Gjest Airi Chikako Skrevet 25. mai 2010 #101 Del Skrevet 25. mai 2010 Dømt og avvist av MikeWaters, og det helt uten at han har sett ditt skremmende vakre ytre engang. Kanskje det ligger et lite clue her på hvorfor du ikke tiltrekker deg bra, oppegående menn Ah, naughty :s Men jeg mistenker at du traff spikeren på hodet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Snasen Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #102 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Haha, jeg forstår ikke om du kødder eller ei nå. Men for sikkerhets skyld, å le ekstra høyt av vitser var langt i fra det jeg mente. Ikke er det å vise frem personligheten din heller, blir vel tvert imot litt falskt. Jeg skjønner at andre som regel tar initiativ, men det gjør egentlig saken bare lettere. De kommer bort til deg, så kan du bestemme deg for om du vil vise din slående personlighet til dem eller ei. De som ikke tør komme bort til deg, må du gå bort til. De som kan virke interesserte men redde for å prøve seg må du ta første skritt med. Osv. Altså, man faller vel ikke for en fyr fordi han ramser opp noen interesser, og jeg ser heller ikke hvordan det å kopiere væremåten din skal være en bra taktikk som fungerer. Må jo være lett gjennomskuelig? Jeg har også møtt "wow, jeg liker alt det samme du gjør, la oss pule"-fyren, men da er det jo bare opp til deg å være litt smartere. Det problemet jeg ser med å være pen er at folk kan falle for deg på for tynt grunnlag (utseende) og så står man der med et forhold bygd på litt falske premisser som har lett for å rakne. Så man må som sagt ha antennene oppe og gi ting litt tid. Men at man blir avskrevet så fort at man ikke får vist frem personligheten sin forstår jeg ikke helt. Hva mener du helt konkret egentlig? Har du noen eksempler? Jeg tulla selvklart. Jo, jeg kan "falle" (ok, det er å ta i litt) for en fyr som har interesser for ting jeg kan finne interessante. Selvsagt faller fasaden til slutt, og da blir fyren gjennomskuet. Jeg har ikke et spesielt et godt eksempel å komme med, men la gå... Jeg og en fyr datet bare to ganger før jeg løp (og denne gangen var jeg bikkja) som fanden selv i vekk i fra denne mannen, men han spurte aldri noe om meg, og lot meg så godt som aldri komme til ordet. Han snakket og snakket og snakket, og til slutt så ble jeg sittendes musestille og gadd ikke si en dritt (jeg avbrøt jo han, og det orket jeg ikke hele tiden). En kveld endte omtrent slik: Bli med hjem til meg a? Meg: Neeiii passer litt dårlig (bla bla - finner opp en dårlig unnskyldning). For å gjøre en lang historie kort. Han var ikke interessert i selve meg. Derimot kunne han fint invitere meg hjem for å ha sex (jeg vet han ville det, fordi han har i ettertid sagt det). Hvis han vil ha en pulevenn er det helt ok, men hvorfor ikke bare si det da? Blir "romantikken" borte da? Når jeg ikke ville ha han som pulevenn (det blir en annen historie igjen), så avskrev han meg. Og som nevnt, åpnet jeg kjeften, ble jeg fort avbrutt, og det kan godt tenkes at han bare var en som var innmari glad i å snakke, men ikke flink til å lytte, men så har man disse som later som de hører på, og apropo antenner... Her kan man tydelig merke at de ikke lytter, noe som igjen fører til at jeg ikke ønsker å si spesielt mye heller. Og for å gjøre en ting klart... Jeg snakker ikke om sminke, sladder (se og hør), teite venninner eller annet ræl. Jeg føler selv jeg er flink til å både gi og ta, snakke og lytte. Men ellers er jeg så innmari enig angående tid, noe som bringer meg til et nytt spørsmål. Hvorfor er gutter så utålmodige (og hvorfor vil ingen egentlig bruke kondom?). Endret 25. mai 2010 av Frk Snasen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Snasen Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #103 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Dømt og avvist av MikeWaters, og det helt uten at han har sett ditt skremmende vakre ytre engang. Kanskje det ligger et lite clue her på hvorfor du ikke tiltrekker deg bra, oppegående menn Tror du ikke jeg har venta på den siste glosa di? Den er oppbrukt, og det allerede før den er brukt. Endret 25. mai 2010 av Frk Snasen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anjelika Skrevet 25. mai 2010 #104 Del Skrevet 25. mai 2010 Ah, naughty :s Men jeg mistenker at du traff spikeren på hodet... Jeg vil jo ikke være slem da.. Alle som lager en tråd angående problemer med at de er "for pene" får en del ufortjent pepper om at de sannsynligvis har personlighet som et kneippbrød og er like sympatiske som stalin, og det blir veldig feil. På en annen side så er det begrenset hvor mye man kan skylde på utseende og, man bør kanskje se litt nøyere på seg selv. Og da mener jeg ikke i et speil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Snasen Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #105 Del Skrevet 25. mai 2010 Jeg er en ufattelig vakker kvinne som sliter med at folk tror jeg er innbilsk Jeg er en midt-på-treet pen kvinne (hvis jeg har brukt sminke vel og merke), som er misunnelig på de vakre. Nei folkens... nå må vi vokse opp her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anjelika Skrevet 25. mai 2010 #106 Del Skrevet 25. mai 2010 Tror du ikke jeg har venta på den siste glosa di? Den er oppbrukt, og det allerede før den er brukt. Om du får høre det ofte så er det kanskje en grunn til det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mai 2010 #107 Del Skrevet 25. mai 2010 vet seriøst ikke hva jeg skal svare på det her jeg... Det eneste er, at du kan vel fint fortelle hvorfor jeg mener jeg er så mye bedre enn alle andre? Er du kvinne? Åh jaaa... misunnelig da kanskje. Jadda.... Nei, himmel.....hadde jeg vært misunnelig så hadde jeg skjemtes og gitt opphavet mitt en del av skyda for at de har oppdratt meg dårlig. Jeg er glad, og takknemlig, for at jeg ikke har det sneversynet, manglende ydmykheten og "problemer". Men jeg har lært endel som jeg ikke visste at kvinner var i stand til bruke tida si og andres energi på. På vondt. Ikke godt. Jeg burde kanskje ha syntes synd på deg, men jeg velger å bruke det på folk som fortjener det. PS! Hvor ble det av "venninnen" din? Alt omtaler du nå i jeg-form. Hmmm, mysteriet deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Snasen Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #108 Del Skrevet 25. mai 2010 Jeg vil jo ikke være slem da.. Alle som lager en tråd angående problemer med at de er "for pene" får en del ufortjent pepper om at de sannsynligvis har personlighet som et kneippbrød og er like sympatiske som stalin, og det blir veldig feil. På en annen side så er det begrenset hvor mye man kan skylde på utseende og, man bør kanskje se litt nøyere på seg selv. Og da mener jeg ikke i et speil. Men les da... Jeg har flere venner slik at det er sagt. Er et meget godt menneske skal jeg si deg, og jeg har og denne berømte sosiale intelligensen. At jeg ikke viser så mye til den her inne får nå så være. Jeg er verken på utkikk etter venner eller nye beilere her, så hva dere måtte tro om meg og min personlighet er i bunn og grunn helt opp til dere. Allikevel får jo ikke jeg, eller Natasha et ordentlig svar på spørsmålene våre, og dere bekrefter jo bare mine (samt fleres) mistanker om at det selvklart er noe galt med personligheten vår... Det du og flere bekrefter er at fordommene er inngrodde i dere, og det kanskje fra barnsben av også? For flere her sier både direkte og indirekte at jeg, med flere er dumme (antenner, etc blabla), vi er slemme (jfr: en jeg en gang holdt meget kjært lenger oppi tråden her), vi er innbilske osv. Så at pen = dum, er sant... for dere(og ikke glem... vi er også ganske, ganske slemme - og det eneste vi gjør er å se oss i speilet). Blah... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Snasen Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #109 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Nei, himmel.....hadde jeg vært misunnelig så hadde jeg skjemtes og gitt opphavet mitt en del av skyda for at de har oppdratt meg dårlig. Jeg er glad, og takknemlig, for at jeg ikke har det sneversynet, manglende ydmykheten og "problemer". Men jeg har lært endel som jeg ikke visste at kvinner var i stand til bruke tida si og andres energi på. På vondt. Ikke godt. Jeg burde kanskje ha syntes synd på deg, men jeg velger å bruke det på folk som fortjener det. PS! Hvor ble det av "venninnen" din? Alt omtaler du nå i jeg-form. Hmmm, mysteriet deg I stad skrev jeg at natasha ikke var til stede. Så for hun kommer, så blir hun nevnt og. Hvordan kan du egentlig dømme en person slik du dømmer en person? Vet du at du ikke virker spesielt intelligent da? Jaja... mine mistanker ble bekreftet, og jeg har ikke vært slem mot noen av dere som enkelt-personer. Endret 25. mai 2010 av Frk Snasen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Snasen Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #110 Del Skrevet 25. mai 2010 Om du får høre det ofte så er det kanskje en grunn til det? Har ikke det, men allikevel... Det var så åpentbart at den måtte komme (og den er så innmari dårlig, haha). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anjelika Skrevet 25. mai 2010 #111 Del Skrevet 25. mai 2010 Men les da... Jeg har flere venner slik at det er sagt. Er et meget godt menneske skal jeg si deg, og jeg har og denne berømte sosiale intelligensen. At jeg ikke viser så mye til den her inne får nå så være. Jeg er verken på utkikk etter venner eller nye beilere her, så hva dere måtte tro om meg og min personlighet er i bunn og grunn helt opp til dere. Allikevel får jo ikke jeg, eller Natasha et ordentlig svar på spørsmålene våre, og dere bekrefter jo bare mine (samt fleres) mistanker om at det selvklart er noe galt med personligheten vår... Det du og flere bekrefter er at fordommene er inngrodde i dere, og det kanskje fra barnsben av også? For flere her sier både direkte og indirekte at jeg, med flere er dumme (antenner, etc blabla), vi er slemme (jfr: en jeg en gang holdt meget kjært lenger oppi tråden her), vi er innbilske osv. Så at pen = dum, er sant... for dere(og ikke glem... vi er også ganske, ganske slemme - og det eneste vi gjør er å se oss i speilet). Blah... Nå har jeg aldri sett denne Natasha (eller deg), så å påstå at jeg har fordommer mot henne pga utseendet hennes er litt langt ute. Jeg har vel forøvrig selv påstått mellom linjene her at jeg anser meg selv som pen, og jeg kjenner også mange pene mennesker godt, så jeg har ingen fordommer der. Jeg vet de er individer som alle andre. At du klarer å føle deg angrepet for din skjønnhet av det jeg har skrevet bekrefter vel bare at innstillingen og fokuset ditt er helt feil. Og jeg har jo faktisk prøvd å svare seriøst på spørsmålet og gi tips. Det med antenner var et tips, ikke en påstand om at du ikke hadde det. Jeg mener bare man må være bevisst og våken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anjelika Skrevet 25. mai 2010 #112 Del Skrevet 25. mai 2010 Har ikke det, men allikevel... Det var så åpentbart at den måtte komme (og den er så innmari dårlig, haha). Det var ikke ment som en spøk. Men OK, det er åpenbart at det her var utseendet ditt sin feil igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mai 2010 #113 Del Skrevet 25. mai 2010 Jeg tulla selvklart. Hvorfor er gutter så utålmodige (og hvorfor vil ingen egentlig bruke kondom?). Menn er bare helt merkelige. Kanskje dumme? De spør om de kan få komme inne i dama...når de ikke bruker kondom og dama har vært ærlig om at hun ikke bruker prevensjon! Men vil de bli fedre? Nei, tror ikke det...Snakk om mangel på konsekvenstenkning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 26. mai 2010 #114 Del Skrevet 26. mai 2010 Tja... Å skaffe seg en sympatisk personlighet er en god start. Litt intelligens er heller ikke feil. Samt å slutte å skrive "dems" er en vinner. Verre enn det er det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 26. mai 2010 #115 Del Skrevet 26. mai 2010 Det fascinerer meg en smule at hver gang en kvinne på KG sier at hun er pen, og at det er vanskelig å treffe menn, så kommer det en haug med sure oppgulp. Nå syns ikke jeg personlig at alt det Snasen C skriver er noe å slå rumpa i taket for, men det er elementer i det hun skriver som KAN stemme. Har man en viss type utseende, så er det lett å bli forhåndsdømt. Dersom man i tillegg har en selvtillitt som ikke matcher utseendet, så kan oppmerksomheten man får virke forvirrende og skremmende. For meg handler det om å aldri stoppe å jobbe med sine indre kvaliteter, for det er de som betyr noe, det handler om å være et omgjengelig og godt menneske, men ikke en overdreven people pleaser, det handler også om å være selvbevisst og å vite med seg selv både hva en ønsker i et forhold, men også og vel så mye hva en selv har å by på. Setter en seg på sin høye silkepute og sutrer over at en er så pen at ingen vil ha en, så kommer en jammen ikke i en posisjon hvor en treffer en mann heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MikeWaters Skrevet 26. mai 2010 #116 Del Skrevet 26. mai 2010 Men det er det du sier. Men uff da MikeWaters... jeg som hadde et lysende håp når det angår vårt kommende kjærlighetsforhold, har nå slukket... for evig, og for alltid. Du overlever nok, men hvem vet hvor haren hopper? Men hadde du liret av deg mye av det du gjør her inne til meg face to face, så hadde samtalen blitt kort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 26. mai 2010 #117 Del Skrevet 26. mai 2010 Problemet her er jo at vi blir dømt nord og ned før noen i det hele tatt har snakket med oss. Vi har ikke en sjangs til å vise hvem vi er. Så du mener virkelig "mindre pene" damer har den tjangsen...? eller tykke damer for den saks skyld? Nei du - de sliter nok de også, for de blir spart heeeelt til sist - etter mennene har prøvd seg på alt på to bein som har utseendet med seg...... HELDIGVIS er ikke alle sånn, og HELDIGVIS har vi en personlighet som for mange betyr mer enn utseende! La ditt sanne jeg skinne gjennom Natasja, så vil du lettere finne noen som passer for akkurat deg. For om du kamuflerer deg selv i flotte klær og mye sminke, om det egentlig ikke ER deg, så ender du opp med en mann som ikke tar deg for den du er - og da har du vel strengt tatt tapt? Ikke ver redd for å vise deg frem som du er. Det er først når du gjør det at du har lagt alle kortene på bordet og viser alle at du virkelig er på jakt etter en livsledsager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MikeWaters Skrevet 26. mai 2010 #118 Del Skrevet 26. mai 2010 Det fascinerer meg en smule at hver gang en kvinne på KG sier at hun er pen, og at det er vanskelig å treffe menn, så kommer det en haug med sure oppgulp. Det er ikke vanskelig å finne en partner fordi man er vakker, det er vanskelig fordi det helt enkelt og greit er vanskelig. Om man er pen får man muligens flere tilbud, men det er sikkert like lite som frister. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 26. mai 2010 #119 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Mike, jeg er helt enig med deg i det du skriver. Jeg bare påpeker at trenden ofte har vært at brukeren som skriver positivt om seg selv ofte får svar som: "Hvordan vet du at du er pen, du er sikkert skikkelig stygg" "Personligheten din suger nok!" "Innbilske damer får aldri mann!" og den slags. Og ikke minst for meg er det milevid forskjell på å være pen og vakker. Vakre mennesker har som regel personlighet som matcher. I denne tråden syns jeg dog at en del av disse kommentarene var og er på sin plass, men det stemmer allikevel ikke alltid at det er slik. Det som kan være vanskelig for mennesker som ser annerledes ut enn de er, er at det kan være litt vanskelig å vite hvordan man tilnærmer seg dem, fordi man regner med at de A) er innbilske B) er opptatt C) ikke vil se på en som meg allikevel, osv. Ofte er det helt motsatte tilfelle. Igjen bare i generelle ordelag her. Og ikke direkte som innspill til TS. Endret 26. mai 2010 av KateW Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MikeWaters Skrevet 26. mai 2010 #120 Del Skrevet 26. mai 2010 I denne tråden syns jeg dog at en del av disse kommentarene var og er på sin plass, men det stemmer allikevel ikke alltid at det er slik. Ser den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå