Gjest imli Skrevet 26. mai 2010 #1 Del Skrevet 26. mai 2010 Eg klør så veldig i hodebunnen! Utruleg plagsomt! I grunnen over heile hodet der det er hår. Nokon som har råd mot den slags? Kan det vere flass eller noko kanskje? :klø: Det er ikkje lus, det var det fyrste eg sjekka sidan eg har to ungar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMuffin Skrevet 26. mai 2010 #2 Del Skrevet 26. mai 2010 Jeg har samme problem. Pluss at jeg er veldig tørr i hodebunnen. Fryktelig plagsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest linnea Skrevet 28. mai 2010 #3 Del Skrevet 28. mai 2010 Hei:) jeg har også samme problem, men jeg synes det hjalp å bytte ut den vanlige shampoen mot en shampo uten parfyme eller en på apoteke mot tørr hodebunn:) har også kjøpt sånn gele lignende som skal hjelpe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 28. mai 2010 #4 Del Skrevet 28. mai 2010 Kanskje det er verd å prøve ja. Kva merke er den sjampoen då? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest linnea Skrevet 28. mai 2010 #5 Del Skrevet 28. mai 2010 husker ikke helt nå, men det var noen naturel eller noe sånt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå