Gå til innhold

Ville du datet en dame uten mixmaster?

Gjest Kim

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

drar likeså godt rundt på hele kjøkkenmaskina når jeg går på date. da ser mannfolka at jeg er både kone- og husmoremne... haha. ja dette er faktisk like latterlig som "lappentråden". men om sant skal sies ville jeg ikke datet ei jente med mixmaster. skulle jeg date ei jente skulle jeg forsikre meg om at jeg fikk gjøre matlangingen alene, det er sånn jeg liker det. kvinner på kjøkkene, menn på sofaen med øl og fotballkamp. beklager jenter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er faktisk ikke helt sikker på om jeg vet nøyaktig hva en mixmaster er engang. Jeg er vel verdens verste koneemne! :ler:

Men kan du suge ? Seksuelle talente veier opp for dårlig matlaging.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skam på deg.

:filer:

Ja huff, jeg vet jeg må skjerpe meg.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tullprat!

What are good wifey skills?

Cooking, cleaning, mothering, nurturing, wants kids, loves kids, loyal, trustworthy.

What is important is that the wife does not have a real negative attitude towards doing those things. Any trace of snobbery at doing traditional female tasks is a bad sign of a princess.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mahareth

Hva skal man ønske seg i bryllupsgave da?? Hvis hun alt har Kenwood?

Alt tilbehøret vel, som kjøttkvern og sånn :lur:

Jeg skjønner nå at jeg må være ekstremt attraktiv for menn flest, da jeg har en kjøkkenmaskin og flere andre dingser på kjøkkenet. Merkelig nok hadde jeg ikke dette da jeg traff mannen, så jeg skjønner ikke helt hva han skulle med meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njaa, da måtte hun hatt noe veldig ønskelig for å gjøre opp for mangelen i så fall :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Airi Chikako

Kjevle.

Kjevle? Trodde det var vedtatt her på Kvinneguiden at en bryllupsgave skal koste ca. en månedslønn. Måtte i såfall være litt av ei kjevle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjevle? Trodde det var vedtatt her på Kvinneguiden at en bryllupsgave skal koste ca. en månedslønn. Måtte i såfall være litt av ei kjevle!

Ja, beklager, det var klønete av meg. Til mitt forsvar har jeg aldri kjøpt kjevle, så jeg vet ikke hva det koster :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drar likeså godt rundt på hele kjøkkenmaskina når jeg går på date. da ser mannfolka at jeg er både kone- og husmoremne... haha. ja dette er faktisk like latterlig som "lappentråden". men om sant skal sies ville jeg ikke datet ei jente med mixmaster. skulle jeg date ei jente skulle jeg forsikre meg om at jeg fikk gjøre matlangingen alene, det er sånn jeg liker det. kvinner på kjøkkene, menn på sofaen med øl og fotballkamp. beklager jenter...

Ser kvinneundertrykkelsen fremdeles lever i beste velgående, misunner kvinner 2-3 generasjoner frem da er den død..godt barnebarna mine får oppleve det..har ikke kommet lengre nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

Ser kvinneundertrykkelsen fremdeles lever i beste velgående, misunner kvinner 2-3 generasjoner frem da er den død..godt barnebarna mine får oppleve det..har ikke kommet lengre nei...

Ehm... Humor frøken, humor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No woman with strong feminist leanings will EVER be happy with the breakdown of tasks in the household. They will ALWAYS be preoccupied with fairness and feel they are being taken advantage of. They never realize that a marriage is letting your guard down and mutually trusting the other person!

:smoke: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Så klart, og har man da i tillegg mix-master OG vet å bruke eltekrokene, så burde man strengt tatt ikke skrive på singelforumet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så klart, og har man da i tillegg mix-master OG vet å bruke eltekrokene, så burde man strengt tatt ikke skrive på singelforumet...

Kan noen gi meg en detaljert oppskrift hvordan man bruker eltekrokene, slik de eeegentlig skal benyttes? :sjarmor:

Jeg mistenker at min manglende kunnskap om bruk av disse er årsaken til at jeg fortsatt er singel. :sjenert:

Endret av Strenge Frk.Gerd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde faktisk glemt hva en mixmaster var, så måtte google det...

Skulle tro det veide opp at damen ikke hadde elektrisk kjøkkenmaskin, siden hun da måtte gjøre alt for hånd. Uten mixmaster blir man vel ganske god på raske og jevne håndbeveglser :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...