Gå til innhold

Ungkarsleiligheter: rottereir?

Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Når dere dater en ungkar, og etterhvert får se huset/leiligheten hans, hvor turn-off er det når han har:

- Gammel studentseng

- Sengetøy som lukter fra i fjor

- Studentmøbler

- Rotete overalt

- Møkkete bad

- Gamle rør og løsninger i boligen

- Ustelt og ekkelt

Syns det er så trist når menn kunne ha gjort det bra, og ødelegger for seg selv på den måten.

Hva er deres erfaringer med menn som bor alene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

jeg er student, så har enda gamle møbler og div.

men vis jeg møter en mann i arbeidslivet bryr jeg meg ikke om gamle møbler eller om løsningen i boligen ikke er noe bra. Så lenge det ikke er skittent eller lukter vondt. Kanskje han sparer opp penger til noe bedre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hittil har jeg ikke sett noen ekle ungkarsleiligheter. Men de jeg har datet, har vært over 25år. Har ofte kjøpt leilighet og nye møbler.

Bortsett fra eksen min. Han snakket veldig mye om hvor ille det så ut i leiligheten hans. Siden han bor utenfor byen, så dro vi aldri til han. Kanskje like greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest reebok

Haha, dette minner meg om da jeg var 16 og ble med min to-be-kjæreste på 21 hjem til studenthybelen hans. Det var møkkete, klær på gulvet, servanten så ikke UT.Det sto middagstallerkener på gulvet INNGRODD. TJUKT lag av støv på TV'n, og jeg kunne fortsatt....

HVORFOR jeg ble sammen med han er et under. Jeg var ung, naiv og visste ikke bedre! :oS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Har opplevd å date menn på 35+ som fortsatt leier leilighet og som har det som en student i interiør...veldig turn-off!! :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med studentmøbler egentlig? Selv bor jeg i en møblert leilighet gjennom studentskipnaden. Grøss og gru. :roll:

Men nei, jeg har ikke sett så mye ekkelt. Kjæresten min klarte seg i grunn ganske bra alene på hybelen sin, til tross for studentmøblene. :ler:

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *miffy*

Jeg har litt negative erfaringer hva gjelder ungkarsleiligheter ja. At møblene er slitte og utdaterte og interiøret ikke egentlig kan kalles interiør er en ting, dette har med prioriteringer og interesse å gjøre, men ofte er det fryktelig rotete og ganske så skittent i de leilighetene jeg har sett. Har hatt flere not so pleasant opplevelser på diverse ungkarsbad for eksempel; manglende dosete, belegg oppetter doskålen, nedstøvet vask, aldri såpe og et håndkle som antagelig skulle vært byttet for halvannet år siden.

Men dette er hos unge menn, mellom 20 og 25, det endrer seg kanskje når de blir eldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ciara*

Når dere dater en ungkar, og etterhvert får se huset/leiligheten hans, hvor turn-off er det når han har:

- Gammel studentseng

- Studentmøbler

- Rotete overalt

- Møkkete bad

- Ustelt og ekkelt

Syns det er så trist når menn kunne ha gjort det bra, og ødelegger for seg selv på den måten.

Så ekkelt!!! Kunne aldri ha datet en fyr som hadde det sånn. Men jeg ser jo at enkelte kamerater har tilnærmet lik standard. Besøker dem sjeldent, for å si det sånn. Jeg tenker at noe av det mest basic man kan kreve av et voksent menneske som bor for seg selv er et minimum av personlig hygiene. Det hadde ikke appellert å flytte sammen med en type som ikke klarte å holde det ordentlig rundt seg iallfall.

Gamle rør er det vel ikke så mye han kan gjøre med, om han bor i leilighet, for å være rettferdig. Men ja - stygt det også!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grøss og gru, husker en jeg hadde et ganske kort forhold til, han bodde alene men hadde to små sønner som han hadde samvær med. Dassen så virkelig ikke ut, en gang jeg var på besøk og skulle overnatte var det spesielt ille. Sokkene satt fast i gulvet foran doen pga størknet piss. Da sa jeg til ham at hvis han ikke vasket dassen gikk jeg hjem til meg selv for jeg fikset bare ikke å gå på do der. Jeg går forøvrig heller ikke på herredo på utesteder, av samme grunn. Da fikk jeg beskjed om å vaske selv, hvis jeg syntes det var så fælt der. Jeg gikk, men han ringte etter fem minutter og sa at han hadde vasket, så da gikk jeg tilbake. Han skyldte på at sønnene ikke hadde lært å styre strålen skikkelig enda, men kom igjen, da! Vask det opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Hva er galt med studentmøbler egentlig? Selv bor jeg i en møblert leilighet gjennom studentskipnaden.

Jo, men du er vel student?

Jeg tenker mer på folk som har jobbet i arbeidslivet i flere år og nærmer seg 40!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Grøss og gru, husker en jeg hadde et ganske kort forhold til, han bodde alene men hadde to små sønner som han hadde samvær med. Dassen så virkelig ikke ut, en gang jeg var på besøk og skulle overnatte var det spesielt ille. Sokkene satt fast i gulvet foran doen pga størknet piss. Da sa jeg til ham at hvis han ikke vasket dassen gikk jeg hjem til meg selv for jeg fikset bare ikke å gå på do der. Jeg går forøvrig heller ikke på herredo på utesteder, av samme grunn. Da fikk jeg beskjed om å vaske selv, hvis jeg syntes det var så fælt der. Jeg gikk, men han ringte etter fem minutter og sa at han hadde vasket, så da gikk jeg tilbake. Han skyldte på at sønnene ikke hadde lært å styre strålen skikkelig enda, men kom igjen, da! Vask det opp!

Ja, ærlig talt! for en håpløst fyr...uansvarlig. Men de tørker det opp for sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker mer på folk som har jobbet i arbeidslivet i flere år og nærmer seg 40!

Se det var jo en grei tilleggsopplysning...

Vel, de "ungkarsleilighetene" jeg har sett (ikke så innmari mange da) har vært minst like rene og ryddige som min egen. Boligens tilstand forøvrig har jo variert litt alt etter økonomien til den som bor der, så den har jeg ikke tenkt over. Bor han i et gammelt hus så er sjansen for gamle rør og ledninger ganske stor. Studentmøbler ville jeg nok stusset over hvis mannen var opp mot 40 år, men ellers ikke. Menn har en tendens til å prioritere andre ting enn møbler hvis de ellers synes møblene er komfortable nok. Men må i rettferdighetens navn legge til at de ungkarer jeg har vært innom har hatt helt OK møbler og stil.

De andre punktene ville nok vært en "løøøøp - generator" . Ustelt og skittent ville vært et faresignal for meg, så fremt jeg ikke hadde visst det var en engangsforeteelse og at fyren egentlig var ganske ryddig av seg. Rot ser jeg gjennom fingrene med, for jeg har det ikke nødvendigvis så ryddig til alle tider selv heller. Møkkete bad er bare "æææææsj" og ville nok ført til at jeg ikke hadde fått sjekket om sengetøyet hadde luktet som om det ble lagt på i fjor ;) . Jeg ville nemlig aldri "testet soverommet" hvis alt annet oste urenslighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stillness

Jeg bryr meg lite om utdaterte møbler,går jo an å kjøpe nytt om det skulle bli mer alvorlig ;)

Men det verste er om det er skittent og da spesielt kjøkken og bad.

Da jeg møtte eksen og ble med han hjem var det ikke akkurat rent,så ikke ut som han hadde gjort seg bryet med å vaske og han unnskyldte seg med at han måtte skifte på sengen før vi kunne gå og legge oss.

Uff,men han skiftet det heldigvis :)

Min nåværende kjæreste var litt bedre,men forferdelig mye rot og skrot han hadde rundt omkring.Måtte ha den opprydningen før jeg kunne flytte inn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Her var det mye trist. :tristbla:

Takke meg til menn som har orden i sakene sine og har greiene på stell, rent og ryddig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Synes det er rart at menn i det hele tatt for seg dame. Tenk for 10000 år siden, da hadde de ikke en gang møbler sikkert, men dame fikk de.

Men er vel kanskje ikke så rart at det er flere single menn nå i dag. Damer blir jo bare mer og mer storforlangende.

Om 20 år må sikkert mannen være konge for å få seg dame. Da tør jeg ikke tenke på hva mannen må være innen 100 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skitten og ustelt er jo naturligvis ikke særlig tiltrekkende, men hva er egentlig studentmøbler? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Airi Chikako

- Gammel studentseng

- Studentmøbler

- Rotete overalt

- Møkkete bad

- Ustelt og ekkelt

Han har studentmøbler, ja. Og han ikke flere forskjellige gardiner. Det kan ligge litt rot her og der, og planløsningen er ikke helt logisk. Men kjøkkenet er rent og sengetøyet er stort sett nyvasket, så da går det helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Skitten og ustelt er jo naturligvis ikke særlig tiltrekkende, men hva er egentlig studentmøbler? :klø:

Det er greit at studenter har studentmøbler og bor "som en student!".

Voksne menn som jobber og nærmer seg 40, med game furumøbler som ikke ligner grisen og som har en gammel furulignende bristende, tynn, seng i et skrekkelig rotete og skittent soverom..!?

Snakk om turn-off! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men hva er studentmøbler? Jeg forstår ikke helt begrepet. Er det gamle og slitte møbler, som studenter kanskje har fordi de har "arvet" dem og ikke har råd til å kjøpe nye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Det er jo det som er menn. Menn er rotete og grisete og liker å ligge rundt i dritten.

Selv så kjønner jeg ikke en gang at damer tenner på menn. Best å tenne på damer. Deilige feminine vesner med fin hud som lukter godt. Ikke hårete dyr som lukter en blanding mellom svette, bæsj, fjøs og kloakk.

Men så har jo damer og så alltid vært litt merkelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...