Gå til innhold

Jeg kan vel ikke være gravid?!

Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Jeg har en implanon p-stav, bruker den nå i litt over 7 måneder, og har ikke hatt noe blødninger/mensen fram til nå. Men nå i det siste har jeg fått noe rare symptomer, har veldig sterke mensensmerter, men uten noe mens. De kommer og går og var nå sånn i ca ei uke. Og brystene og spesielt brystvortene er blitt overfølsomme.

Men jeg kan vel ikke være gravid, jeg har jo en p-stav! :tristbla: Det er jo ikke sånn som med ppillen, at man kan glemme å ta en...

Kjøpte meg graviditetstest allikevel da, men der står det at den kan brukes med sikkerhet siden første dag når man forventer menstruasjon. Noen som kan si meg når jeg kan bruke den, jeg forventer jo i grunn ingen menstruasjon.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor lenge har du hatt sånne symptomer da? Jeg ville enten tatt to tester, en nå og en om to uker, eller ventet to uker etter at symptomene først kom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

TS her,

ca 6-7 dager nå, tror jeg. Smertene er ganske så sterke til tider, men de går fort over, ligner veldig på menstruelle magekramper, men sterkere. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste svaret får du ved å gjøre som Hinata sa, og ta en test nå og en test om en-to ukers tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har implanon, har innimellom menssmerter uten å ha mensen og innimellom blør jeg litt uten å ha vondt. Jeg tviler veldig på at du er gravid, men du kan jo ta en test om du vil være helt sikker. Hvis du leser om staven ka den ha mange bivirkninger og derfor passer den ikke for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...