¤Linda¤ Skrevet 9. juni 2010 #21 Del Skrevet 9. juni 2010 Hurra,så bra da! Jeg har gått på kurs før,men nå bruker jeg bare vektklubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 10. juni 2010 #22 Del Skrevet 10. juni 2010 Dag 3, level 2 gjennomført Det er nesten så jeg vil gi opp 30 days shred nå. Det er så demotiverende, koordinasjonen min er på et minimumsnivå så jeg sliter skikkelig med noen av de cardioøvelsene. Fant ut en ny positiv ting i dag da Bicepsene mine er blitt større! Jeg så det da jeg stod på ellipsen i dag, og så kjente jeg mens jeg bøyde armen frem og tilbake, og bare tenkte WOW. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 10. juni 2010 #23 Del Skrevet 10. juni 2010 Ikke gi opp nå! Jeg hadde kjempedårlig samvittighet for at jeg nesten ikke gjorde noen av cardio-øvelsene på level 2 pga strekk i leggen. Hvis øvelsene er for tøffe så prøv å gjør noe annet som får opp pulsen. Kult at du har merket forskjell etter så kort tid- artig det da;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Linda¤ Skrevet 10. juni 2010 #24 Del Skrevet 10. juni 2010 Så flott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 14. juni 2010 #25 Del Skrevet 14. juni 2010 Hvordan går det? Har du trent mer siden sist? Er bicepsen enda større kanskje?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 14. juni 2010 #26 Del Skrevet 14. juni 2010 Hvordan går det? Har du trent mer siden sist? Er bicepsen enda større kanskje?? Ja, jeg har trent ca en time hver dag på ellipsemaskinen, men jeg har ikke kommet lenger enn fullført dag 3, level 2 på 30 days dessverre. Jeg orker bare ikke sette på videoen, føler meg så motlaus. Vet det sannsynligvis vil bli bedre, men hvorfor pine meg selv? Jeg skal ned så mye i vekt at jeg måtte fullført 30 days sikkert 5 ganger for å komme ned mot målet. Finnes det kanskje en annen video med Jillian (for jeg liker henne) som går på ren styrke evt. kombinert med litt kardio? Som jeg kan bruke f.eks annenhver dag? Det eneste jeg klarer tenke på med 30 days er at det er noe jeg må gjennom, noe jeg må fullføre i 30 dager og så skal alt bli bedre. Men det er jo ikke akkurat sånn det er. Jeg er ikke lenger motivert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 8. juli 2010 #27 Del Skrevet 8. juli 2010 *kremt* lenge siden jeg har vært innom her ja I det siste har jeg trent mye ellipse, + en del styrke som jeg har "funnet på" selv. Bare litt armer, bein og mage, av det jeg husker fra ungdommen da vi hadde aerobic i skolens gymsal Jeg skal slette min treningsdagbok, jeg har begynt å skrive på vektklubb.no i stedet, da jeg får litt mer hjelp til kosthold og sånt også der Jeg hadde første runde med No more trouble zones i dag. Jøsses! Det var f*** meg HARDT! Men kjempedeilig! Og jeg klarte å følge nesten hele greia, utenom et par øvelser med planken, og den med manualene over hodet og ned på matta med knærne (tror den het surrender). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå