aktuelle for min nåværende livssituasjon. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Jeg leser det meste, men prøvere og ufrivillig barnløse, og religionsforumet er ikke interessant for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...