Ambriel Skrevet 21. mai 2010 #1 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Min nye bok! Følte det var på tide med en ny start, et kapittel er avsluttet og jeg er godt inni det nye. Jeg fyller straks 22 år, ble i april '10 mamma til verdens nydeligste lille gutt. Vi er bosatt langt nedi sør hvor vi trives godt. Jeg er alenemamma og stortrives med det, jeg har kommet såpass langt nå at jeg klarer å se fremover og jeg nyter virkelig dagene! Har et års permisjon fra skole, vet ikke helt om jeg går tilbake til studiet mitt til neste høst eller om jeg starter på nytt, godt jeg har god tid å bestemme meg på Dagboktittelen er fra en sang av Lady Antebellum som heter Never Alone, hørte på den da jeg begynte på innlegget her og synes foreløpig tittlen passer bra De fleste som kommer til å lese her "kjenner" meg jo fra før og vet bakgrunnen, men både til dere "gamle" og til dere nye lesere, velkommen skal dere være Endret 14. april 2011 av Ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. mai 2010 #2 Del Skrevet 21. mai 2010 Førstemann Gratulerer med ny bok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 21. mai 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Lillemannen min er idag 1 mnd gammel :rødme: 21. april 10 på denne tida satt jeg i sofaen nede og telte riene mine.. kom en kl 18.13 husker jeg Mye har skjedd på den mnd! Det er selvsagt mye nytt å sette seg inn i, men jeg har forandret meg, fra å være smådeprimert og utslitt pga alt som skjedde i svangerskapet har jeg klart å reise meg, sterkere enn noensinne, jeg er opplagt og jeg klarer å se fremover og glede meg over det! Jeg er full av energi selv om bleieskift, våkenetter og amming tar på Her nede i sør har det vært utrolig varmt idag, lillemann har vært en smule grinete. Itillegg tror jeg vi er inne i et økedøgn, for jeg føler han har hengt på puppen i hele dag og sovner kun i armen min og ikke i senga. Så jeg har sittet inne å sett på det fine været der ute :gjeiper: Forhåpentligvis er han roligere i morgen for da skal jeg til byen Tror dette blir en fin sommer jeg, jeg har hvertfall tenkt å slappe av, nyte den sammen med lillemannen min og ta livet som det kommer med alt det har å by på Ha en kjempefin helg alle sammen, nyt det fine været og kos dere! Endret 21. mai 2010 av Ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 21. mai 2010 #4 Del Skrevet 21. mai 2010 Ny dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 21. mai 2010 #5 Del Skrevet 21. mai 2010 Så koselig med ny dagbok, og en ny tilværelse Gleder meg til å følge deg og lillemann videre :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 21. mai 2010 #6 Del Skrevet 21. mai 2010 *følge med* Håper dere får en deilig bytur i morgen med masse ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 21. mai 2010 #7 Del Skrevet 21. mai 2010 Må jo følge deg og lillemann videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 22. mai 2010 Forfatter #8 Del Skrevet 22. mai 2010 Glemte forresten å nevne at lillemann og meg var på vektkontroll på helsestasjonen på onsdag! Ved fødsel veide han 2522 gram, og 4 uker gammel var han gått opp til 2830 gram! Det kommer seg smått men godt her 8.juni skal vi tilbake for 6-ukers kontroll, med full legesjekk Blir spennende å sjekke vekta igjen da! Så skal mor til 6 ukers kontroll etter fødsel den 9.juni. Lurer på om jeg skal begynne på p-piller igjen, se hvordan det går denne gangen. Skal høre med legen, kommer inn til en kvinnelig lege denne gangen. Jeg spurte om jeg kunne det siden det er underlivssjekk så trenger jeg litt nytt på allergi og astmafronten, så da får jeg alt unna da Det har vært en grei natt, håper fortsatt på gjentakelse av natt til onsdag, da lillemann sov fra 23 - 6.30 :dåne: Er vel litt mye å be om, men lov å håpe da Uansett så våger jeg meg en tur til byen i finværet. Skal bli godt å komme seg ut litt! Har litt ting som skal byttes, og småting som skal kjøpes inn Fikk forresten stelleveska i posten på tirsdag, og jeg er kjempefornøyd! Den er bare helt perfekt og veldig meg, også er det kjempegod plass i den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. mai 2010 #9 Del Skrevet 25. mai 2010 Jeg blir så forelska i lillemannen din når jeg ser bildet av han :rødme: Fine lille gutten :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 1. juni 2010 #10 Del Skrevet 1. juni 2010 Tenk at gutten din er over én måned allerede. Jenta mi har ikke kommet ennå, hun Håper dere har det fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 5. juni 2010 Forfatter #11 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Nå er det lenge siden jeg har skrevet! Tida raser om dagene, vi er alt i juni! :dåne: Siden sist har lillemann og jeg bare koset oss! Han vokser og gror (nesten litt for fort synes jeg!) Jeg koser meg max, treffer venninner, går turer og drar ned til byen i finværet Har shoppet endel de siste ukene, mer eller mindre alle klærne mine er for store. Kroppen min har forandret seg veldig etter graviditeten, og jeg har jo gått ned 10 kg av startvekta, så garderoben var pent nødt til å fornyes med både bukser, gensere, topper og bluser. Har også *kremt* kjøpt nye sko. Dvs 4 par Sko nr 1 Sko nr 2 Sko nr 3 Og et par Nike+ løpesko! Kjøpte også Nike+ Sportband som jeg skal bruke når jeg jogger. Den registrerer også kan jeg legge resultatene inn på pcen så jeg kan se utvilkingen min. Gleder meg til å ta det i bruk! Brukte gavekortet på barnas hus på en Baby Björn Balance Vippestol Har så smått begynt å ta den i bruk, lar han sitte bittelitt om gangen i den, men det ser ut som om han stortrives! Ligger og kikker og sutter for harde livet på smokken sin :kgbaby: Nydelige lille gutten min :rødme: Mye som skjer nå i tida fremover Først skal lillemann på 6 ukers kontroll på tirsdag (er utrolig spent på vekta!), så er det min tur på onsdag med GU og hele pakka (urk..) Skal høre ang p-piller og sånn, er litt spent på det om jeg skal prøve igjen eller ikke... På fredag så kommer pappa fra USA! Og han skal endelig få treffe lillemann! Gleder meg kjempemasse til å se han igjen! På fredag kveld blir det jentekveld på fiskebrygga med mine nydelige jenter Vi skal feire bursdagen til meg og ei venninne. Så uka etterpå har jeg bursdag, vi skal på slektstreff og pappa reiser tilbake til Usa! Men nå roper lillegutt på mamma! Håper dere alle sammen har det bra, jeg er innom dere og leser men er litt for dårlig til å legge igjen spor, beklager! Kose dere masse og nyte helgen! Endret 6. juni 2010 av Ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #12 Del Skrevet 6. juni 2010 Hvorfor virker ikke :dåne: og :rødme: smileyene i forrige innlegg? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. juni 2010 #13 Del Skrevet 6. juni 2010 Jeg har funnet ut at de virker, men hvis man går inn å redigerer på innlegget så vil de av en eller annen grunn ikke virke.. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 16. juni 2010 #14 Del Skrevet 16. juni 2010 :kyss2 Fryktelig lenge siden vi har pratet min kjære ambibambi Men jeg håper du har det herlig med den lille sjarmøren din, tenker masse på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 16. juni 2010 #15 Del Skrevet 16. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 30. juni 2010 #16 Del Skrevet 30. juni 2010 Her er det alt for lenge siden jeg har vært! Godt å lese at ting er bra med deg og lillemann og at du koser deg slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 10. juli 2010 Forfatter #17 Del Skrevet 10. juli 2010 Kremt, her er det lenge siden jeg har vært ja! Innom og leser hos dere andre, men dårlig til å etterlate meg spor Mye nytt siden sist, lillemannen min vokser for hver dag som går, og har nå blitt ei lita bolle på over 5,5 kg! Så han her bærer ikke noe preg av å være prematur! Var på onsdag 11 uker gammel så tida flyr unna. På torsdag skal vi på 3mnds kontroll med vaksiner, kjenner jeg gruer meg bittelitt til det! Ambi-bambi har også rukket å bli 22 år gammel Ellers går ting bra her hjemme, lillemann var veldig sutrete en periode og gulpet mye, og da vi var på 6 ukers kontrollen bemerket HS at bakhodet hans begynte å bli nokså flatt på ene sida, så vi ble henvist til kiropraktor. Viste seg at han hadde en låsning i nakken som antagligvis kom som et resultat på at han var ute på kun 2 pressrier. Så stakkars lille bolla mi har hatt vondt i nakken sin, derfor han gråt Allerede etter første behandlingen merket jeg forskjell, han begynte å smile, gulpet mindre og virker MYE mer avslappet! nå virker det også som om at han følger mer med på ting, så de behandlingene har virkelig "åpnet opp" hele gutten! Ammingen har vi sluttet med siden jeg begynte å miste melka og fikk en veldig urolig liten gutt, så vi begynte med tillegg til noen måltider og nå er jeg flaskemamma på heltid. Det fungerer bedre for oss begge to, så jeg ser ikke på det som et nederlag S har ikke gitt lyd fra seg, heller ingen i familien hans.. Synd, men sånn er det bare Vi koser oss vi, og lillemann får ekstra mye kjærlighet fra en mamma som elsker han høyere enn alt annet i hele verden Jeg driver å gjør istand til dåp om dagen, han skal døpes 25 juli. Dåpskjolen er klar, måtte bare få sydd en dåpslue til den siden lua jeg brukte har noe rosa på seg. Skal prøve å få vært innom her bittelitt oftere, men det er ikke alltid like lett :gjeiper: D.O.A: Jeg savner deg sånn snuppa, og håper jeg snart få se deg igjen Og at du har det bra! Milla: Jeg er SÅÅ glad på deres vegne Du vet hvor du finner meg om du lurer på noe Frigg: Jeg er innom boken din å leser av og til, men får aldri lagt igjen noe spor! Så jeg er ikke noe bedre selv! Leste at du skal på ferie, håper du får en godt tur hvor enn i verden du skal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 10. juli 2010 #18 Del Skrevet 10. juli 2010 koselig å lese om tiden med lille prinsen. Glad jeg har deg så jeg kan sende over spørsmål innimellom Blir nok mer enn ett og to tenker jeg Spennende med dåp. Håper på godvær den dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. juli 2010 #19 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Koselig med oppdatering fra deg Gratulerer med vel overstått bursdag Endret 10. juli 2010 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 11. juli 2010 #20 Del Skrevet 11. juli 2010 gratulerer med dagen som har vært:) koselig å høre om dagene til deg og lillemann Så bra at han vokser og har det bra,er han sååååå nydelig :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå