Jinx Skrevet 21. september 2003 #1 Del Skrevet 21. september 2003 Hvilke babyprodukter bruker dere på deres små, og hvor kjøper dere dem ?? Jeg har alltid brukt Natusan, og har vært fornøyd med dem.. Men har jo hørt div om prod deres.. Men så nå en serie på apoteket jeg tenkte å prøve ut neste gang : Baby Seba med .. Noen som har erfaringer med dem ?? Finnes det andre gode produkter ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asterix Skrevet 21. september 2003 #2 Del Skrevet 21. september 2003 Bruker reint vann. Kommer ut av springen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 21. september 2003 #3 Del Skrevet 21. september 2003 Her i huset går det i SebaMed Baby og Weleda sine produkter. Vi har disse produktene på stellebordet: Hudvask/Skumbad fra SebaMed Baby. Shampo fra SebaMed Baby. Bodylotion fra SebaMed Baby. Stellekrem fra Sebamed Baby. Olje fra Weleda. Bodylotion fra Weleda. Stellekrem fra Weleda. Hudcreme fra Weleda. Jeg bruker ikke alt på en dag, selvsagt, men ved behov. SebaMed Baby kjøpes på apotek og Weleda på Helsekost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. september 2003 #4 Del Skrevet 21. september 2003 Annbefaler å bruke Sillulen sinksalve på rumen. Kjemefin og fås kjøpt på apoteket. Ellers går det som regel på natusan sine produkter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 21. september 2003 #5 Del Skrevet 21. september 2003 Da min sønn var baby gikk det nok mest i natusan og et annet merke de hadde i dagligvaren (tror ikke det finnes lenger?). Men til stumpen brukte jeg kun sebamed. Sinksalve brukte jeg bare en gang, da fikk han masse blemmer. Kan ikke være 100% sikker på at det var salven han reagerte på, men det skjedde i alle fall aldri med sebamed, så da var jo valget enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nightwish Skrevet 21. september 2003 #6 Del Skrevet 21. september 2003 På såre barnerumper og eksem bruker jeg en salve som heter inotyol. Den lukter dritt, ser helt forferdelig ut, men den hjelper. Jeg har ikke brukt noe annet noen gang, men jeg er vel en av de få som ikke kan fordra natusanprodukter. Men alle har sine meninger om hva som er best og jeg tror det kommer veldig ann på barnets hud hva man bruker. Inotyol kjøpes forresten på apoteket og koster mellom 45 og 60 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. september 2003 #7 Del Skrevet 21. september 2003 Hva er galt med Natusan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Weleda Skrevet 21. september 2003 #8 Del Skrevet 21. september 2003 Hva er galt med Natusan? Pga mineraloljene produktene er basert på. Denne typen olje har ikke evnen til å bløtgjøre huden, den blir bare liggende utenpå som en tynn film. Det kan funke greit dersom man har problemer med tørr hud og først foretar annen fuktighetsgivende behandling (for å "låse" fuktighet inne), men er du ute etter det som er mest skånsomt og helende for huden i seg selv skal du se etter produkter basert på vegetabilske oljer. Et godt eksempel er Weleda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 21. september 2003 #9 Del Skrevet 21. september 2003 Lager produktene selv, da vet jeg hva jeg får.....Ville aldri brukt babyolje fra Natusan f.eks., nettopp fordi det er basert på mineralolje og ikke vegetabilske oljer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 21. september 2003 #10 Del Skrevet 21. september 2003 På såre barnerumper og eksem bruker jeg en salve som heter inotyol. Den lukter dritt, ser helt forferdelig ut, men den hjelper. Jeg har ikke brukt noe annet noen gang, men jeg er vel en av de få som ikke kan fordra natusanprodukter. Men alle har sine meninger om hva som er best og jeg tror det kommer veldig ann på barnets hud hva man bruker. Inotyol kjøpes forresten på apoteket og koster mellom 45 og 60 kr. Den bruker jeg også. Helt super på såre barnerumper ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nightwish Skrevet 22. september 2003 #11 Del Skrevet 22. september 2003 Redhead: Ja den er kjempefin. Lukter blæh, men jeg anbefaler intet annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå