Gjest AnonymBruker Skrevet 24. mai 2010 #1 Del Skrevet 24. mai 2010 skriver dette her, for det er for "pinlig" å måtte fortelle dette til noen face to face. jeg er en jente på 15 år, har ennå ikke fått mensen selv om jeg har masse utflod, og det har jeg hatt i snart tre år. jeg har hatt veldig mye urinveisinfeksjon og blærkater, og det har ofte føltes som kniver i underlivet. har vært hos lege med dette flere ganger, men får aldri noe hendvendelse, selv om vi aldri finner noe ut av prøvene jeg tar hos fastlegen. i det siste så har jeg opplevd å ha grønne klumper i utrfloden min. mørkegrønne. dette har jeg hatt hver dag i x antall måneder. jeg aner ikke om dette har noe med saken å gjøre overhodet, men på sirka samme tid dette begynte, begynte jeg også å bli veldig slapp (dette kan også ha noe med min mangel på motivasjon, vet ikke). er det noe galt med meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 24. mai 2010 #2 Del Skrevet 24. mai 2010 Oppsøk lege! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mai 2010 #3 Del Skrevet 25. mai 2010 skriver dette her, for det er for "pinlig" å måtte fortelle dette til noen face to face. jeg er en jente på 15 år, har ennå ikke fått mensen selv om jeg har masse utflod, og det har jeg hatt i snart tre år. jeg har hatt veldig mye urinveisinfeksjon og blærkater, og det har ofte føltes som kniver i underlivet. har vært hos lege med dette flere ganger, men får aldri noe hendvendelse, selv om vi aldri finner noe ut av prøvene jeg tar hos fastlegen. i det siste så har jeg opplevd å ha grønne klumper i utrfloden min. mørkegrønne. dette har jeg hatt hver dag i x antall måneder. jeg aner ikke om dette har noe med saken å gjøre overhodet, men på sirka samme tid dette begynte, begynte jeg også å bli veldig slapp (dette kan også ha noe med min mangel på motivasjon, vet ikke). er det noe galt med meg? Dette har jeg aldri hørt om, men det er neppe normalt, få deg en legetime og sjekk det ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mai 2010 #4 Del Skrevet 25. mai 2010 Søk på skjedebetennelse/gardnerella, dette kan gi grønnaktig utflod, du må uansett til lege for å få behandling - ring i dag! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mai 2010 #5 Del Skrevet 25. mai 2010 takk for svar! jeg har ofte vært hos fastlege, men hun gir meg ikke henvisning. skal prøve å ta kontakt med noen andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mai 2010 #6 Del Skrevet 25. mai 2010 takk for svar! jeg har ofte vært hos fastlege, men hun gir meg ikke henvisning. skal prøve å ta kontakt med noen andre Ønsker deg masse lykke til! Det trenger ikke være noe alvorlig, men viktig å få sjekket ut, så du kan få behandling. Syns det er trist å høre at du ikke får grundigere undersøkelse eller henvisning av fastlegen din. Men ikke gi opp av den grunn. Jeg hadde også litt merkelig utflod en periode og det føltes veldig godt å få snakket med foreldrene mine. Kanskje du kan ta med deg en av de til legen? Skjønner at det kan være vanskelig å snakke med de og flaut, men det er alltid godt å få snakket med noen som er glad i deg om det. Man trenger litt støtte i slike situasjoner. Jeg opplevde også når jeg var på din alder at man ikke alltid blir tatt like seriøst som en voksen en, og at jeg måtte ha med mamma for at noe skulle skje. Håper det ordner seg for deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilma Skrevet 25. mai 2010 #7 Del Skrevet 25. mai 2010 Da burde du finne deg en annen lege. Hun kan forsåvidt ikke nekte deg henvisning, så enten krever du at hun sender henvisning til gynekolog eller så bytter du lege. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå