Gå til innhold

Hvordan skal en pen jente finne seg en mann hun liker?

Frk Snasen

Anbefalte innlegg

Skjønner faktisk poenget til Snasen. Jeg får høre at jeg er utrolig vakker, og jeg ser selv at jeg ser bra ut. Selv de støggeste kara er ikke redd for å ta kontakt med meg, om det er naboen eller en kar på byen. Seff snakker man med naboen, men ikke med seksuelle undertoner. Problemet mitt er at jeg er for hyggelig, tror jeg. Har fått flere tilbakemeldinger på det - trodde ikke du var sååå hyggelig liksom. Kanskje man må bli mer bitchy? Jmf tråden om bad boys - bad girls. Altså at en badgirl er bitchy, utrivelig og kjerring. at det er veien å gå?

Jeg tenker ofte at nå er det faen meg nok, men så dukker det opp en som virker heeelt annerledes. Yeah right. Går på samme smellen gang på gang.

Nei, jeg tror man skal være snill og grei, men kanskje man kan være en snill egoist?

Flatterende utsseende er bare én av flere egenskaper som det er fordelaktig å ha for å bli valgt som livsledsagerkandidat.

- Men det trengs oftest ikke mer enn utseende for å gi oss gutta ståpikk. Dette er to totalt separate ting.

Jeg har aldri hørt menn snakke om at ei dame er under eller over hans utseendestandard. Men plenty av jenter babler om dette. Åpenbart er dette langt viktigere for kvinner enn for menn.

Med litt erfaring opplever nok både menn og kvinner at oppfatningen av utseende endres etterhvert som vi blir bedre kjent. Ei som har et så vakkert ansikt at det nesten fikk meg til å miste pusten, ble mer og mer ordinær ettersom dagene gikk. Ei som ble betraktet som mindre pen, vokste i mine øyne til å bli en av de mest sexy skapninger jeg har vært borti.

Pikken er ikke noe slags termometer som vi stikker inn i folk for å måle hvor hjertevarme de er. Sånt finner vi ut ved å tilbringe tid, og interagere sammen. Og det skal faktisk mer til enn at dere har et fint tryne og er innehaver av et stykk fitte for å bli utkåret til ei det er verdt å leve med. Dette gjelder uansett mannens eget utseende, for det er ingenting som tilsier at en "stygg" mann skal gidde å ta mer dritt enn en "pen". Da plukker han heller neste blomst.

Men poenget er at noen (ganske mange?) er ikke interessert i å tilbringe denne berømte tiden du snakker om for å finne ut om denne hjertevarmen eksisterer i det hele tatt.

Og det er ikke snakk om 20, eller 25 år gamle gutter her. Det er snakk om menn i alle aldre. Alder har ingenting å si når det gjelder dette tydeligvis.

Det eneste er, de yngre gutta er ofte litt mer naive og kan kanskje falle litt lettere. De har heller ikke rukket å bli sønderknust så himla mange ganger, og de er heller ikke så inngrogge i sine (forutinntatte) meninger. Kanskje jeg skal foreslå en yngre kar? :klø:

Ja, man kan vel lage et problem ut av det meste?????

Hvis du er pen vil du enkelt finne deg noen å leke med, men hvis ditt indre ikke er av samme kaliber så vil leken bli kortvarig. Så er det jo dette med hva som er vakkert da, er vi alle enig om hva det er, og er vi egentlig best til å bedømme vårt eget utseende?

Og forøvrig, hvem vil egentlig ha en partner med lav selvtillitt?

Ingen vil vel det, men en med god selvtillit er vel flinkere til å se ting ved en annen, som igjen kan tilsi dårlig selvtillit?

Spesielt hvis personen har hatt dårlig selvtillit før selv, for da vil personen kunne kjenne seg på andre.(?)

Problemet her er jo at vi blir dømt nord og ned før noen i det hele tatt har snakket med oss. Vi har ikke en sjangs til å vise hvem vi er.

:jepp:

Så rart? Av de "smellvakre" på jobben, er åtte av ti hyggelige, hilser og småprater. Resten har ikke greid å svare på noe så enkelt som "god morgen" en eneste gang i løpet av året. Likevel forventer de spesialservice fordi de "fortjener det".

De midt på treet flirer, småfleiper og preiker om løst og fast. Vel, mest om dagens plager og skavanker, men pytt pytt.

Utseende er alt som trengs til en tømmetur i senga. Men hvem i helvete gidder å prøve å bli kjent med ei som imiterer en forknytt østers, og som ikke er en millimeter trivelig å oppholde seg i samme rom med?

Hvorfor mener du de tror de fortjener det?

Kanskje de har lav selvtillit? Hvorfor tror du egentlig det?

Men du kunne ligget med hun som er slik som denne forknytte østersen, eller?

Kanskje hun ikke liker deg? Har det falt deg inn?

Kanskje hun "senser" at du ikke liker henne, ikke rart man blir forknytt rundt deg da. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg skjønner heller ikke hvorfor fokuset ligger på at hun er så pen. Dette er ikke en problemstilling som bare rammer "pene" og "deilige" damer, alle kan komme borti mennesker som ikke var det de utga seg for. Alle kan brenne seg noen ganger. Jeg tror de aller fleste har opplevd sånne situasjoner også. Jeg har i alle fall gjort det selv, og det skyldes nok ikke at jeg er så fantastisk pen og nydelig. Men om man oppfatter seg selv som nettopp det, så blir man kanskje fort selvopptatt? Og selvopptatthet er ikke en kvalitet som andre mennesker synes noe særlig om...

Hva annet kan det være? Åpent for det meste, for da vil man forstå mer hvorfor ting er som de er. At hun virker selvopptatt er ikke problemet. I såfall blir Natasha dømt, og det så det holder.

Hun er snill, intelligent, kjempe morsom, medfølende, kul, artig, sjarmerende, populær, får høre av gode venner og bekjente at hun er så pen, etc.

Selvsagt kan det være at hun er ufordragelig og arrogant, men ikke i hennes tilfelle. Det vet jeg.

Endret av Frk Snasen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det.

Man kunne egentlig fjernet ordet "pen" fra tittelen, slik at det ble "Hvordan skal en jente finne seg en mann hun liker, og som liker henne for den hun er?".

Et legitimt spørsmål mange har lurt på, og som det ikke finnes ett eneste fasitsvar på. Folk er forskjellig, smak er forskjellig. En type utseende funker for noen og ikke for andre. Uansett har det forsvinnende liten betydning i forhold til personlighet.

Men du, med flere har enda ikke forstått det.

Folk gir henne ikke en sjangsen en gang, til å vise frem personligheten. Det er der hele problemet ligger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er vi? Ser du på "vakre" mennesker som en homogen gruppe? Vet du at du blir dømt nord og ned?

Du må ikke blande din single tilværelse med at du er for vakker, man er ikke singel fordi man er vakker, men ofte fordi man byr for lite på seg selv eller andre indre årsaker. Eller noen ganger ved en ren tilfeldighet, det er ikke lett skjønner du.

Vi, da mener hun vel meg, Natasha og flere andre i tråden som kan relatere seg til tema???

Man kan fint blande inn sin single tilværelse med at man er for vakker, og smart oppå det igjen. Joda, det går fint...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, og her har jeg en jobb å gjøre. Må rett og slett bli mer tykkhudet og stole på meg selv :). Men det er søren meg ikke enkelt!!! Spesielt damer er forferdelig stygge og slemme med hverandre.

Ja, og det blir ikke bedre med aldern... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, tror ikke det har noe med pen eller stygg å gjøre. Før var jeg ung, slank, pen og fant ingen drømmemann. Nå er jeg eldre, tjukkere og mer rynkete, men fant drømmemannen på null komma niks.

Tror det har med selvinnsikt å gjøre jeg gitt...

And here is thee answer(s). :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, vi blir alle forhåndsdømt, i alle livets situasjoner. Så får man bare prøve å vise hva man er god for. Det finnes mennesker som uansett ikke vil forandre innstilling ovenfor deg, dem får man bare gi opp. Og damer er slemme og fæle mot hverandre, ja. Jeg tror de som lett blir sett på som "pene" har større problemer med det når det kommer til andre damer enn til menn. Selv blir jeg ofte forhåndsdømt fordi jeg ser litt annerledes ut, mamma er nemlig fra Ecuador. Merker at folk ofte snakker på engelsk til meg, for eksempel, eller veldig sakte på norsk. Det går over når jeg tytet tilbake på skikkelig nordmøring :P En arena hvor andre damer er skikkelig vanskelige å ha med å gjøre er på byen. De ser ut til å tro at jeg er ute etter å stikke av med typen deres, selv om jeg ikke har lagt merke til vedkommende en gang. Det kommer ofte bort damer som er tøffe i trynet og skal "ta" meg fordi jeg tydeligvis har sendt blikk til typen deres. Jeg vet ikke, er det sånn at man blir sett på som litt mer troende til sånt når man er fra latin-amerika? Jeg blir ofte tillagt mer attitude enn jeg har også, de tror liksom at jeg er så bitchy :P Som regel er det bare å la være å ta seg nær av det, men det er jo alltid frustrerende når man merker at det ikke hjelper å prøve å vise hvem man er, den andre personen har allt bestemt seg for hva man er.

Hehe... Dette minner om meg, på byen for noen år siden.

Jeg kom gående inn på et utested. Plutselig kommer en klassevenninna løpende bort i mens hun roper navnet mitt. Åhh, er det deg??

Venninnene mine så deg (jeg titter bort og ser omtrent 10 jenter rundt et bord) og sa når de så deg: sjekk den bitchen der a.

Jeg vet ikke om dette skjer nå i min alder (jeg er fortsatt ung, men), men jeg vet at jenter/kvinner absolutt ikke blir bedre med årene (selvom de/vi liker å tro det, å vise det, osv).

Det har og forekommet kvinner som har svartmalt meg til de grader til en fyr jeg f.eks har datet, vært venn med eller lignende. Det verste er at jeg sjeldent har visst hvem denne jenta/ene har vært, men de har jammen meg visst hvem jeg var. Geez... litt skremmende. :sjokk:

Utseendet spiller en altfor store rolle, og det er synd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ikke for å skryte, men jeg kan fortelle dette om meg selv:

Jeg er en utrolig grei fyr som elsker å gi kjæresten min oppmerksomhet, skryte, gi komplimenter, høre på det hun har i si, god på dype samtaler, liker å være med på ting og alt det derre. Ja, seriøst, alt det derre som jeg vet jenter liker.

Rett og slett som jeg får høre fra venninner: "Du er egentlig den perfekte kjæreste!"

Men nå er jeg ikke direkte kjekk, heller ikke stygg.

Jeg er tynn, høy og i en ung alder. Jeg har masse som skjer i livet mitt og har store planer for fremtiden. Jeg er selvestendeig og alt det der.

Men jeg har ikke verdens største selvtillit, og når jeg ser på disse pene jentene på byen og andre plasser, så ser jeg automatisk bare ei sur bitch. De går ofte med haka opp og enser ikke andre med et blikk engang. Det OSER "Jeg er så jævlig deilig, jeg vet at du kikker på meg, men jeg har ingen interesse av å gi det så mye som et blikk."

Når jeg har 20-30 naboer og får et smil eller et nikk fra de fleste når vi passeres, får jeg ikke så mye som et blikk fra de som er pene, helt seriøst. Det kan godt være tilfeldig, men jeg oppfatter alle rådeilige jenter som slik. De unner meg ikke engang et blikk, noe som jeg ser på som det første tegnet på at de har beina på føttene. Jeg var sammen med ei kjempepen jente i et par år, men det hjelper ikke så utrolig mye på selvtilliten som du skriver.

Ja, det finnes garantert pene jenter som har beina på bakken, men når de fleste ikke har det, så ødelegger de for resten. Jeg er ikke sur når jeg skriver dette, men jeg håper det går an å forstå hva jeg mener.

Patrik

Jeg forstår hva du mener, og du er vel et eksempel på hva ganske mange menn (og kvinner) tenker om pene jenter?

Natasha og jeg, vil jeg tro blir oppfattet som sånn også?

Med årene har jeg lært meg å smile mer, å gi mer av meg selv, men før, da jeg var veldig sjenert (og drittlei av å bli tafset på ute på byen), så gikk jeg slik du beskriver disse damene, men da handlet det om dårlig selvtillit, og det at jeg var sjenert. Ikke at jeg var så innmari deilig, åhh se på meg osv....

Så mye av det du tolker som "åh jeg er så deilig" kan fort bli feiltolket, og du/dere forstår da ikke at denne deilige jenta faktisk var kjempe sjenert (eller hadde drit vondt i hodet den kvelden og ville bare hjem), eller hadde andre ting å tenke på enn hvem som så på henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme gjelder for den som ikke har utseendet med seg. Poenget ditt er?

De blir dømt på en annen måte. Nesten tt helt nytt tema?? Start gjerne en tråd om det.

Nja. Jeg har ikke inntrykk av at pene damer er mindre hyggelige når det gjelder ting som å si hei til naboen og sånt. Det er vel heller litt mer nærliggende å tro at du blander korrelasjon og kausalitet her. Mange nordmenn er inneslutta, legger du kanskje mer merke til de som er pene og stumme fordi du har bestemt deg for at de er hovne? Jeg vet ikke hva som er sant og ikke sant altså, men som sagt - ikke mitt inntrykk.

Når det gjelder det med å ikke møte blikk på byen så er det en helt annen ting. Pene damer lærer seg å gå med skylapper. De blir beglodd, konstant. Det kan være ubehagelig og sette deg ut, gjøre deg nervøs. Noen ganger kjenner man blikkene brenne på seg, man blir flau, bevisst på hvordan man fører seg, man står i baren og fikler med pengene og vil bare få ølen og komme seg bort til et mørkt hjørne, bort fra publikummet som glor uten skam. Pene damer må lære seg å ignorere blikkene, ikke tenke over dem eller møte dem. Du føler det oser "jeg vet du ser på meg fordi jeg er deilig", for meg går det mer i "jeg vet du ser på meg men jeg prøver å la være å tenke på det". Uansett, skal man liksom ha øyenkontakt og flørte med hele lokalet? Se på deg og anerkjenne blikket ditt og smile som en stor takk? Flørte med ALLE? Man må jo tvert i mot passe på å IKKE sende feil signaler.

Ja, amen osv osv... Enig i dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg blir skikkelig misunnelig, jeg, av å lese om slike damer. Skulle gjerne vært en kjempepen dame. Selv om det er noen ulemper, som dere nevner, ville jeg absolutt foretrukket å være dritpen. Absolutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har en venninne som er pen, og hun blir enda penere fordi hun smiler og ler, og mange sier hun har en god utstråling. Hun er egentlig veldig usikker, men er flink å skjule det. "Alle" har vært forelska i henne, og hun kunne velge og vrake. Hun har nå vært sammen med en litt mindre pen fyr i mange år.

Alle sier jeg er pen også, men jeg ser bare en stygg jente i speilet med utrolig dårlig selvtillit. Og jeg er så sjenert, det er derfor jeg er alvorlig, for viss ikke begynner jeg å smile, og da kan jeg rødme noen ganger. Og jeg orker ikke rødme, for da må alltid en idiot kommentere det, og da blir jeg enda flauere... Men jeg har bedret meg litt med årene, men jeg er fortsatt veldig usikker.

Jeg har aldri vært sammen med noen, og ingen ser meg eller legger merke til meg, så da hjelper det ikke å være pen da... Om jeg prøver å ta kontakt eller si hei til gutter, blir jeg som regel avvist, og de fleste ungår meg, så derfor syns jeg selv at jeg er veldig stygg!

Før, når jeg var rundt + - 20 år , gikk jeg på byen innimellom, og da fikk jeg veldig mange tilbud om ONS. Er det en ting som er lett, så er det å få sex, er det en ting som er vanskelig, så er det å få noen til å like seg... Jeg trodde guttene lå med de mindre pene jentene, men satset på de penere jentene.. Men dette varierer sikkert?

Ellers er vennene mine pene og normalt pene. Alle har noen.

Hva er hemmeligheten bak å finne noen man passer sammen

Noen som vil være psykolog?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters

Vi, da mener hun vel meg, Natasha og flere andre i tråden som kan relatere seg til tema???

Man kan fint blande inn sin single tilværelse med at man er for vakker, og smart oppå det igjen. Joda, det går fint...

Greit det, da sier vi det sånn - du er singel fordi du er for vakker og for smart. Hvis det er signalene du sender ut så skjønner jeg godt hvorfor smarte, flotte og oppegående gutter skygger banen. Det handler ikke om arroganse, de vil sikkert ikke ha noe med deg å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen

For siste gang... Jeg er ikke womanwoman.

Ja, hvem vil gifte seg og få familie med pene kvinner?

Min venninne Natasha har opplevd at enkelte menn har sagt det rett ut at de vil få barn med henne, for da får de så vakre barn. :tristbla:

Nei TS - du er ikke Womenwomen ..

Men det er jeg .

Vell det er et modenhets problem vakre , unge kvinner har ...de liker ofte de mest macho mennene helt instinktivt ...de tøffe , bråkjekke playerne med masse selvtillitt og sjarm som ligner " dem selv " bare i motsatt kjønn .Å møte seg" selv i døra" - er ikke så morsomt når man er usedvanlig pen kvinne og møter playboy mannen ... Dangerous ..

Begge er for sterke , uavhengige og har for mange tilbud på hver sin kant av beilere .Dette går ofte ikke bra .Men kan såvisst by på noen usedvanlige hete , deilige netter med disse såklart .Men de er neppe kjæreste-emne .Samme tenker disse kara kanskje om oss ? Har du tenkt på det ? Jo vi elsker dem , men vi kan bare ikke leve MED dem. Det er forskjellen .

Etterhvert finner man ut at andre typer menn også er spennende og attraktive , og har mye annet bra å by på . Eks NERDENE ...de kan by på uante gleder blant annet i sengen ...he he Helt sant . De er IKKE så utrolig KJEDELIGE som de ser ut til å være ved første øyenkast .

Så en NERD vil jeg anbefale deg .Kan bli en utrolig bra match for en vakker og bortskjemt kvinne.Bare du gir han en sjangse ...til å se hva som bor i han .

TS - du faller for feil menn og SER etter feil type menn .Når du blir litt mer voksen og erfaren , vil du etterhvert miste interessen for matcho / bad guys gutta .Forde du har " prøvd dem " og erfart dem .Og de var ikke så spennende som de SER UT til å være ved første øyenkast .

NERDENE kan være ganske kjekke og pene også .Selv om de opptrer litt mer beskjedent en badguys gutta .Som vakker kvinne må du lære deg å ta styringen litt selv , ta aktivt initiativ selv ovenfor menn og bli kjent med dem du finner intrisange .Forde disse kjekke mennene våger ikke selv ta initiativ ovenfor smellvakre damer ...de blir skremt av utseendet ditt og tror de ikke har sjangs .Som vakker kvinne sitter du ikke beskjedent å venter på at en mann skal vise interesse . Du er selv " playeren " som må gjøre dette selv , selv om du er kvinne .Må en vakker kvinne lære seg denne litt " maskuline adferden / egenskapen " på et kvinnelig vis å gjøre det på ...selvfølgelig .

Dette lærer du deg etterhvert og finner det helt naturlig , å opptre aktivt og pågående på eget initiativ ovenfor menn de liker .Du må vise åpenlys interesse og være tydelig .

Du velger selv den mannen du vil ha . Han finner deg attraktiv uansett og takker ja uansett ..og lar deg ta han . Praktisk talt .

Vakre kvinner er jegere , de også , men på en mer lokkende måte . De er playere de også , bare i motsatt kjønn av mannen med lignende egenskaper og adferd .

Når du blir litt mer selvsikker på din egen kvinnelighet og sjarm -vil du med letthet få det du vil ha .Du må lære deg å selv ta aller første kontakt ,og være spesielt utadvendt osv .Sjenerte vakre damer må ha det grusomt vanskelige .

Mens omgjengelige , usjenerte, utadvendte damer har det helt toppers syns jeg .

Mulig TS ikke forstår dette .. vanskelig å forklare egentlig .Men noe å tenke over .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anjelika

Men du, med flere har enda ikke forstått det.

Folk gir henne ikke en sjangsen en gang, til å vise frem personligheten. Det er der hele problemet ligger.

Den ser jeg faktisk ikke helt nei.

Jeg tenker omvendt, at folk (menn) faktisk gir deg en sjangse til å vise frem personligheten om du er pen. Det er jo hele fordelen med det, du får deres oppmerksomhet. Det er damer de ikke synes er tiltrekkende som må jobbe for å få vist frem personligheten og sliter med å bli avskrevet fort. Er du vakker så kan de godt ha sine fordommer, men de blir lenge nok til å sjekke om de stemmer når du åpner kjeften.

Edit: Og absurd nok må jeg si jeg er enig med womenwomen, ta initiativet selv. Som vakker så er verden et fruktfat med menn du kan forsyne deg av, du må bare gå ut og plukke dem selv. Bare gå ut og vis personligheten, ikke sitt og klag på at folk ikke kommer og graver den ut av deg.

Endret av Anjelika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Daiquriy, Snasen og alle andre selvproklamerte "jeg er så pen, at det er et problem"-jenter;

Dere lager jo problemer ut av null, og nærer under påstanden om at vi har totalt mistet eprspektivet og evnen til å la oss styre av annet en overflatiske, uviktige og ultimate tapsprosjekt som det utseendet er.

Dere kommer alle til å få klitoris som henger, svarte hår på overleppa etter menopause, inn med tena når bekkenmuskulaturen svikter, såre slimhinner og gammel dame-lukt. Og hva betyr det da at dere har sittet og uffet og puffet dere for at dere var såååå pene, at verden ikke stod til påske, og at ingen menn forstod den enorme byrden dere bar på :kjefte:

Som jente så skjemmes jeg over at dere ikke tar vekk skylappene og heller bruker all skjønnheten på folk og steder som trenger dere og all den tida dere tydeligvis har til rådighet. Hva med å bli pasientvenn for eldre, dra til steder hvor doruller aldri har eksistert og der vestens søppelmentalitet og konsumavhengighet tar fra dem alt som vi tar for gitt. Sitt sammen med en unge som lider av kolera og se på hans HIV-infiserte mor - da er det bra at dere er så pene, slik at de heldigvis har noe fint å se på :filer:

J 31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WomanWoman, jeg synes dette var et bra innlegg og du har mange gode poeng!

Det ser trist ut for de pene damene...som du sier, de blir brukt av menn som selvtillitsboostere, og de involveres også med gifte menn i kjedelige ekteskap. Mange bra menn har dårlige damer.

De pene damene som får bra jobber - de kan tape terreng: andre damer tar litt avstand...og menn vil ha selvtillitsboost ved åha sex med de.

Hvem vil gifte seg med og få familie med pene kvinner?

Mulig de må, som du sier, ta til takke med mindre pene menn...som blir overlykkelige over kuppet. :tristbla:

Jeg tenkte på womanwoman og xD, merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En pen dame (sett ifra menns perspektiv) er super å ligge med, for uansett alder så kan man nok banne på at de skryter av det til alle vennene sine etterpå (ikke nekt på dette, for dette gjør gutter, som menn), og en pen dame blir forhåndsdømt til å være uintelligent. Før du har åpnet kjeften så er man slem, über-sær, snobbete, og som nevnt: dum.

Dette med at pen dame = dum er så vanlig at man i frykt for å virke nettopp dum, våger seg innpå deres forutinntatte mening og ser på de som uintelligente igjen, fordi de faktisk tror på dette.

Det har i grunn ikke så mye å si om du er blondine eller brunette.

Er du "typisk pen", da er du dum (og ganske slem).

Pene damer rekker sjeldent å vise hvem de er, og hva de står for.

Og får de vist det... gjett hva! Vel, da blir mannfolka redde. Livredde... Som små hundevalper som har mistet mammaen sin, så løper de bortover fortumlet og ivrige etter å gjemme seg i "hulen" sin. Men jeg lover dere en ting... de tar definitivt kontakt "igjen", bare for å prøve, bare for å sjekke om nettopp du (som er pen) responderer på deres henvendelse. Må skjønne de får seg en skikkelig boost i selvtilliten sin da. :)

Pene damer er fine å ha for menn som sliter med selvtilliten.

Har de datet de? Supert for deres del. To poeng til selvtilliten.

Har de ligget med deg? TOUCH DOWN. Ti poeng til selvtilliten! Jeg vil tørre å påstå at hvis man i ung alder som vakker kvinne ligger med en mann med dårlig selvtillit, vil klare å booste hans selvtillit såpass mye til værs, at gutten vil utvikle seg enormt pga dette, og trolig leve på dette til han blir over 80 år, og enda litt til.

En pen dame trenger ofte en mann med skikkelig selvtillit (og jeg snakker SKIKKELIG selvtillit), og det skal litt til for at man treffer menn med selvtillit i det hele tatt.

Selvsagt, det finnes unntak... :)

En pen dame får seg heller ikke så lett venninner (men de får seg jobber), og hvis de får seg venninner så skal jeg love deg det at de pene damene eksluderer de i fra de fleste sammenkomstene deres felles (gutte)venner har, i frykt for at deres pene venninne skal kapre mannen dems (sikkert bare for en natt, men allikevel), kameraten dems, broren dems, eller en eller annen, og ikke forstår de at deres pene venninne egentlig ikke kunne ha brydd seg mindre (hvis ikke han har skikkelig selvtillit, etc, etc, etc).

Så jeg skjønner ikke hvorfor folk (kvinner) streber sånn etter å bli "the bomb".

Joda, dere får jobbene dere vil ha, gratis drinker hvis du streber etter det også, og masse mer på kjøpet, men det vil faktisk være vanskeligere for deg å finne deg en skikkelig bra fyr, med selvtillit og som rett og slett ikke bare bruker deg som en pokal på armen.

Jeg ser mange kjekke menn, med de styggeste damene (unnskyld meg, og jadaaa, jeg vet... det kommer an på øyet som ser og bla bla bla), også ser jeg mange vakre kvinner med kjempe stygge menn.

Ganske vanlig (tror jeg?).

Så hvordan får en super pen dame seg en mann som ser hennes indre egentlig?

For hvis de lar deg åpne kjeften så er det sjeldent de hører etter.

Til tross for at de har passert 30 for lengst sitter de der som små tenåringer og studerer deg fra topp til tå.

Behagelig...

Ja, hvordan finner en pen, vakker, flott, "stunning og breath-taking" jente seg den mannen hun vil ha, og hvordan finne en som ser lengre enn det fysiske når det angår henne?

Dette spørsmålet er ikke overfladisk. Det er reelt. :)

Venninnen mi Natasha lurer virkelig på dette skjønner dere.

Du kan ta opp noen hobbyer hvor du finner menn med samme interesse, det er no en ide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Womanwoman eg og. Dersom du er lei av randome mannfolk som kommer opp til deg pga av utseende er det kanskje på tide at du går bort til de du tenker og tror er interresante. Det er ganske skummelelt, men det blir en vanesak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg er 40 + og det blir ikke lettere med årene!! Treffer jo bare playere, enten de er 30 eller 50. Får ofte høre jeg er pen/vakker - menn stirrer når jeg er ute,menn løper etter meg...men det er kanskje fordi de tror jeg er ei hore?! Han forrige og hans ekskone hadde ihvertfall kommunisert til hverandre at jeg ville suge han og alle greier, noe jeg ALDRI hadde sagt. Nei, hva skal man tro...Jeg er høyt utdannet, men det er det jo flere som er. Tror de ser på meg som ei hore....faktisk. Selv om jeg ikke helt skjønner det heller. Og de tåler jo ingenting heller. Går etter førsgte krangel, går om jeg ønsker mer kontakt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg er 40 + og det blir ikke lettere med årene!! Treffer jo bare playere, enten de er 30 eller 50. Får ofte høre jeg er pen/vakker - menn stirrer når jeg er ute,menn løper etter meg...men det er kanskje fordi de tror jeg er ei hore?! Han forrige og hans ekskone hadde ihvertfall kommunisert til hverandre at jeg ville suge han og alle greier, noe jeg ALDRI hadde sagt. Nei, hva skal man tro...Jeg er høyt utdannet, men det er det jo flere som er. Tror de ser på meg som ei hore....faktisk. Selv om jeg ikke helt skjønner det heller. Og de tåler jo ingenting heller. Går etter førsgte krangel, går om jeg ønsker mer kontakt....

Og jeg er ikke redd for å ta initativ heller. Men ser bare ut til å treffe menn uten sosial intelligens....eller er det meningen at man bare skal sitte og vente dersom en mann ikke lar høre fra seg når man har vært sammen en liten stund altså?? Jeg pleier nemlig å be om raskt svar, og blir fort rastløs og utålmodig...det tåler de visst ikke. Så jeg får kanskje bare begynne å gi litt mer faen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...