Gå til innhold

Mannen min vil bestemme

Malum

Anbefalte innlegg

Mannen min vil bestemme hva slags farge jeg får ha på den nye bilen min. Han mener at jeg vil tiltrekke meg for mye oppmerksomhet, i verste fall fra andre menn, hvis jeg velger en for iøyenfallende lakkering. Slikt gjør man bare ikke når man tross alt er i et forhold, og ikke lenger lever det ville singellivet, sier han. Ektemannen og en musegrå bil burde være nok. Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler:

Finn deg en annen mann. En mann som ikke stoler på at du kan ta en sånn avgjørelse selv er ikke noe å samle på.

Men jeg må innrømme at jeg hadde ikke likt det om mannen min kjørte rundt i en rosa bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det bare din bil? Ikke felles? Du betaler alt og sånt så bestemmer jo du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem liker merke til folk pga bilen? Jeg titter aldri inn i en fancy bil for å se om det er en kjekkas der. Jeg personlig mener at menn med fancy bil er bare penis forlenger for dem selv,men har egentlig ingenting med hvaandre syns om den. Kunne godt vært med en mann med stygg bil. Hadde jeg vært mann vill ejg virkelig ikke brydd meg om hva farge en kvinne hadde på bilen.

Om denne bilen skal være bare din, er det du som bestemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hakeslepp: Får du lov til å kjøre bil? :sjokkert:

Han bestemmer sikkert hvor hun skal kjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg tror fint at biler kan være vaginaforlengere også (eller sier man utvidere? :vetikke:).

Uansett - jeg skjønner mannen din godt. Og hvor skal du egentlig med den bilen, når det kommer til stykket?

Jeg kjenner jeg blir skeptisk.

- Mann, i forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Dump han nå. En dame har full rett til å bestemme over seg selv, kle seg som hun vil og kjøre den bilen hun viul med en farge hun liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke singel lenger, og dermed må du regne med at du ikke lenger kan gjøre som du vil. Selvsagt skal du lytte til din mann, han vil jo bare ditt eget beste! Du kan ikke regne med å få ta egne avgjørelser lenger, du er faktisk gift!

Endret av Iah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han bestemmer sikkert hvor hun skal kjøre.

Det får vi håpe. Og er det litt tak i ham så er ikke det lengre enn til postkassa.

Endret av Pet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får vi håpe. Og er det litt tak i ham så er ikke det lengre enn til postkassa.

Med mindre han er med, selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med mindre han er med, selvsagt.

Hvis han er med så kjører da ikke hun? :forvirret: Mener du hvis han er syk og holder på å dø, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han er med så kjører da ikke hun? :forvirret: Mener du hvis han er syk og holder på å dø, eller?

Han dør vel heller enn å la en dame kjøre for seg. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva jeg tenkte på, selvsagt vil det være han som kjører hvis de begge sitter i samme bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ylva Virvla

:ler: Den var fin.

Kjøp deg en brannbilrød bil. Drit i hva mannen sier, musegrå bil kan han skaffe seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han dør vel heller enn å la en dame kjøre for seg. :popcorn:

Jeg tenkte på en tilstand a la bevisstløs/koma. :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ærlig talt, hvorfor ble denne tråden flyttet fra Samliv og relasjoner og inn hit, til den mindre seriøse Skråblikk og generaliseringer?? Det får meg virkelig til å føle at jeg ikke blir tatt på alvor. Dette er et høyst reelt samlivsspørsmål for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...