Gå til innhold

jeg ligger med mange

Fremhevede innlegg

Gjest brutal_mann
Skrevet

TS sitt innlegg var av den totalt uinteressante sorten. Hvem bryr seg om hvem og hvor mange noen har pult? De dømmende "jeg er så jævlig mye bedre enn deg" innleggene som fulgte er mer spesielle. Denne verdenen renner over med kviner som har mindreverdighetskomplekser for sin egen, og ikke minst andres, seksualitet. Kan ikke folk få pule så mye de vil uten at moralpolitiet skal fordømme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen mener at sex ikke har noen tilknytning til kjærlighet feks jeg! jeg synes ikke det og ha sex med flere menn har noe å si! jeg er ganske ung da 19. og har faktisk hatt samboer i et år. Men dette er min mening foreløbig! Før jeg ble sammen med samboeren min hadde jeg flere "venner" som jeg hadde sex med. I løpet av året jeg var 17 hadde jeg sex med 9 menn. Og ingen var faste forhold. Jeg følte ikke da at jeg trengte noen kjæreste. Syntes sexen jeg hadde med gutta var super! Nå har jeg da samboer og han er great! men hvis det skulle skjære seg, som jeg absolutt håper det ikke gjør fordi vi har det veldig bra, da vil jeg gå tilbake til å ha ons og sex partnere! har ingen problemer med det!! :D Synes TS ikke er noen hore!! hun har sikkert like mye sex som de i et forhold! bare at hun har det med forskjellige menn!! Hvorfor skal menn som har hatt flere partnere være kul i gutteflokken når jenter som har sex med flere blir stemplet som hore!!!?! det er jo sykt! jeg skjønner ikke problemet? det er jo bare nytelse og gøy? mye bedre med en partner enn alene syns jeg :P

Gjest AnonymBruker
Skrevet

TS sitt innlegg var av den totalt uinteressante sorten. Hvem bryr seg om hvem og hvor mange noen har pult? De dømmende "jeg er så jævlig mye bedre enn deg" innleggene som fulgte er mer spesielle. Denne verdenen renner over med kviner som har mindreverdighetskomplekser for sin egen, og ikke minst andres, seksualitet. Kan ikke folk få pule så mye de vil uten at moralpolitiet skal fordømme?

og du igjen dømmer disse menneskene...ironisk ikke sant!

Skrevet

Ærlig talt syns jeg ikke det gjør noe om man har mange sexpartnere. Sex er jo bare gøy og godt, og så lenge man er forsiktig og beskytter seg mot sykdommer og uønsket graviditet, og ikke skader eller presser noen, syns jeg folk får pule hvem og hvor mange de behager. Hvor er problemet, liksom?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ærlig talt syns jeg ikke det gjør noe om man har mange sexpartnere. Sex er jo bare gøy og godt, og så lenge man er forsiktig og beskytter seg mot sykdommer og uønsket graviditet, og ikke skader eller presser noen, syns jeg folk får pule hvem og hvor mange de behager. Hvor er problemet, liksom?

At ikke alle som har lyst å ha en horette partner

Gjest Tinea
Skrevet

Noen mener at sex ikke har noen tilknytning til kjærlighet feks jeg! jeg synes ikke det og ha sex med flere menn har noe å si! jeg er ganske ung da 19. og har faktisk hatt samboer i et år. Men dette er min mening foreløbig! Før jeg ble sammen med samboeren min hadde jeg flere "venner" som jeg hadde sex med. I løpet av året jeg var 17 hadde jeg sex med 9 menn. Og ingen var faste forhold. Jeg følte ikke da at jeg trengte noen kjæreste. Syntes sexen jeg hadde med gutta var super! Nå har jeg da samboer og han er great! men hvis det skulle skjære seg, som jeg absolutt håper det ikke gjør fordi vi har det veldig bra, da vil jeg gå tilbake til å ha ons og sex partnere! har ingen problemer med det!! :D Synes TS ikke er noen hore!! hun har sikkert like mye sex som de i et forhold! bare at hun har det med forskjellige menn!! Hvorfor skal menn som har hatt flere partnere være kul i gutteflokken når jenter som har sex med flere blir stemplet som hore!!!?! det er jo sykt! jeg skjønner ikke problemet? det er jo bare nytelse og gøy? mye bedre med en partner enn alene syns jeg :P

Skjønner ikke hvem venneflokk du er i. I min har aldri menn med 100 partnere akkurat blitt ansett som kule og attraktive..For å si det pent.

Gjest brutal_mann
Skrevet

og du igjen dømmer disse menneskene...ironisk ikke sant!

Nei, jeg dømmer ikke. Jeg bare undres.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om disse kaninene som hopper fra hull til hull eller fra gulerot til gulerrot tenker på at

1 er man ikke steril så KAN det bli barn av moroa, jo da abort er ett populært valg, men ikke alltid så lett som man på forhånd kan tro, å det kan kankje lønne seg å vite liiitt mer om barnets far/mor enn fornavnet..

2 sykdommer florerer å langt fra alt kan kureres av litt penicilin...

3 ett rykte er ett rykte, du bærer det med deg....moro i dag, betyr ikke glemt i morgen..

Skrevet

Nå har jo sansynligvis ikke alt sjedd i ei bygd med 800 innbyggere, da. Om det får konsekvenser i form av jobbproblemer, utestengning i div. miljøer eller lignende, så er det de andre jeg synes gjør feil. Det å bli sett på som en mindreverdig person pga. antall sexpartnere synes jeg blir helt feil.

Det med status i vennegjenger pga. antall sexpartnere synes jeg også blir feil. Selvsagt er det være cred. å ha draget, men hvis du går rundt og skryter om antallet gjør du ting på feil premisser.

Sex er i de fleste tilfeller godt. Hvis du er forsikitg, og tar noen forhåndsregler før du blir med dama/mannen hjem, så er det helt greit med høyt antall sexpartnere i mine øyne. Men selvsagt er sexen best med noen du kjenner, og er i et forhold med.

Skrevet (endret)

Neimen, Kristian!

Du forundrer meg med jevne mellomrom med å gå så hardt ut mot folk som velger mange sexpartnere - du er jo ellers svært oppegående og sympatisk her på KG. Hvorfor så sint? Jeg tror ikke TS prøver å "forsvare# seg eller "bortforklare" noe altså - så jeg vet ikke hvorfor du er så opptatt av akkurat det. Hun trenger da ikke å forsvare noe som helt overfor noen. Makan.

Og til Mette - å "dømme" noen er å kalle folk "horete" foreksempel. Synes du det er greit å nedvurdere andre på den måten? Ingen grunn til å prøve å få andre til å føle seg små og mindre verdt enn seg selv om de tar andre valg enn man selv gjør. Det var det jeg mente - ikke alt det andre du skriver om.

Endret av Miss Undercover
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er TS ...

Ja du tippet ikke helt feil.Jeg er faktisk 29 år og debuterte da jeg var 16 ...

Jeg har ligget med ca 90 menn alt i alt, inkludert de jeg har hatt et forhold med .

Så dette tallet er ikke bare ONS .

Og for å svare på andre sine spørsmål: Jeg ligger IKKE med hvem som helst.

Jeg er faktisk ganske kresen.

Jeg er også 29 år, og sist jeg hadde sex fra for 7 år siden. Holder tellingen jeg også :gjeiper: Jeg skulle gjerne hatt sex med noen andre enn meg selv, men jeg finner aldri noen som jeg kan ha et fast forhold til, så iblandt tenker jeg at jeg skulle gjerne bare hatt meg med noen. Kanskje en gang iblandt for å føle litt nærhet, ingen som trenger å vite noe om det uansett, men da vil antall sex-partnere øke... Samme for meg at du, TS, har ligget med 90 stk. Det er bare et ubetydelig tall, men tror du har provosert mange. Jeg tror mange liker at andre er single, for da føler de seg bedre, men viss noen har veldig mange, blir de sjalu. Jeg tror faktisk at du, TS, er mye lykkeligere enn meg, for jeg har det ikke så bra siden jeg må holde meg i tøylene så andre ikke skal se stygt på meg... Jeg, som er kronisk singel, ser vel ting fra et litt annet synspunkt enn de som alltid er i faste forhold.

Hvorfor er jeg singel? Fordi jeg ikke har funnet meg noen!

Gjest hogwash
Skrevet

og de har full rett til å ha mange sexpartnere uten å bli stemplet som billige eller

horer.

De har full rett til å ha mange sexpartnere, de har derimot ikke full rett til å legge føringer på hva jeg synes om det.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er også 29 år, og sist jeg hadde sex fra for 7 år siden.

...

Hvorfor er jeg singel? Fordi jeg ikke har funnet meg noen!

Om 5-6 år er du gått ut på dato. Da hjelper det ikke om du finner deg noen lenger, du vil fortsatt ikke kunne få barn. Tenk på det du!

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor mye bryr du deg egentlig om de du ligger med?

Når du har svart på det så skjønner du sikkert også hvorfor mange menn ikke ønsker å ligge med deg.

Skrevet (endret)

Neimen, Kristian!

Du forundrer meg med jevne mellomrom med å gå så hardt ut mot folk som velger mange sexpartnere - du er jo ellers svært oppegående og sympatisk her på KG. Hvorfor så sint? Jeg tror ikke TS prøver å "forsvare# seg eller "bortforklare" noe altså - så jeg vet ikke hvorfor du er så opptatt av akkurat det. Hun trenger da ikke å forsvare noe som helt overfor noen. Makan.

Hmm, får vel si takk for det da. :nigo:

Men har ikke vært noe sint her jeg. :klø: Eneste jeg har sagt er at jeg syns det er mange..og ville ikke hatt en partner med så mange tidligere sexpartnere, for jeg mener det sier litt om personlighet og holdninger - og mismatch med meg.

Pluss at det er samme om man er gutt eller jente, ikke noe mer kult/ ukult med 100 partnere uansett kjønn.

I tillegg sa jeg at om man bruker "gjenomsnittsregning" for å få ned tallet sitt, eller få det til å virke bedre, så sier vel ikke det så rent lite om hvor høyt tallet er...når man i tillegg "vrir" på fakta og deler etter fri fantasi så sier det jo enda mer.

Men jeg har ikke kalt noen løse, horer osv. :arwen:

Endret av kristian82
Gjest Gjest
Skrevet

Om 5-6 år er du gått ut på dato. Da hjelper det ikke om du finner deg noen lenger, du vil fortsatt ikke kunne få barn. Tenk på det du!

Hva var det du ville fram til med det her? :snurt:

Gjest Petrus
Skrevet

Til TS:

Det går ikke an å bruke kjønn som kriterium i forhold til sexlyst. Dette er en gammel og tilbakevist oppfatning kjønn om sex.

For øvrig så tror ikke jeg at det er vanlig at menn har opptil 90-100 seksualpartnere. Å ha såpass mange partnere, kan man fritt velge. Men det kan være greit å vite litt om hva andre kan synes om det. Hvis f.eks. jeg skulle hatt et forhold til en kvinne med like mange partnere som du har hatt, ville jeg nok stadig gått rundt og tenkt på at du sikkert sammenlignet meg med tildligere partnere. Og ettersom sex er noe menn må prestere, så ville jeg stadig tenkt på om jeg er bra nok, eller om du ønsket å gå tilbake til tidligere partnere. Dermed ville det kunne blitt en belastning for forholdet at jeg hadde gått rundt med prestasjonsangst.

Ellers er det jo slik som du har opplevd i denne tråden, at menge har problemer med å akseptere at noen har såpass mange sexpartnere. Her kan ndet ligge moralske motforestillinger, sjalusi o.s.v. til grunn. Om din atferd bør være akseptabel, avhenger av hvem du spør, rett og slett.

Skrevet

Lurer på om disse kaninene som hopper fra hull til hull eller fra gulerot til gulerrot tenker på at

1 er man ikke steril så KAN det bli barn av moroa, jo da abort er ett populært valg, men ikke alltid så lett som man på forhånd kan tro, å det kan kankje lønne seg å vite liiitt mer om barnets far/mor enn fornavnet..

2 sykdommer florerer å langt fra alt kan kureres av litt penicilin...

3 ett rykte er ett rykte, du bærer det med deg....moro i dag, betyr ikke glemt i morgen..

1 og 2 -> kondom-

3, ett rykte forsvinner overraskende fort så lenge du ikke bryr deg om det. Selv-erfart.

Skrevet

Stakkars deg som kun kjenner slike menn, det kan ikke være noe gøy. Selv har jeg hatt langt flere sexpartnere enn typen min, og det plager han ikke i det hele tatt.

Sier han ja. Han er sammen med deg, du har et tall. Det får han ikke gjort noe med. Skulle han ønske det var lavere?? Det vet du ikke. Fordi han sier det du vil høre. Det har INGEN hensikt å klage på tallet ditt (hvis han ikke liker det). Det kommer det ingenting positivt ut av.

Han vet det.

Det blir litt som disse som skriver at:" jeg var utro, vi kom igjennom det og nå har VI det mye bedre".

Man sier mye rart for husfreden, eller kanskje lar være å si ting.

Så den andre parten er GLAD for pratnerens sidesprang??

• 2 måneder senere...
Gjest sexglad dame
Skrevet

Er det å stemple og dømme å si at man syns det er svært mange?

Er det å ikke ville ha en person med det synet på sex som partner å stemple og dømme?

Er det å stemple og dømme å si at man blir kvalm av å tenke på smitterisikoen ved å ha sex med en ny person 1 gang i måneden?

90 stykk, blir fort smitterisko fra langt over 1000 personer. Tviler så sterkt på at TS aldri har eller mottar ubeskyttet oralsex, og aldri har sex uten kondom. Kondom er heller absolutt ikke 100 % sikker.

Hvor mange Hiv og hepatitt tester har du tatt Ts?

Du er vel ikke så dum at du tar GU 1 gang i året og innbiller deg at det er kontroll god nok? Sjekkes ikke for noen av de alvorlige sykdommene da. Ikke en gang klamydia.

jeg bruker alltid kondom

har tatt hepatitt vaksine

tar celleprøve hvert år

kjekker meg for kjønssykdommer og HIV

og jeg har ALDRI pådratt meg en eneste sykdom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...