Gå til innhold

Støle ankler

¤Linda¤

Anbefalte innlegg

Anklene mine stivner når jeg sitter lenge i sofaen..beina mine er også litt støle når jeg våkner om morgenen.Dette kom etter jeg fødte datteren min for 3 mnd siden.

MÅ dette være leddgikt...? :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Fortsetter under...

Det høres ikke umiddelbart ut som leddgikt. Har du smerter/stivning også i fingre, hender og armer?

Våkner du med stive ben uansett hvilken stilling du ligger i?

Hadde du noen komplikasjoner under svangerskab eller fødsel?

Siden det er gått en stund siden første post, er det blitt bedre eller verre, eller uforandret i perioden?

Og sist, men ikke minst: Har du snakket med noen lege om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kun i anklene... Mest når jeg sitter i sofaen en liten stund for så å reise meg opp. Da går jeg som ei gammel dame! De er faktisk ikke stive når jeg våkner lenger,men det har blitt verre når jeg reiser meg opp. Hadde bekkenløsning,men ikke noe annet enn det.

Har i tillegg hatt dårlig korsrygg/bekken siste 3 ukene.

SKal bestille meg legetime,men føler at det er så vagt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest henriett3

Forkalkning kanskje? Dette er ikke noe som har med å føde og gjøre tror jeg, men du kan jo sjekke hos legen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok heller sette dette i sammenheng med bekkenløsning enn med leddgikt. Hvis det i det hele tatt er noen sammenheng.

Det er klart du skal gå til legen med dette. Selv om det kanskje er vagt, så er det jo plagsomt for deg. Det er ingen lege i verden som forventer at du skal komme med noe substansielt om hva som feiler deg. Det er legens jobb, når du har fortalt hva plagene er. Og dette er jo helt reelle plager.

Bestill time, og lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville nok heller sette dette i sammenheng med bekkenløsning enn med leddgikt. Hvis det i det hele tatt er noen sammenheng.

Det er klart du skal gå til legen med dette. Selv om det kanskje er vagt, så er det jo plagsomt for deg. Det er ingen lege i verden som forventer at du skal komme med noe substansielt om hva som feiler deg. Det er legens jobb, når du har fortalt hva plagene er. Og dette er jo helt reelle plager.

Bestill time, og lykke til.

Du kan snakke på vegne av alle leger? Imponerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva var poenget med den kommentaren??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender at jeg glimter til, ja.....

Hva var egentlig poenget ditt? At det kanskje finnes et par leger i Transylvania som hiver ut pasienter som ikke vet nøyaktig hva som feiler dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...