Gå til innhold

Viser du underlivet ditt til..


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Ja, gjør dere det?

Selv er jeg utrolig sjenert og tørr ikke :( Jeg er veldig plaget med kuler (talgkjertler eller noe) i underlivet og disse etterlater seg arr og misfarget hud. Huden min rundt vagina er stygg, om jeg må si det selv. Arrete, mørke flekker her og der og større partier med misfarget hud. Mulig jeg overdriver litt nå, men dette hemmer meg veldig! Selve kjønnsleppene og sånn er jeg fornøyd med. Passe størrelse ol. Kjæresten min har aldri sett underlivet mitt i dagslys pga. dette. Noen i lignende situasjon? Hva skal til for å bedre selvtilliten? Har ikke tatt opp at dette problemet mitt med han, fordi jeg synes det er så flaut rett og slett.. Hva gjør man med arrete og misfarget hud? Så vidt jeg vet er det ikke stort? :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest molte

Går ikke og viser meg frem i tide og utide, men er ikke redd for det nei. Alle ser forskjellig ut, og det meste er normalt. Gidder ikke tenke på om jeg ser "bra" ut der nede eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viser gjerne frem underlivet i fult dagslys , aldri vært sjenert for underlivet mitt - alle mine typer og x èr har selv ønsket å se og studere meg i fult dagslys - helt ok for meg .Er mye man kan gjøre i fult dagslys ..he he : ) Men så har jeg ingen skjemmende arr eller stygg hud da heldigvis . Syns den ser helt fin og normal ut med glatt , stram og fin hud .Og er derfor heller ikke redd for å vise den frem .

Kanskje du gjør klokt i å ikke vise den i dagslys - dersom du selv ikke syns den er noe " fin " å se på ...Arr og stygg hud er jo ikke sexy likevell å se på ! Må bare være ærlig å si det .

Hadde jeg hatt masse skjemmende arr, eller stygg og slapp hud der nede , o.l - ville jeg ikke vist den frem i dagslys ..-forde jeg syns ikke det er noe pent og fullstendig turnoff å vise frem noe slikt .T.o.m menn kan synes arr og stygg hud er fullstendig turnoff ..helt sikkert ikke noe vakkert syn for dem heller .Gjør det du selv føler deg mest bekvem med .Hvorfor vise frem dine "skavanker" om du ikke må eller har lyst til det ? Ingen vits i det .Av og til er det best å overlate enkelte ting til fantasien ...om de skjønner hva jeg mener ? ALT må ikke vises frem i dagslys ...er opp til deg det ! Men er den normalt fin og ikke ser " avskrekkende " ut - og du føler det er okey å vise den ...syns sikkert mange menn det bare er spennende å få se litt ...

Er den fin blir han nok tent på deg .

Ser den veldig styggog ille ut - kan han jo miste lysten på deg i verste fall ...det er jo en risiko .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare svare på denne tråden her, fordi jeg synes den over meg her ga deg et dårlig råd. Hvis kjæresten din er sammen med deg, er det jo selvfølgelig fordi han elsker og nødvendigvis tenner på DEG! Det er da virkelig ingen her som kan komme og si at et underliv et stygt eller ikke, det er da absolutt ingen som har den rette definsjonen av et "perfekt" underliv.

Jeg har dessverre ikke noen kjempegode råd å komme med utnom dette, men hvorfor ikke gjøre det litt etter litt? Du trenger jo ikke nødvendigvs å komme ut naken på verandran og spre beina, men gjøre det ut på kvelden når det er litt mindre lys på soverommet? (eventuelt andre steder). Men i bunn og grunn er det selvtilliten din du må jobbbe med :)

Lykke til videre!

Glemte forresten å svare på spørsmålet ditt, ja, jeg viste eksen min underlivet mitt, men jeg kan også love deg at jeg ikke følte meg komfortabel den første gangen jeg gjorde det, og det tok tid før jeg følte meg trygg nok. Men det kommer seg etterhvert skal du se!

Endret av Piral
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske enig med womenwomen her. Arr og kviser der nede kan aldri få blitt pent. Du trenger ikke skjule noe du selv ikke føler er et problem, men må nesten regne med at det kan være turnoff for partner. Kjønnslepper osv er noe helt annet, her er det snakk om variasjoner hvor noen liker store og noen liker små. Byller er derimot bare byller, og det er det ingen(?) som liker. Et par små arr tror jeg har liten betydning, men det kan fort bli for mye. Kanskje har du en partner som overhodet ikke bryr seg om slikt? Alle har vi våre små skavanker, og du skal ikke se bort fra at han aksepterer dine på samme måte som du aksepterer hans.

Du kan jo heller prøve å vise frem deler av kroppen som du er godt fornøyd med, så får vagina heller komme frem i halvdunkel belysning, hehe ;)

Endret av Antlers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du virkelig føler at du burde ha vist deg litt frem så kan du jo gjøre det i dempet belysning? Uansett så tror jeg ikke at han får avsmak av hvordan du ser ut der. Jeg har selv litt mørkere områder og selv synes jeg det er ekkelt, men kjæresten liker meg.

Aner ikke hvorfor jeg er mørkere presis der, er iallefall ikke skitt :P, men det er nok bare slik det er. Har en slik "flekk" i ansiktet også (ikke fullt så mørk, heldigvis, det er hovedsaklig kun jeg som ser det, andre må komme HELT opp i ansiktet mitt for å se det)..så for min del regner jeg bare med at det rett og slett er pigmentflekker.

Nå sprader jeg ikke rundt i fullt dagslys, foretrekker mørke rom når klærne er av :-P

Endret av estrella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest molte

Det kan jo hende at du selv overdriver og føler at det ser verre ut enn det egentlig er. Har aldri hørt gutter nevne dette som en greie, og jeg kjenner gutter som ikke legger noe imellom når de diskuterer jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg viser underlivet mitt i fullt dagslys - hvem tror du holder orden på skogen der nede nå når jeg er høygravid? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest scorpius

Går ikke og viser meg frem i tide og utide, men er ikke redd for det nei. Alle ser forskjellig ut, og det meste er normalt. Gidder ikke tenke på om jeg ser "bra" ut der nede eller ikke.

Den holdningen ønsker jeg meg. Er selv også ganske sjenert når det kommer til

underlivet mitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg er veldig fornøyd med underlivet mitt, er litt stolt av det, faktisk, men jeg er også ganske sjenert over å vise det fram.

MEN jeg er ikke fornøyd med de ytre kjønnsleppene, for de har så mørk hud i forhold til resten av huden på kroppen min. De er faktisk ganske mørke. Jeg vet ikke hvorfor, har aldri spurt noen, men jeg slet med dette veldig mye før, så kan godt forstå dine problem, selv om det som du beskriver høres helt forferdelig ut...

Men etter at jeg fikk meg kjæreste, og han så mitt underliv, så brydde ikke han seg om det.

Har du gått til lege eller gynokolog med de arrene og kvisene dine? Det hørtes ikke helt godt ut, men jeg tror kanskje du overdriver litt, for alt det du beskrev må ta veldig stor plass, og huden rundt vagina tar jo ikke så stor plass ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg har ærlig talt ikke studert meg selv der nede.Liker ikke tanken på å sette meg på et speil.Men har aldri hatt problemer, og de intime partnerne jeg har hatt har alle sagt at jeg er vakker. Og alle kan vel ikke lyve, eller??

Derfor lever jeg i den troen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Gutter sier og gjør hva som helst for sex :sengekos:

Du sier det som om det var en dårlig greie. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Du sier det som om det var en dårlig greie. :gjeiper:

hehe, det er nok fordi det er sant, det er vanskelig å finne noen som virkelig vil bli :romeo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å gå til legen med problemene? Det kan jo godt hende det finnes hjelp å få for byllene. Jeg tror jeg ville ha begynt med det.

