Gå til innhold

Operere utstående øre

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Det har seg altså sånn at jeg hat et øre som står mye mere ut enn det andre. Mitt venstre er helt "normalt", mens mitt høyre står ut. Det vises ofte igjennom håret, da det står ut - og å ha håret i strikk er heller ikke fristende pga den åpenlyse forskjellen,

Det har egentlig aldri plaget vettet av meg, men alltid ligget som et livslangt "sukk". Er ikke det at jeg skjemmes, har en god posjon selvironi :gjeiper: men jeg føler meg ikke vel med å blottlegge ørene, så jeg har vendt meg til å bruke ekstra tid for å få volum i håret så ikke øret skal stikke ut, "må" alltid ha håret nede ved sidene på en spesiell måte hvis jeg ska gå med hårspenne osv...

Selvfølegelig er jo ett utstående øre en bagatell i forhold til mye annet, og det har jeg sagt til meg selv hele livet ;) men nå er jeg 27 og har begynt å tenkt tanken på at det kan gjøres noe med..

Er det noen som har operert ett eller flere utstående ører her, som vil fortelle litt rundt det?? :sjenert: kostnader...resultat..hvordan det foregår..

mvh Dumbo ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...