K.A. Skrevet 7. juni 2010 #81 Del Skrevet 7. juni 2010 Illir vi kin spirri hvi minir di? Griir illir skil dit viri griiir. :slåss: Si hvim sim pidlir ni. Hi hi. Firstir di ikki nirsk, illir? *Sikk* "Griir mig" sim i "klirir mig". Inkilti mi hi dit inn mid tiskji, iltsi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.A. Skrevet 7. juni 2010 #82 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) :dåne: Æ'm næt wærthæ. Hår jåg då hållår åldrå sågt åt då vår. Mån jåg tålgår dåg, mått bårn. Kåm håt så skål jåg frålså dåg lått. Endret 7. juni 2010 av K.A. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 7. juni 2010 #83 Del Skrevet 7. juni 2010 Firstir di ikki nirsk, illir? *Sikk* "Griir mig" sim i "klirir mig". Inkilti mi hi dit inn mid tiskji, iltsi. Jug truddu ultsu du muntu gruuur, ukku gruur, ultsu. Du mu gjurnu bu mur klur u frumtudun. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.A. Skrevet 7. juni 2010 #84 Del Skrevet 7. juni 2010 Jug truddu ultsu du muntu gruuur, ukku gruur, ultsu. Du mu gjurnu bu mur klur u frumtudun. :gjeiper: Ja, da skal salvfalgalag vara "graaar". Glamta av 'A'an, sarra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 7. juni 2010 #85 Del Skrevet 7. juni 2010 Ja, da skal salvfalgalag vara "graaar". Glamta av 'A'an, sarra. Hæhæhæhæ! Dæ kæn ægsæ gjære fææl, K.Æ.! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 7. juni 2010 #86 Del Skrevet 7. juni 2010 Hæhæhæhæ! Dæ kæn ægsæ gjære fææl, K.Æ.! Hæ? K.Æ. gjær væl ækkæ fææl æltsæ. Jæg hær sætt læsæt æg blætt fædt pæ næ - næmlæg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 7. juni 2010 #87 Del Skrevet 7. juni 2010 Firstir di ikki nirsk, illir? *Sikk* "Griir mig" sim i "klirir mig". Inkilti mi hi dit inn mid tiskji, iltsi. Se lenge det er rekteg teskje se ... Eeeee ... E er ekke leke gee sem de endre ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 7. juni 2010 #88 Del Skrevet 7. juni 2010 Hæ? K.Æ. gjær væl ækkæ fææl æltsæ. Jæg hær sætt læsæt æg blætt fædt pæ næ - næmlæg. Hyr dy kynvyryrt tyr K.Y.-rylygyyn?! Dyt yr jy yn sykt! Dy kymmyr tyl y mytty ty sylvmyrd myd cyynyd yg yrsynykk ym K.Y. syyr dyt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 7. juni 2010 #89 Del Skrevet 7. juni 2010 *Bustullur mukkuskju fur ugut bruk. Du ur mundru* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 7. juni 2010 #90 Del Skrevet 7. juni 2010 Hyr dy kynvyryrt tyr K.Y.-rylygyyn?! Dyt yr jy yn sykt! Dy kymmyr tyl y mytty ty sylvmyrd myd cyynyd yg yrsynykk ym K.Y. syyr dyt! Noo, noo, oldro. Oldro. Jog vol kon ho oltorvon og nottvordskjoks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 7. juni 2010 #91 Del Skrevet 7. juni 2010 Noo, noo, oldro. Oldro. Jog vol kon ho oltorvon og nottvordskjoks. Då kån då få å måg åtån å måttå så nåå lås! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 7. juni 2010 #92 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Diri gjir mig i gidt himir! Ilskir dinni tridin Kvinnigiidin ricks! Idit: Ik! Smilii-hihi ippfirir sig ikki Endret 7. juni 2010 av Alyah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marabou Skrevet 7. juni 2010 #93 Del Skrevet 7. juni 2010 Bæ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marabou Skrevet 7. juni 2010 #94 Del Skrevet 7. juni 2010 Bæ, sæ jæg. Hærær dæræ dærlæg Nær æt spækælsæ bæær sæ ær dæt fæktæsk mænængæn æt dæræ skæl blæ skræmt, sænt. Hæh. Ræspæktlæst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 7. juni 2010 #95 Del Skrevet 7. juni 2010 *huppur huut fur u gludu Murubuu* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marabou Skrevet 7. juni 2010 #96 Del Skrevet 7. juni 2010 Pæh. Æ grææt dæt, sæm hævn fær æn jævlæg læng nætt pæ bælæt sæ skæl jæg spækæ æ trædæn fær ælltæd. Gænætt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 7. juni 2010 #97 Del Skrevet 7. juni 2010 Jog blo so skromt ot jog gjomto mog ondor songo lott jog Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marabou Skrevet 7. juni 2010 #98 Del Skrevet 7. juni 2010 *huppur huut fur u gludu Murubuu* Ækkæ værst. Stælkæræktær 19.5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marabou Skrevet 7. juni 2010 #99 Del Skrevet 7. juni 2010 Jog blo so skromt ot jog gjomto mog ondor songo lott jog Æffæ. Særræ. K.Æ. sæn fææl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.A. Skrevet 7. juni 2010 #100 Del Skrevet 7. juni 2010 Då kån då få å måg åtån å måttå så nåå lås! Furstur ukku ut kvuddur. Dut ur nuk ultfur mungu FUUL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå