Gå til innhold

jeg ligger med mange


Fremhevede innlegg

Gjest sexglad dame
Skrevet

Ja nå er du vell blitt " kjendis " i din hjemby tenker jeg ...

Er det morro eller ?

hahahaha :-P NEI !!!!!!

for det første så bodde jeg i utlandet i flere år .

og der lå jeg med ca 50 menn ...

de resterende 40 har jeg funnet i en av Norges største byer, og de fleste er ikke herifra engang, så nei, ingen rykte på meg :-P

Videoannonse
Annonse
Gjest sexglad dame
Skrevet

Har du en anelse hva en hore er? Man er ikke hore, uten at man tar betalt for sex, men tydeligvis er det en del tenåringer som ikke klarer å forstå dette. men jeg trodde voksne mennesker hadde lært hva en hore er.

Til ts: Det er du som skal leve med det, og da er det du som velger hva du vil gjøre. Jeg er nå mest overrasket over at du faktisk holder rede på hvor mange det er, for hvorfor sitte et tall på det i det hele tatt? Noterer du ned i en bok for hver gang du ahr sex, for å holde rede på hvor mange det er? Skulle forstått det om du sa at det var amnge, men at du faktisk vet at det er ce 90 overrasker meg mest, lol

TS her igjen

ja jeg husker hver eneste ;-)

nå er tallet 95, snart 100 ;-)

Gjest sexglad dame
Skrevet

Har du en anelse hva en hore er? Man er ikke hore, uten at man tar betalt for sex, men tydeligvis er det en del tenåringer som ikke klarer å forstå dette. men jeg trodde voksne mennesker hadde lært hva en hore er.

Til ts: Det er du som skal leve med det, og da er det du som velger hva du vil gjøre. Jeg er nå mest overrasket over at du faktisk holder rede på hvor mange det er, for hvorfor sitte et tall på det i det hele tatt? Noterer du ned i en bok for hver gang du ahr sex, for å holde rede på hvor mange det er? Skulle forstått det om du sa at det var amnge, men at du faktisk vet at det er ce 90 overrasker meg mest, lol

TS her igjen

ja jeg husker hver eneste ;-)

nå er tallet 95, snart 100 ;-)

AnonymBruker
Skrevet

Har selv under halvparten av TS, og selv om jeg var at det er et høyt antall, må jeg si at jeg fint kunne ligget med flere uten at jeg hadde følt meg "psyk" på noen måte.

Må bare bemerke:

1) 90 sexpartnere er ikke all verden, det kommer jo an på alderen. Om TS er 40 år og debuterte seksuelt da hun var 16, har hun gjennomsnittlig hatt under 4 nye sexpartnere per år. Altså en ny hver tredje måned.

2) Hvem sier at dette er ONS? Mange av disse kan ha vært gutter hun dater etc...

3) "Ha pult halve byen" - hun har vel trolig møtt flere av disse under studietiden da hun bodde et annet sted, kanskje bor hun i en storby, eller har flyttet mye rundt?

4) Mange tidligere sexpartnere gjør ikke at sexen blir noe mindre spesiell sammen med en du elsker. Sex med en du elsker vil alltid være best, BEST, BEST!

Gjest lurven
Skrevet

det er altfor mange, klart menn kan ha sex med flere enn damer uten å virke billige, men det hadde vært altfor mye om det var en mann også..

Skrevet

Innlegget er ikke for å provosere.

Jeg vil bare si at kvinner har like mye lyst på sex som menn har ,

og de har full rett til å ha mange sexpartnere uten å bli stemplet som billige eller

horer.

Så klart er det ikke noe forskjell på menn og kvinner nei.

Men det er ikke alle menn som har noe ønske om å ha 91 partnere, og heller ikke alle damer som har noe ønske om å ha 91 partnere. Så du får nok bare tåle at både menn og kvinner, ikke syns det er en tiltalende atferd og "stempler" atferden som tacky/løs, uavhengig av om det er en mann eller en dame som har 100 partnere.

Men hver sin lyst, å trives du med ditt liv og dine valg er det jo great. Spiller vel ingen rolle hva andre mener da? Du kan uansett ikke kreve noe som helst når det gjelder hva jeg skal syns om det.

Skrevet

TS her igjen

ja jeg husker hver eneste ;-)

nå er tallet 95, snart 100 ;-)

Hva vil du med dette innlegget? Skryte? Jeg synes det var lite å skryte av. Dersom det hadde vært sant hadde du ikke hatt min respekt. Jeg ville synes synd på deg og ment det var andre grunnleggende ting du savner/mangler i din oppdragelse og etiske oppfatning.

Nå velger jeg å tro du er en liten fjortisgutt som mangler bedre ting å foreta deg enn å skrive tull her inne.

Gjest Raindrops
Skrevet

Uavhengig av ts sine intensjoner med innleggene synes jeg det får frem en artig diskusjon.

Jeg er igrunn overrasket over hvor sterkt en del reagerer på antallet. Selvfølgelig har folk sine egne oppfatninger og moralsett, og selvfølgelig vil noen være uenig uansett vilket moralsett man har. Men å rakke ned på andre, i det ordlaget som mange gjør her er bare smålig.

For min del kan folk ha seg med så mange de føler for/har muligheten til. Det har da jeg ingenting med! Selv om jeg ikke nødvendigvis forstår valgene som andre tar, så klarer jeg for all del å respektere det og la de gjør som de vil.

Skrevet

javel og poenget ditt er??Kjære deg du blir dessverre stemplet som en HORE av din fremtidige mann hvis du sier at du har ligget med så mange menn.Ingen ting å skryte av

Nå får du skjerpe deg her! Det er vel ingenting i veien med at hun har hatt nesten 100 ståpikker mellom beina. Ingen har vel blitt skadet eller uvenner etter det? Om hun får seg en mann som hun elsker spiller det ingen rolle hva hun har gjort før det.

Hvorfor ikke knulle så mange man kan hvis man har muligheten og lyst? Jeg tror ikke man automatisk vil bli en dårlig kjæreste av den grunn når man endelig slår seg til ro. Og jeg har på følelsen at med den erfaringen hun har med forskjellige menn, er hun helt rå i senga. Hennes kommende mann kommer til å bli kjempeheldig spør du meg :)

Det bli som en pilot som har fløyet alle verdens fly, man får litt peiling av slikt :)

AnonymBruker
Skrevet

Slik jeg ser det er man selv ansvarlig for valgene man tar i livet. Valg har konsekvenser.

Når man selv velger å ha sex med mange menn vil man bli kalt billig, løs og til og med hore. Hvis man skal være en rå og tøff jente som har seg med masse menn over en lav sko, ja da får man pokker meg være tøff nok til å leve med at noen vil kalle deg nedsettende ting også.

Hvis du derimot ikke vil leve med at folk skal kalle deg disse tingene, ja da er faktisk det beste du kan gjøre å la være å pule nærmere 100 forskjellige menn. Med TS' tempo vil vel kanskje dette nummeret nærme seg 200 på slutten av livet?

Skrevet

Slik jeg ser det er man selv ansvarlig for valgene man tar i livet. Valg har konsekvenser.

Når man selv velger å ha sex med mange menn vil man bli kalt billig, løs og til og med hore. Hvis man skal være en rå og tøff jente som har seg med masse menn over en lav sko, ja da får man pokker meg være tøff nok til å leve med at noen vil kalle deg nedsettende ting også.

Hvis du derimot ikke vil leve med at folk skal kalle deg disse tingene, ja da er faktisk det beste du kan gjøre å la være å pule nærmere 100 forskjellige menn. Med TS' tempo vil vel kanskje dette nummeret nærme seg 200 på slutten av livet?

Hvorfor skal slike som deg "velge" hvilke konsekvenser forskjellige ting skal ha. Når det fra naturens side ikke har så mange konsekvenser, hvorfor skal det innføres av folk uten selvinnsikt og kalles den eneste sannhet?

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Jeg har bare ett spørsmål, som går ut til dem som kaller TS for billig, og som påstår hun aldri vil finne en mann som ikke dømmer henne:

Hvor mange sexpartnere må man ha for å være billig?

Dette er jo rent subjektivt, det finnes inget fasitsvar.

Deres oppatning av virkeligheten er ikke fasit for andre.

Skrevet (endret)

Litt komisk at du nærmer deg 100 sexpartnere og du vet nøyaktig antall. Dette forteller meg at antall sexpartnere er viktig for deg, derfor lurer jeg på om intensjonen din med sex er å ha sex for nytelsens skyld, eller om det er et verktøy for deg for å kompensere for noe/dekke over noe. Jeg tror det siste.

Jeg vil kalle deg billig. Billig i den forstand at du er lett på tråden. Kan jeg spørre hvor gammel du er?

Edit: Det at du faktisk lager en egen tråd for å fortelle om hvor mange du har ligget med gjør meg mer sikker på at du kanskje er usikker. Er du ute etter bekreftelse? Mange som skryter av slikt gjør det for å bygge opp sin egen selvtillit og vise de rundt at man er noe. For min del er det slett ikke positivt.

Endret av Mann-87
Skrevet

Ja jeg vet ikke om du tar betalt eller om det er billig det du forlanger, men er det gratis, så er du vel ikke en hore. Bare utrolig umoralsk og uten verdier eller respekt for verken deg selv eller andre. Gratis-Laila? Og som noen er inne på, så er jo ett av problemene rundt dette at du faktiskt har tellinga og da kan man jo lure på hva du egentlig er ute etter. Regner med at det ikke er til regnskapet, i.o.m at du ikke er hore.

Men nå har jeg aldri skjønt hva folk liker med å ha sex med utallige helt tilfeldige personer. Jeg har prøvd selv et par ganger, men ellers har jeg kun hatt sex med kjærester og forskjellen er enorm. Det er jo like spennende som å ta en runk. Jeg er mann(28) og har bare ligget med 7 personer, 3 som ikke jeg har vært kjæreste med. Men nå har jeg jo ikke akkuratt tellt selvom, men glemmer jo ikke de som har betydd mye for meg, og heller ikke vanskelig å holde telling når antallet bare er 3 tilfeldige.

Heheh, verden er gal.

Skrevet

Hvis det er én ting som kan sies sikkert om sex, så er det at alle opplever det forskjellig. Noen forbinder sex med den dype kjærlighetsfølelsen og vil ha så få partnere som mulig, mens andre andre først og fremst synes det er fysisk godt.

Jeg er en av de som puler rundt. Har fått høre at jeg må være psykisk syk og slite med selvbildet mitt etc., noe jeg ikke klarer å se helt selv. Jeg er en sosial og utadvendt person, som elsker å møte nye mennesker. Samtidig er jeg en veldig seksuell person med stor sexlyst. Så det blir 2+2, eventyrlyst+sexlyst, selvfølgelig ender jeg opp med mye tilfeldig sex. Har nesten ingen negative følelser rundt sex, og de få jeg har er ikke knyttet til sexen, men til bivirkningene det har (at sexpartnere utvikler følelser, pinlige situasjoner...) og har ikke sex hvis det kommer for mye med på kjøpet.

Har ingen problemer med å ha sterke følelser for andre, for meg er ikke sex og kjærlighet noe som hører så tett sammen.

Det er helt greit for meg at noen ikke vil ha sex utenfor forhold, venter med sex til ekteskapet og alt det der, jeg gidder ikke rope "kristenfitter" etter dere heller. Men det er ikke noe som passer for meg. Det hadde vært å synde mot min egen natur.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal slike som deg "velge" hvilke konsekvenser forskjellige ting skal ha. Når det fra naturens side ikke har så mange konsekvenser, hvorfor skal det innføres av folk uten selvinnsikt og kalles den eneste sannhet?

Naturens side? Hva med samfunnets side? Jeg holder meg til realiteten. Jeg har ikke valgt disse konsekvensene, da de er eldgamle og står ganske fast i menneskers mentalitet. Det går langt tilbake i historien vår.

Jeg snakker om å ta ansvar for egne holdninger og leve med sine valg. Man kan ikke ligge med hundrevis av menn, og samtidig fremstå som noe annet enn løs. De som vil ha det ønsker å få i både pose og sekk.

TS må finne en måte å leve med at folk vil synes hun er løs. Man kommer ikke til å forandre denne holdningen hos folk.

Gjest Konservativ gutt
Skrevet

Det sier vel ikke så rent lite at man forsøker seg på "gjenomsnittsregning" for å få antallet sitt til å "ikke høres så ille ut".

Du debuterte når du var 16, er nå 29 sier du. Hvor mange år i forhold skal man trekke fra de 13 årene med seksuell aktivitet da? Har du vært i forhold totalt i 5 år, så er det 8 år singeltid, og da har du knullet cirkus 80-90 menn. Blir ca 1 ny mann hver 4 uke i singelperioden din. Jaja, kall det hva du vil, men at det er noe annet enn syyyykt mange er ikke til å komme fra.

Men for all del, er jo ditt valg, men virker bare patetisk med latterlige (feilbaserte) delestykker som skal prøve å "finpusse" tallet ditt til at det ikke blir såååå mange pr. år.

Per er 28 år og pulte 70 stykk på 1 år, men han tar med alle årene fra han debuterte som 13 åring, og deler de 71 på 15, og VIPS, han har jo bare pult 4,73 personer i året. Det er jo ingenting og gir såklart et helt "korrekt" inntrykk av tingenes tilstand.

Å jeg har foreløpig ikke sett at noen har sagt at det gjelder ulike "regler" for menn og kvinner på det området. Altså like ille eller like bra, om det er en mann eller jente som har pult 100 stykk.

Er det noe spesiell grunn til at det ikke er noen som vil pule deg mer enn 1 gang? Eller er det du som ikke vil pule de mer enn 1 gang :vetikke:

De fleste har jo kapasitet nok til å finne seg en gutt/jente, som i alle fall holder ut som "pulekompis" med tryne deres i 2-3 måneder. Må være en selvtillits nedtur av dimensjoner og ikke få til det engang.

Jeg er helt enig med deg, Kristian. Tommel opp for godt innlegg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...