Pimp Skrevet 27. mai 2010 #1 Del Skrevet 27. mai 2010 Jeg åpner aldri trådene om kjæledyr, og leser bare en sjelden gang dagbøker (interesserer meg ikke) Hva med dere? Hva gidder dere ikke å åpne her på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Chikako Skrevet 27. mai 2010 #2 Del Skrevet 27. mai 2010 Åpner skjelden tråder som heter "Hjelp!", "Hva skjer?" og lignende. Liker å vite litt om hva jeg kan forvente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 27. mai 2010 #3 Del Skrevet 27. mai 2010 Jeg leser ikke dagbøker som allerede er på flere hundre sider, da de gjerne er veldig interne. Ellers er jeg sjelden på ordleker. Dersom jeg klikker meg inn på tråder som heter "Hvilket navn skal vi velge?" er jeg i en situasjon der jeg kjeder meg skrekkelig mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. mai 2010 #4 Del Skrevet 27. mai 2010 Tråder i Bryllyp, Klær, sko og mote, Singelforumet og Graviditet og spedbarn er sjeldent interessante for meg. Hater og at det er så mange som lager tråder med navn av typen "Hjelp!", tråder med den tittelen kan gjelde alt fra at man holder på å dø til at man ikke vet om man skal ha på seg en lilla eller rosa topp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 27. mai 2010 #5 Del Skrevet 27. mai 2010 Og for ikke så snakke om Er jeg gravid??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 27. mai 2010 #6 Del Skrevet 27. mai 2010 Leser aldri ting om gravide og barn.Spessielt ikke gravid dagbøker, Det er sovestoff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. mai 2010 #7 Del Skrevet 27. mai 2010 Og for ikke så snakke om Er jeg gravid??? Også synes jeg det virker som om det er veldig få konstruktive, gode diskusjoner inne på Religion og livssyn, men kan være morsomt å lese innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 27. mai 2010 #8 Del Skrevet 27. mai 2010 Åpner aldri dagbøkene. Det kan stå mye interessant der, for all del, men som noen over har nevnt; er de på mange sider er det mye interne greier der. Åpner heller aldri tråder om graviditet og bryllupp i og med jeg har relativt lite å komme med uansett hva det gjelder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 27. mai 2010 #9 Del Skrevet 27. mai 2010 Emnene jeg så godt som aldri er innom: - Hobby (aldri lest en tråd der) - Miljø (lite aktivitet) - Sport og fritid - Prøvere og ufrivillig barnløse (ikke aktuelt for meg) - Vi som sørger - Ordleker Er også veldig sjelden jeg gidder å lese dagbøker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. mai 2010 #10 Del Skrevet 27. mai 2010 Jeg leser aldri politiske eller religiøse debatter her, er bare krangel og liten respekt for andres meninger, pluss at de fleste er hellig overbeviste om at de sitter på Den Store Sannheten. Leser ei heller tråder om forskjellige tv-program, ser aldri på TV, ser bare på visse serier på laptopen min. Til tider så kan kvinnene her på forumet sammenlignes med de mannlige "debattantene" på nakenprat.com. :D Ugg, jeg er faktisk kvinne selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Facepainter Skrevet 27. mai 2010 #11 Del Skrevet 27. mai 2010 Leser nesten bare de tre s-ene; seksualitet, samliv og relasjoner og singelforumet. Ellers er jeg innom data & internett og interessante emner jeg ser fra forsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. mai 2010 #12 Del Skrevet 27. mai 2010 Det er mange forum jeg sjelden er innom, men de fleste har jeg vel tittet innom bare for å se hva er. Men det jeg holder meg unna er -Øvelsesrom -Magasinetkategorien -Snikk-snakk og ordleker -Terminklubb -Bryllupsdagbøker -Dagbøker generelt, egentlig. De er, som nevnt over, fryktelig interne En annen ting, som også er nevnt tideligere, er "Er jeg gravid?" trådene. Jeg klikker aldri på disse. Mulig KG kunne tjent godt på reklame for graviditetstester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 27. mai 2010 #13 Del Skrevet 27. mai 2010 Jeg holder meg langt unna alt som ligner "er jeg gravid??". Blir for dumt. Ellers leser jeg ikke dagbøker, og jeg har begynt å sky trådene til green tea, da de som regel bare er krangling og drittslenging. Jeg pleier egentlig mest å gå inn på de som ligger øverst, altså de siste postene. Hvis ikke noe der ser interessant ut finner jeg som regel på noe annet med mindre jeg kjeder meg veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 27. mai 2010 #14 Del Skrevet 27. mai 2010 Leser aldri dagbøker, bryllup, graviditet og spedbarn, kropp og helse, prøvere og ufrivillig barnløse eller velvære/hud/kosmetikk da disse emnene interesserer meg midt på ryggen. Men så er jeg mann også da. Sport og fritid dropper jeg også da jeg antar at et slikt emne på et forum av og (stort sett) for kvinner neppe har integritet i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fireflies Skrevet 27. mai 2010 #15 Del Skrevet 27. mai 2010 bryllup, kjæledyr, dagbøker, og svært lite om babyer/graviditet/prøving. dette kunne ikke brydd meg mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stillness Skrevet 28. mai 2010 #16 Del Skrevet 28. mai 2010 Bryllup,graviditet,prøvere,barn,sport og fritid,snikk-snakk,ordleker er vel ting jeg ikke gidder å klikke meg inn på rett og slett fordi det ikke interesserer meg spesielt mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 28. mai 2010 #17 Del Skrevet 28. mai 2010 Jeg må heller remse opp de forumene er ER innom: Aktuelle saker, Generell Debatt, Natur og Vitenskap, Religion og Livssyn, Skråblikk og innimellom Språk. Og så har jo to dagbøker jeg besøker i ny og ne. Alt annet gidder jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<CupCake> Skrevet 28. mai 2010 #18 Del Skrevet 28. mai 2010 Åpner ikke tråder som alt har blitt lange, gidder ikke lese meg gjennom noen tråder uansett tema.. ellers kan jeg skkert titte på det meste.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 14. juni 2010 #19 Del Skrevet 14. juni 2010 dagbøker, prøvere og ufrivillig barnløse,Terminklubb,Bryllupsdagbøker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tineline Skrevet 14. juni 2010 #20 Del Skrevet 14. juni 2010 Jeg har i lang tid unngått Aktuelle saker, da jeg syns det kun er FrP-propaganda og syting der. Er heller sjelden innom dagbøker, Bil og trafikk, Barn og familie (med unntak av én tråd), Religion etc, Hobby og Hus og Hage, og har aldri vært innom Bryllup, Graviditet, Sorg og øvrig som ikke er relle diskusjonsfora. Av tråder, gidder jeg aldri åpne de som ikke forteller i overskriften hva det handler om. Dessuten gidder jeg ikke "går jeg ned i vekt nå?" eller "har jeg streptokokker" og alle Twilight-trådene, og alt som minner meg om dem tidligere nevnte FrP-propagandaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå