Jente_20 Skrevet 21. mai 2010 #1 Del Skrevet 21. mai 2010 En ting jeg undrer meg over iblant.. Jeg er en 177 cm høy jente på 20, og føler at aalle er lavere enn meg - både gutter og jenter. Dette emnet har sikkert blitt diskutert før, men jeg tar det igjen. 1. Kjenner dere mange jenter som er så høye? Hva tenker dere om dem (føler du deg liten, føler du hun er for høy, er det ubehagelig?) 2. Gutter - er det attraktivt med så høye jenter, eller går dere heller for de lavere? Er de mer feminine, søtere? Hvordan ser dere på høye jenter? Andre høye jenter som tenker det samme? Takk for svar! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjonana Skrevet 21. mai 2010 #2 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Det er flott å være høy!! Jeg er selv 17 år og 173 cm, og jeg føler at jeg også er høyere enn normalt. Men overalt sier folk at de heller kunne ønske at de var så høy som meg. Så jeg prøver å ta til meg det de sier og heller være stolt av høyden i stedet for å skjemmes over den! Det kan du også gjøre Edit: Obs, jeg er visst 17, har vært det i mange måneder og alikevel klarer jeg å skrive feil. Flaut. Endret 21. mai 2010 av Fjonana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. mai 2010 #3 Del Skrevet 22. mai 2010 Åh common! Jeg er 157, og jeg ville heller vært 177, uten tvil. Klærne sitter bedre på deg, folk legger merke til deg, du ser ikke ut som en evig unge, du kan legge mer på deg uten at det vises. Ja, faktisk også i forhold til karriere og det å bli respektert er det bedre å være høy - det er altså sånn at folk oppfatter høye folk som smartere. Du har alle grunner til å være fornøyd altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente_20 Skrevet 22. mai 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 22. mai 2010 Takk jenter - det er godt å høre... Flere synspunkter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thirteen Skrevet 22. mai 2010 #5 Del Skrevet 22. mai 2010 Jeg kjenner mange høye jenter. Men så kommer jeg fra en familie med veldig høye gener. Tantene mine er 1,84 og 1,85. Søskenbarnet mitt(jente) er 1,80. Sammen med dem føler jeg meg veldig liten med mine 172 cm, men vanligvis føler jeg meg ganske høy. Vanligvis tenker jeg ikke så mye over høyden til andre jenter, med mindre de er pittesmå eller kjempestore. Noe du ikke er med 1,77 cm, du er faktisk på grensen til å være for lav som modell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirsebær Skrevet 22. mai 2010 #6 Del Skrevet 22. mai 2010 Vær stolt over høyden din! Jeg skulle mye heller vært 177 høy enn 163. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solsikke84 Skrevet 22. mai 2010 #7 Del Skrevet 22. mai 2010 Jeg er som regel rundt 180 til daglig fordi jeg elsker hæler.. Er 171 på sokkelesten og de fleste hælene mine er mellom 6 og 9 cm høye. Jeg føler meg sjelden så flott som når jeg kommer litt til opp i høyden. Skulle ønske jeg hadde noen ekstra cm fra naturens side og at de var plassert på beina mine. (Har lang overkropp i fht beina. >.< ) Uansett, mannfolk får jo svare som de vil, denne jenta her hadde hvertfall tenkt at du var flott. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 22. mai 2010 #8 Del Skrevet 22. mai 2010 er 176 og ville ikke vært en cm lavere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. mai 2010 #9 Del Skrevet 22. mai 2010 Jeg er 23 og 176 cm, og jeg føler meg ikke spesielt høy egentlig. Alle i min nærmeste familie er også ganske høye. Jeg liker å være så høy som jeg er. Kjæresten er nesten 180, så jeg må nesten være så høy for at jeg skal nå opp :gjeiper: Du skal være glad for at du er så høy som du er! Er også veldig enig med anonym i innlegg #3. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TanjaS Skrevet 22. mai 2010 #10 Del Skrevet 22. mai 2010 Det er ingenting galt i å være høy! Jeg er 173 selv, og synes det er supert. Jeg bruker ofte høye hæler (opptil 10cm), noe samboeren min setter pris på selv om han da plutselig blir 7cm lavere enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt Skrevet 22. mai 2010 #11 Del Skrevet 22. mai 2010 2. Gutter - er det attraktivt med så høye jenter? ja, jeg synes det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
krem Skrevet 22. mai 2010 #12 Del Skrevet 22. mai 2010 Synes bare det er fint jeg Er selv 23 år og rundt 175, og min lillesøster på 11 er to cm høyere enn meg (litt ekstremt det da, men det ser ut til at hun er ferdig utvokst). I min nærmeste familie er jeg faktisk lavest, så der føler jeg meg i alle fall ikke høy. De eneste gangene jeg føler meg høy er når jeg står og prater med folk som er 15-20 cm kortere enn meg, da er det bedre å sitte nede, lettere å se dem i øynene da Vær fornøyd med den kroppen du har, er nok mange som misunner deg høyden din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stillness Skrevet 22. mai 2010 #13 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Du er ikke for høy Jeg er 185(er jente ja) og er fornøyd med det.Var derimot ikke så fornøyd med det når jeg var yngre,for jeg var nesten alltid høyere enn alle andre og det var ikke noe jeg synes var så voldsomt artig da. Nå tenker jeg sjeldent over det utenom noen ganger når jeg skal finne bukser og sko,men men har blitt lettere etterhvert det også. Vær stolt av høyden din og drit i de som måtte mene noe annet! Det er uansett ikke så mye man kan gjøre med sånne ting så hvorfor ikke godta det Endret 22. mai 2010 av stillness Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente_20 Skrevet 22. mai 2010 Forfatter #14 Del Skrevet 22. mai 2010 Misforså meg rett - jeg elsker som oftest å være høy. Ser folk og blir sett;-) Det er bare noe jeg tenker på i blant, når de fleste rundt meg er så mye lavere enn meg, også guttene... Men jeg har ikke komplekser for det i det hele tatt, syns det er en fordel i mange tilfeller:-) Takk for svar, dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2010 #15 Del Skrevet 22. mai 2010 Hei :-) jeg er 177 høy! jeg har alltid følt meg høyest, føler det er sjelden jeg møter jenter som er like høye som meg, men om jeg møter jenter som er like høy som meg blir jeg glad!!! Andre har ofte kommentert til meg, at jeg er så høy, og at det må være et problem for meg å få meg kjæreste, men tror heller det er motsatt ;-) Tror gutter ikke tenker så mye på høyden, men hvordan du utstråler deg selv :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente_20 Skrevet 22. mai 2010 Forfatter #16 Del Skrevet 22. mai 2010 whoop whoop bump bump så det er ikke sånn at gutta foretrekker de lavere og søtere? ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt Skrevet 22. mai 2010 #17 Del Skrevet 22. mai 2010 whoop whoop bump bump så det er ikke sånn at gutta foretrekker de lavere og søtere? ;-) Er ikke noe fasitsvar her du. Noen liker høye, andre liker lave. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 22. mai 2010 #18 Del Skrevet 22. mai 2010 Jeg er på høyde med den norske gjennomsnittsmannen - 179 cm - og har aldri mistrivdes med høyden min. Jeg var den høyeste i klassen av både jenter og gutter frem til et godt stykke uti ungdomsskolen, men det gjorde jo ikke allverdens. Mannen min er 10 cm høyere enn meg, og sier at han ikke villle hatt noe særlig lavere kone - det hadde blitt så langt ned. Hva menn liker er vel like individuelt som hva kvinner liker, så jeg tror ikke det er noe fasitsvar på det spørsmålet. En mann på 177 cm vil vel kanskje gjerne foretrekke litt lavere jenter, mens menn på 190 kanskje gjerne vil ha en høy jente? Når det er sagt - onkelen min på 2 meter og tanta mi på 157 cm får det til å funke de også, selv om det er en ganske merkbar høydeforskjell på dem... Og kusinen min på 184 har nettopp fått seg ny kjæreste som er et par cm kortere enn henne. Jeg tror vel man jevnt over faller for personen, ikke høyden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Høøy! Skrevet 24. mai 2010 #19 Del Skrevet 24. mai 2010 Er 180cm høy og 19år, og trives med det :gjeiper: Alle blir riktignok overrasket når jeg sier jeg er 1,80, fordi de oppfatter meg ikke som så høy. Har kanskje noe å gjøre med at jeg ikke alltid går med rak rygg:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. mai 2010 #20 Del Skrevet 24. mai 2010 er 176 og ville ikke vært en cm lavere 178, og ellers enig (high five, fnis) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå