Gå til innhold

Privatlege i Haugesund?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Er det andre private allmenleger i Haugesund (sentralt) enn senteret på Gard? Jeg har jevnt over god erfaring med de, men sist gang jeg var der var det en lege med rimelig dårlig norsk der. Vil helst ikke betale 500 og ikke bli forstått ordentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann!

jeg har ikke noe godt svar, annet enn at jeg også gikk til ham. grusomt! masse penger ut vinduet til en som ikke forstår noenting. jeg hadde vondt i ryggen, han tok meg på brystene liksom.. eeh. han forsto ingenting. jeg vurderte og gå tilbake og be om en annen lege, du kan vel kanskje gjøre det? vet at det fins flere der. sorry at jeg ikke har noe bedre svar, annet enn at jeg vet hvem du mener. legevakten? er vel bare 1 daglegevakt i haugesund, såvidt jeg vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Er en stund siden, og det er noe helt annet, og ikke akutt, denne gangen. Så det blir litt merkelig. Tenker nesten litt på å dra til Bergen, der vet jeg det er en del å velge mellom. Men 3-4 timer på buss blir stress det også.

Men ekkelt at andre har opplevd liknende situasjoner med han (det er ikke han polske (?) jeg mener, han har jeg svært god erfaring med.), trodde det var jeg som bare var uheldig. For det var ikke bare mangel på språkforståelse her for å si det sånn... Frister litt å melde det inn om jeg hadde hatt ork. Men om jeg drar tilbake der så kommer jeg konkret til å spørre om han er på vakt når jeg ringer. Er rene lotteriet når du sitter i gangen der, og jeg er såpass stresset når jeg kommer på et venteværelse at jeg er langt fra sikker på at det er sannsynlig at jeg klarer ta det opp der og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neida han var ikke polsk, så da snakker vi sikkert om han samme!

ja det var ubehagelig, jeg stusset på det men har ikke vært så mye hos lege oppigjennom, så jeg tenkte på det som normalt. tror han skulle sjekke om brystene var tunge slik at det hadde noe og si for ryggen, men han klemte og kjente, ekkelt!

resten av staben var hyggelige, så jeg syntest det hele var merkelig og hadde glemt det til jeg leste det du skrev her nå. har i ettertid også hørt at man bør unngå ham. kan jeg spørre hva som skjedde da du var der? forstår om det er personlig :) er bare nysjerrig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ikke så utrolig ille for min del, men hadde et utslett over hele ansiktet, og armene. Ble bedt om å vise andre flekker om jeg hadde en, og siden det var en på magen så viste jeg den. Så begynte morroa. Skulle så absolutt ha av meg buksene for å se om det hadde spredt seg, og var svært insisterende på det. Stod på mitt, og ga klar beskjed om at jeg hadde sett over hele meg i speil rett før jeg gikk avgårde, så det var ikke aktuelt. Endte med at jeg var staest, heldigvis. Kan nesten lure på om det hele hadde endt med GU om jeg hadde vært mindre bestemt.

Tenkte ikke så mye over det i ettertid pga at det kunne, med svært mye godvilje, sies å være relevant, men nå begynner jeg nesten å gå ut fra at magefølelsen min var rett her.

Føles ekkelt å spørre på telefonen om han har vakt også (spesielt siden jeg ikke husker navnet, og må beskrive han. Klarer ikke tenke meg til en ok måte å legge det frem på), men med det lotterisystemet i venterommet så er det så vidt jeg vet eneste måten å ordne det på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Og det gikk opp et lys her.. Jeg kan spørre hvem som er på vakt i stedet for. Tror jeg skal kunne resonere meg frem da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...