Redhead Skrevet 20. september 2003 #1 Del Skrevet 20. september 2003 Fireåringen min kom bort til meg for litt siden og forkynte følgende: "Når jeg blir stor vil jeg bli dame!" "Hvorfor det?", måtte jeg spørre. "Jo, for da får jeg sitte der" svarer han og peker på stolen ved pc'en! Sier jo litt om hvem i familien som bruker pc'en mest :oops: . Tro nesten jeg må ta en pause og sette over kaffen. Så får jeg kose meg med ungene til de er i seng. Så får i se, i kveld er jeg alene så da blir det vel til at jeg titter innom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. september 2003 #2 Del Skrevet 20. september 2003 Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 20. september 2003 #3 Del Skrevet 20. september 2003 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 20. september 2003 #4 Del Skrevet 20. september 2003 ja det er best å passe seg litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 21. september 2003 #5 Del Skrevet 21. september 2003 *ler* Hva de kan komme med....! Celine Torstina 4 år i samtale med mamma: - Hvor er faren til NN (naboen)? - På jobben - Hvorfor er han der? - Fordi han må tjene penger. - Jeg vil at bare moren til NN skal jobbe og tjene penger. - Men begge to må jobbe, for man trenger mye penger til hus og mat og barn og sånt. - Men mamma, hvor får man kjøpt levende barn for pengene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenemor Skrevet 24. september 2003 #6 Del Skrevet 24. september 2003 Min nevø på 5 år mente at på Rema 1000 får man kjøpt babyer...!! Hva men ikke får kjøpt på Rema sier jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irene Skrevet 24. september 2003 #7 Del Skrevet 24. september 2003 Ja barn kan få sagt det. Herlige gullkorn begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leah Madeleine Skrevet 24. september 2003 #8 Del Skrevet 24. september 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå