Gå til innhold

Viser du underlivet ditt til..


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ingen problemer med å gjøre det nei.

Har et bra forhold til kroppen min, så jeg bryr meg ikke om min partner "utforsker" meg litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blubberella

vi har stort sett alltid sex i full belysning, så ja det gjør jeg! Hvis ikke fyren tåler å se den nakne sannhet har han ikke nok lyst til å ha sex med meg, ferdig med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om ikke jeg digger kroppen min, så gjør samboeren min det. Så lenge han er glad i kroppen min, så er jeg komfertabel naken. Så lenge jeg ser at han nyter å se kroppen min i dagslys, studere og uansett, så får jeg bedre selvtilitt i tillegg til at det tenner meg å se at han tenner på meg. :)

Man skal være glad i sine edle deler selv om det ikke er like glatt og jevnt som en nylagt isbane. En vagina er en vagina, og guttene elsker dem nok uansett.. Er så trist at mange ikke tør å vise seg frem ordentlig - vi skal jo være stolte av oss selv... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips: voksing med den "nye metoden" hvor man ikke benytter strips. Det er mye snillere med huden når du fort blir rødlig. Tenker du så mye på det, er det verdt å investere penger i dette :)

Hudpleie salonger har div. scruber og kremer mot fargeforskjellen og for å redusere de "klumpene" som stikker ut. Jeg regner med at det inngrodde hår som er blitt betente. Da kan du benytte deg av en spray mot inngrodde hår.

Jeg føler med deg med andre ord:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...