Når det kommer til selvtilliten tror jeg veldig mange av oss overdriver 'problemene'/'skavankene' vi har i forhold til vaginaen vår. Personlig trodde jeg lenge at min så helt forferdelig ut, og var veldig redd for at noen, både kjærester, one-night stands, og andre jenter i dusjen, skulle se hvordan det sto til med meg. Det som ble omvendingen for meg var egentlig at sexlivet forbedret seg veldig i fjor. Ligger man der bare og føler seg stygg blir det jo lett til at man ikke klarer å konsentrere seg veldig om sex'en. Hvordan påvirker byllene sexlivet ditt mer generelt da? Jeg tenker at det jo kan være hemmende på flere måter enn bare det å skulle vise seg frem.

Så mitt råd igjen er: gå til legen: Han/hun vil henvise deg til en hudlege, som helt sikkert kan hjelpe deg med problemet.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viser gjerne frem underlivet i fult dagslys , aldri vært sjenert for underlivet mitt - alle mine typer og x èr har selv ønsket å se og studere meg i fult dagslys - helt ok for meg .Er mye man kan gjøre i fult dagslys ..he he : ) Men så har jeg ingen skjemmende arr eller stygg hud da heldigvis . Syns den ser helt fin og normal ut med glatt , stram og fin hud .Og er derfor heller ikke redd for å vise den frem .

Kanskje du gjør klokt i å ikke vise den i dagslys - dersom du selv ikke syns den er noe " fin " å se på ...Arr og stygg hud er jo ikke sexy likevell å se på ! Må bare være ærlig å si det .

Hadde jeg hatt masse skjemmende arr, eller stygg og slapp hud der nede , o.l - ville jeg ikke vist den frem i dagslys ..-forde jeg syns ikke det er noe pent og fullstendig turnoff å vise frem noe slikt .T.o.m menn kan synes arr og stygg hud er fullstendig turnoff ..helt sikkert ikke noe vakkert syn for dem heller .Gjør det du selv føler deg mest bekvem med .Hvorfor vise frem dine "skavanker" om du ikke må eller har lyst til det ? Ingen vits i det .Av og til er det best å overlate enkelte ting til fantasien ...om de skjønner hva jeg mener ? ALT må ikke vises frem i dagslys ...er opp til deg det ! Men er den normalt fin og ikke ser " avskrekkende " ut - og du føler det er okey å vise den ...syns sikkert mange menn det bare er spennende å få se litt ...

Er den fin blir han nok tent på deg .

Ser den veldig styggog ille ut - kan han jo miste lysten på deg i verste fall ...det er jo en risiko .

Jaggu, snakker om å slå siste spiker'n i kista :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anjelika

Seriøst?

Jeg er veldig god venn med min vagina og kan informere om at den verken har spesielt jevn farge eller tekstur overalt. Trodde dette var ganske normalt. Men jeg kan likevel spre beina i flombelysning og jeg har bare fått komplimenter.

Føler meg nok litt mer sexy i flatterende stearinlys enn i det grelle morgenlyset, men sier ikke nei takk til å bli vekket av en tunge på riktig sted om så sola skinner det stedet sola aldri skinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg hater egentlig kroppen min og vil helst ikke se meg i speilet, men sprader allikevel naken rundt han. Han gir hver dag uttrykk for at han syns jeg er deilig og da er det bare fint å vise meg frem :) Hele meg, med underliv og alt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

har alle sagt at jeg er vakker. Og alle kan vel ikke lyve, eller??

De kan nok det, forstår du. Menn sier selvsagt det som gavner dem best for å få sex. Når jenta føler seg fin fordi de sier det, så smitter det igjen tilbake til "gutta menn".

Menn sier alt positivt til en kvinne, glemmer så etterpå hva de har sagt og eier ikke integritet. Derfor bør jenter ikke stole på menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...