Gjest Jente17 Skrevet 26. mai 2010 #1 Del Skrevet 26. mai 2010 Nesten hver gang jeg har mensen så kommer det væske igjenom tampongen. Virker som om det sklir forbi bare, og det renner nedover låret mitt. Det skjer alt fra 1-4 time siden sist jeg puttet inn tampong. Syntes det er utrolig ekkelt og trusa blir nermest gjennomvåt. Det er ikke utflod, det er helt flytende og klart og lukter som underlivet mitt gjør til vanlig (altså helt normalt). Er det noe jeg burde dra til lege for? Noen andre som har det slikt? Jeg takler ikke bind, så vil helst bli kvitt problemet så jeg slipper å skifte truse to ganger om dagen og bytte tampong i hytt og pine.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukaFrost Skrevet 26. mai 2010 #2 Del Skrevet 26. mai 2010 Hvilken type og størrelse på tampong bruker du? Jeg vil tro du bruker en størrelse som er for liten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 26. mai 2010 #3 Del Skrevet 26. mai 2010 Det er væske, men ikke blod? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 26. mai 2010 #4 Del Skrevet 26. mai 2010 Bruker blå og rosa. Rosa når jeg blør mest og blå på begynnelsen/slutten. Har vurdert grønn, men jeg er som regel "tørr" når jeg skal putte i tampongen og da får jeg såvidt den rosa ordentlig inn. Det skjer som regel med blå når jeg tenker etter.. Men har skjedd med rosa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 26. mai 2010 #5 Del Skrevet 26. mai 2010 Det er væske, men ikke blod? :klø: Ja det er blank klar væske, akruatt som om det er vann. Det er IKKE blod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 26. mai 2010 #6 Del Skrevet 26. mai 2010 Nesten hver gang jeg har mensen så kommer det væske igjenom tampongen. Virker som om det sklir forbi bare, og det renner nedover låret mitt. Det skjer alt fra 1-4 time siden sist jeg puttet inn tampong. Syntes det er utrolig ekkelt og trusa blir nermest gjennomvåt. Det er ikke utflod, det er helt flytende og klart og lukter som underlivet mitt gjør til vanlig (altså helt normalt). Er det noe jeg burde dra til lege for? Noen andre som har det slikt? Jeg takler ikke bind, så vil helst bli kvitt problemet så jeg slipper å skifte truse to ganger om dagen og bytte tampong i hytt og pine.. Så du mener altså at tampongen tar opp mensblodet, men alikevel kommet det noe klart rennende ut? :klø: Det høres veldig spesiellt ut... sikker på det ikke kan komme fra urinrøret? At det å gå med tampong inne rett og slett gjør deg bittelitt inkontinent...? (Tror vel egentlig du da skulle ha kjent urinlukt, men det var det eneste jeg kunne komme på...) Virker tampongen også veldig våt - utenom blodet? Kanskje du må prøve andre merker tamponger og se om det kan bli bedre da? Eventuellt gå opp en størrelse eller to sånn at det sperrer mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 26. mai 2010 #7 Del Skrevet 26. mai 2010 Så du mener altså at tampongen tar opp mensblodet, men alikevel kommet det noe klart rennende ut? :klø: Det høres veldig spesiellt ut... sikker på det ikke kan komme fra urinrøret? At det å gå med tampong inne rett og slett gjør deg bittelitt inkontinent...? (Tror vel egentlig du da skulle ha kjent urinlukt, men det var det eneste jeg kunne komme på...) Virker tampongen også veldig våt - utenom blodet? Kanskje du må prøve andre merker tamponger og se om det kan bli bedre da? Eventuellt gå opp en størrelse eller to sånn at det sperrer mer? Ja, glemte å si det, tampongen fyller seg opp med denne væsken (den blir ihvertfall full størrelse med bittelitt blod innimellom når jeg skifter pga det renner). Så det virker som om den først tar denne væsken, før det renner forbi, virker det som. Syntes det er så rart, fordi det er ikke utflod, og ikke mensen. :klø: Jeg har veldig lite utflod fra før av og det er ikke rennende som vann liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. mai 2010 #8 Del Skrevet 26. mai 2010 Vet ikke hvor store mengder det er snakk om, men jeg vet at jeg kan bli ganske så våt (når jeg blir kåt) selv om jeg bruker tampong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym Skrevet 26. mai 2010 #9 Del Skrevet 26. mai 2010 Dette har jeg også! Man trenger ikke være kåt nei, men dette ligner veldig på det sekretet som kommer når man får sprutorgasme. Det er akkurat som om tampongen klemmer mot det punktet i skjeden som utløser dette. Veldig rart, for man opplever liksom ingen orgasme heller..dessverre:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. mai 2010 #10 Del Skrevet 27. mai 2010 Har erfart noe lignende selv, men ikke så mye som du snakker om. For min del øltes det ganske normalt, tenkte på det som utfold eller væske som kom fra under der tampongen sitter, den sitter jo ganske langt inn. Snakk med legen din om du føler så sterkt ubehag. Det vil nok hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå