Gå til innhold

Ambivalent dagbok


LilleSolstråle

Anbefalte innlegg

Siden jeg har mye tanker i hodet, som på en eller måte må komme ut, så tenkte jeg det kunne være fint å få det ut i en type "dagbok" her... Så da er det vel bare å begynne i grunn.

På onsdag har jeg eksamen,og jeg tenker: Oh lord, det bør virkelig bare være dagen-før-dagen-før eksamensmodus jeg er i nå... Hvis ikke er jeg BUTTFUCKED på onsdag!!! Har virkelig ikke klart å få til noe lesing i dag, og føler meg bare fjern og trøtt, miksa med hyper og rastløs (anbefales virkelig på det sterkeste å IKKE mikse dette, vanvittig slitsomt). SÅ begynner det å gå opp for meg at jeg starter i ny jobb på torsdag, som jeg tror er en del mer krevende enn jeg har turt å tenke på. OOOG, jeg må begynne å titte etter leilighet. Ikke faen om jeg skal bo sammen med 8 andre drittunger/ køøøte mannfolk (jadda,det finns faktisk annonser som låter som så här: vi är 3 pojker från Sverige som skall leie ut ett sovrum i våran legenhet här i Gamlastadan av Oslo. Vi vill gärna ha en tjej här för att miksa upp lite. Vi gillar att ha det ryddigt, men njuter gärna en fest och så där i bland,osv osv). Morra di mikser, det blir faen ikke meg i hvertfall! Jeg vil bo alene,med MINE ting (+ Ida sin sofa...),så jeg kan ha besøk når JEG vil, och njuta en fest och så där när JAG vill! Så sånn blir det... Happy fuckings pinsehelg! Gleder meg til onsdag kl 1400!

post-17233-1274734840,3591_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har herved eksamen om 9 timer og 30 minutter! Herregud, akkurat som om det ikke føltes ille nok fra før,så ble panikken enda større av å se hvor liten tid det er igjen. Jeg må tross alt sove i løpet av den tida (MÅÅÅÅ jeg det?! hmm....Ja,det må jeg!). Jeg er faktisk så nummen i ansiktet av panikk nå at jeg ikke føler hodet mitt. Visste ikke at det gikk an en gang, men tydeligvis fullt mulig. Og jeg tror jammen all kunnskapen forsvant sammen med følelsene også, for jeg klarer ikke å huske NOE!! Kanskje noe da, men ikke mye... Jeg er virkelig IKKE bygd for å tåle detta. Flott at jeg har 4 ÅR igjen med detta presset da, grattis til meg!! Hjeeeeeeelp!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...