Gjest AnonymBruker Skrevet 26. mai 2010 #121 Del Skrevet 26. mai 2010 Jeg har hørt at jeg vistnok er ganske kjekk fra både venner og familie. Det som er mitt problem er at jeg veldig skjelden blir forelsket. Det som jeg tror er problemet når man er pen uansett skjønnn, er at man forelsker seg i noen som er ca like pene. Det er forskning som understøtter dette. Dette gjør at det er færre å velge blant. Jeg tror hadde hun veninnen vært skikkelig forelsket i en gutt, og hadde sendt de signalene man sender da, ville den gutten blitt interessert i både hennes personlighet og utseende. Tror også hvis man finner en som er på samme sted på skalen slipper man å være så skummel. Man kan ikke forvente at en gutt skall forelske seg i en uinteressert jente. Finn en du blir forelsket i. Jeg får faktisk mye respons fra mindre pene jenter. Hater meg selv for at jeg ikke kan bli forelsket i personligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -L- Skrevet 26. mai 2010 #122 Del Skrevet 26. mai 2010 Nei men nå var det en fyr som sa dette til Natasha. De fleste vet vel dette vil jeg tro. Hun har og opplevd å blitt fridd til midt ute på byen. Hun tar det selvsagt med en stor klype salt, og skjønner at det er så lite seriøst som det går an å få blitt, og leser mellom linjene og forstår at det ofte betyr: Skal vi ligge sammen? Amen... Men det er mye i dette. Spesielt det motsatte kjønn later til å ha like interesser som Natasha, også går det en stund, også viser det seg at det ikke er tilfellet i det hele tatt. Hvor ble det av integriteten til mannfolket? *host* Ok? Nei for alle del. Kall henne gjerne Målfrid, eller Rullgardina. La det gjerne være meg, eller deg som spør. Men de vil jo ikke ha de billedskjønne blondinene, eller brunettene. De vil ligge med dem, ha en trofe for en stund, få noe å skryte av, etc. Som regel så virker enkelte menn såpass redde for vakre og intelligente damer, slik at de ser seg utkonkurrert av dem rimelig kjapt. Som om de mister litt av manndommen sin på en måte. Dette igjen fører til at de velger en kvinne som er helt-ok-attraktiv, slik at de bevarer manndommen sin, o.l. De pene damene brukes som et ligg og en trofè en stund, for å få opp selvtilliten, og de mindre pene kan brukes som koneemner, og diverse slik at de som nevnt blir alfahannen, the mæn, and so on. Eg skal si deg at menn gir en blanke faen om damen er mer intelligent eller om hun ligger over han utseende messig, det her er helt misforstått. Ingen av disse "kvalitenene" utkonkurerer mannen. Det som derimot utkonkurerer en mann er en dame som totalt overkjører han. Dvs tar styringer i alle saker, forteller han hva han skal gjøre, hva som er ritkig osv. Hvis det er en grunn til at menn velger en kvinne som er som du sier "helt-ok-attraktiv" så er det fordi hun er mer down to earth. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -L- Skrevet 26. mai 2010 #123 Del Skrevet 26. mai 2010 Så da er du selv den kjekke mannen som gikk til en langt dårligere dame ..? Synd for deg .. Jeg vet du savner meg - men du vil aldri få se meg igjen : )For jeg trives så bra sammen med min NERD ...he he Jeg tviler på jeg har sett deg og kommer nokk aldri til å gjøre det heller. Hvis du skal putte meg i en bås ville det vært en mellomting mellom nerd og normal person Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -L- Skrevet 26. mai 2010 #124 Del Skrevet 26. mai 2010 Det er nok skjebnen... :gjeiper: Å herregud, nå dreit jeg meg sååå jæævlig hardt ut. *går under jorda - og det for alltid* Heh eg tror ikkje på skjebnen og sånt, det ligger vel mer i at dere har noen lunde lik tankegang og måte å fremlegge dere på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -L- Skrevet 26. mai 2010 #125 Del Skrevet 26. mai 2010 Mike, jeg er helt enig med deg i det du skriver. Jeg bare påpeker at trenden ofte har vært at brukeren som skriver positivt om seg selv ofte får svar som: "Hvordan vet du at du er pen, du er sikkert skikkelig stygg" "Personligheten din suger nok!" "Innbilske damer får aldri mann!" og den slags. Og ikke minst for meg er det milevid forskjell på å være pen og vakker. Vakre mennesker har som regel personlighet som matcher. I denne tråden syns jeg dog at en del av disse kommentarene var og er på sin plass, men det stemmer allikevel ikke alltid at det er slik. Det som kan være vanskelig for mennesker som ser annerledes ut enn de er, er at det kan være litt vanskelig å vite hvordan man tilnærmer seg dem, fordi man regner med at de A) er innbilske B) er opptatt C) ikke vil se på en som meg allikevel, osv. Ofte er det helt motsatte tilfelle. Igjen bare i generelle ordelag her. Og ikke direkte som innspill til TS. Eg er enig i at det blir en del pepper pga av at når man kommer med utspill om at man er pen og har høy sosial innteligens etc så virker man kanskje en smule innbilsk. Eg mener dog at hvis man hadde fremlagt dette på en mer voksen og objektiv måte så hadde man sluppet kanskje halvparten av pepperen en fikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -L- Skrevet 26. mai 2010 #126 Del Skrevet 26. mai 2010 Jeg har hørt at jeg vistnok er ganske kjekk fra både venner og familie. Det som er mitt problem er at jeg veldig skjelden blir forelsket. Det som jeg tror er problemet når man er pen uansett skjønnn, er at man forelsker seg i noen som er ca like pene. Det er forskning som understøtter dette. Dette gjør at det er færre å velge blant. Jeg tror hadde hun veninnen vært skikkelig forelsket i en gutt, og hadde sendt de signalene man sender da, ville den gutten blitt interessert i både hennes personlighet og utseende. Tror også hvis man finner en som er på samme sted på skalen slipper man å være så skummel. Man kan ikke forvente at en gutt skall forelske seg i en uinteressert jente. Finn en du blir forelsket i. Jeg får faktisk mye respons fra mindre pene jenter. Hater meg selv for at jeg ikke kan bli forelsket i personligheten. Det er desverre slik at vi ikkje kan styre hvem vi får følelser for :/, det er ikkje en egenskap man har at man kan forelske seg i personligheten. Det bare skjer , men ikkje hat deg selv, det er ikkje din feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. mai 2010 #127 Del Skrevet 26. mai 2010 En dame som totalt overkjører han. Dvs tar styringer i alle saker, forteller han hva han skal gjøre, hva som er ritkig osv. Hvis det er en grunn til at menn velger en kvinne som er som du sier "helt-ok-attraktiv" så er det fordi hun er mer down to earth. Menn liker vel kvinner med guttekort hårsveis, overvektige med traktorsko og briller, som sjefer rundt og kaster slegge på fritiden? En kvinne som dominerer, oppfører seg som en mann og som skriker og smeller - som aldri smiler, og som er kaldt og ikke varm overfor andre mennesker: dette er vel jenter dere menn liker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. mai 2010 #128 Del Skrevet 26. mai 2010 Eg er enig i at det blir en del pepper pga av at når man kommer med utspill om at man er pen og har høy sosial innteligens etc så virker man kanskje en smule innbilsk. Eg mener dog at hvis man hadde fremlagt dette på en mer voksen og objektiv måte så hadde man sluppet kanskje halvparten av pepperen en fikk. Mange menn i Norge er så ukritiske...de tror de er pene og attraktive, og at de har sjansen på fine damer. Selvtilliten til enkelte menn er på topp uten grunn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Chikako Skrevet 26. mai 2010 #129 Del Skrevet 26. mai 2010 Eg er enig i at det blir en del pepper pga av at når man kommer med utspill om at man er pen og har høy sosial innteligens etc så virker man kanskje en smule innbilsk. Eg mener dog at hvis man hadde fremlagt dette på en mer voksen og objektiv måte så hadde man sluppet kanskje halvparten av pepperen en fikk. Det å kunne fremlegge det på en litt mer voksen måte ville også ha styrket oppfattelsen av vedkommende som en person med høy EQ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 26. mai 2010 #130 Del Skrevet 26. mai 2010 Tråden er ryddet iht KGs regler. Bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 26. mai 2010 #131 Del Skrevet 26. mai 2010 Lær deg til å lage mat og holde orden på en husholdning, og alle de andre tradisjonelle kvinnelige kunnskapene. Da får du snart nok en bra mann selv om du er pen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 26. mai 2010 #132 Del Skrevet 26. mai 2010 Lær deg til å lage mat og holde orden på en husholdning, og alle de andre tradisjonelle kvinnelige kunnskapene. Da får du snart nok en bra mann selv om du er pen. Men mest trolig en bortskjemt latsekk av en mammadalt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 27. mai 2010 #133 Del Skrevet 27. mai 2010 Men mest trolig en bortskjemt latsekk av en mammadalt... Ja, ettersom du da snakker om 99,9% av alle menn, så vil jeg påstå at du har helt rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -L- Skrevet 27. mai 2010 #134 Del Skrevet 27. mai 2010 Menn liker vel kvinner med guttekort hårsveis, overvektige med traktorsko og briller, som sjefer rundt og kaster slegge på fritiden? En kvinne som dominerer, oppfører seg som en mann og som skriker og smeller - som aldri smiler, og som er kaldt og ikke varm overfor andre mennesker: dette er vel jenter dere menn liker? Den siste beskrivelsen din passer veldig med det eg skrev, det er slike jenter jeg mener menn ikkje liker. Poenget var at det er ikkje det vakre utseendet og den høye intelligensen som får mannen til å velge en annen. Da er det heller at damen overkjører/dominerer/oppfører seg som en mann som gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anjelika Skrevet 27. mai 2010 #135 Del Skrevet 27. mai 2010 Den siste beskrivelsen din passer veldig med det eg skrev, det er slike jenter jeg mener menn ikkje liker. Poenget var at det er ikkje det vakre utseendet og den høye intelligensen som får mannen til å velge en annen. Da er det heller at damen overkjører/dominerer/oppfører seg som en mann som gjør det. Mener du at dette nødvendigvis har sammenheng med pent utseende? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 27. mai 2010 #136 Del Skrevet 27. mai 2010 Dette lurer jeg også på, L... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MikeWaters Skrevet 27. mai 2010 #137 Del Skrevet 27. mai 2010 Jeg også (Faen, hvor finner man dette klø seg i hodet ikonet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Snasen Skrevet 27. mai 2010 Forfatter #138 Del Skrevet 27. mai 2010 De spør om de kan få komme inne i dama...når de ikke bruker kondom og dama har vært ærlig om at hun ikke bruker prevensjon! Men vil de bli fedre? Nei, tror ikke det... Du vet at det er mye i det du skriver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 27. mai 2010 #139 Del Skrevet 27. mai 2010 Du vet at det er mye i det du skriver? Ja dessverre ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sivilen Skrevet 27. mai 2010 #140 Del Skrevet 27. mai 2010 Fy faen. Dette synes jeg rett og slett var direkte kvalmt, sorry.. Jasså ja.. Du er pen? Ingen i hele verden bryr seg om du er pen. Jeg hadde sikkert pult deg, jeg.. Men dessverre betyr skjønnhet ingen verdens ting hvis du tér deg som en apekatt i dollete klær. Utseende spiller en sentral rolle for førsteinntrykket. Etter det - Nada, nix, null, nei. Fy søren ass. Er det mulig å være så sinnsykt overfladisk? Bra at venninen din er vakker og alt det der. Der har hun vært heldig, men ærlig talt... Hvem bryr seg? Jo, jeg tror jeg kanskje vet hvem som bryr seg. Det er de mannfolka som bare er ute etter å pule.. Det hjelper ikke om du har utseendet og intelligensen med deg, dersom du tar deg så jævlig høytidelig! Jeg sier på ingen måte at du er noen dårlig person fordi du er veldig overfladisk, men hallo? Du mangler en hel del empati og sympati. Jeg er selv veldig kjekk, pen og alt det derre. Hører det stadig vekk, mennehh... Når alt kommer til alt, spiller det veldig liten rolle. Ja.. Så lite at man ikke kan se hvor lite det spiller i mikroskopiske sammenhenger. Det kommer eksplisitt til syne den dagen du forelsker deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå