Gjest Zirine Skrevet 20. september 2003 #1 Del Skrevet 20. september 2003 Julie snart 10 år: "Ikke får jeg mobil, ikke får jeg tv på rommet, ikke får jeg lov til å se "hjartet på rette staden" FYSØREN, det er hardt å være barn!!! *flire seg ihjel* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 20. september 2003 #2 Del Skrevet 20. september 2003 ja stakkars de barna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. september 2003 #3 Del Skrevet 20. september 2003 Husker selv da jeg var 10 og stå med hendene i siden og var fly forbanna på min mor og ga klar beskjed om at jeg "tross alt var 10 år nå altså".......og skjønte ikke hvorfor jeg ikke kunne få lov til ditten og datten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azi Skrevet 20. september 2003 #4 Del Skrevet 20. september 2003 Uff ja synes virkelig synd i henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 20. september 2003 #5 Del Skrevet 20. september 2003 Stakkars unge! Må hun *grøsse* også legge seg i TIDE i tillegg til alt dette andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 20. september 2003 #6 Del Skrevet 20. september 2003 Det morsomme med Julie er at hun bruker så mye ironi. Hun spør stadig om hun ikke skal få mobil (min når jeg får ny), og hun spøker mye om tv på rommet. Men fordi hun VET hva vi mener om dette, så blir det endel av et spill. Hun spør ikke alltid (sier hun) fordi hun tror hun får gehør, men fordi hun tenker at en gang for mye er bedre enn ingenting. Jeg synes det er fint at ungene lærer dette sosialiseringsspillet - vi kan oppnå mye hvis vi legger "godsiden" til". Hun er flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PREDATOR Skrevet 21. september 2003 #7 Del Skrevet 21. september 2003 Stakkars da Men husker selv da jeg var på alderen der og hadde lyst på/til alt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 21. september 2003 #8 Del Skrevet 21. september 2003 Ja, de har det fælt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 21. september 2003 #9 Del Skrevet 21. september 2003 Åh, ja hjelp. Er ikke så lenge siden jeg var ti år gammel. Yikes, jeg vil aldri tilbake! (Og aldri fremover heller, men det er en annen sak) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå