Gjest green tea Skrevet 21. mai 2010 #1 Del Skrevet 21. mai 2010 Menn er dumme. Tina har den perfekte kroppen og ansikt fra en mann syns punkt. Og virker snill og grei men det enste hun vil ha er få ting gratis. Nå fines ikke den Tina men jeg har et poeng Nå kunne det likså greit vert omvent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mai 2010 #2 Del Skrevet 21. mai 2010 Det poenget ditt må du forklare (igjen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest green tea Skrevet 21. mai 2010 #3 Del Skrevet 21. mai 2010 Det poenget ditt må du forklare (igjen) ponget er at de har lat seg bli lurt av ei mer en vakker kvinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 21. mai 2010 #4 Del Skrevet 21. mai 2010 Dom som kaller andre dumme, dom er dumme, dom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mai 2010 #5 Del Skrevet 21. mai 2010 ponget er at de har lat seg bli lurt av ei mer en vakker kvinne. Jeg tror nok det kan være det samme andre veien. Kvinner kan også la seg lure av et vakkert ytre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest green tea Skrevet 21. mai 2010 #6 Del Skrevet 21. mai 2010 Jeg tror nok det kan være det samme andre veien. Kvinner kan også la seg lure av et vakkert ytre. jeg skrev det samme bare på enanen måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest green tea Skrevet 21. mai 2010 #7 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Dom som kaller andre dumme, dom er dumme, dom! du ser lit flat på det. jeg ment det ikke dum som i dum men dum på en anen måte. Endret 21. mai 2010 av green tea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mai 2010 #8 Del Skrevet 21. mai 2010 Vi kvinner vet da det at menn er lett påvirkelige når det gjelder kvinners utseende. De mister for hodet der! F.eks, disse svære reklameplakatene langs veiene av div. lettkledde fotomodeller for HM (Hennes & Mauritz) Plakatene måtte jo tas ned, mannfolka kjørte jo av veien! hihi! Kvinner ville ikke kjørt av veien i tilsvarende situasjon; kjekt med en kjekk kar på bilde, men jeg trenger ikke å se mye og lenge på det. Det er ikke sååå interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. mai 2010 #9 Del Skrevet 22. mai 2010 Menn er dumme. Tina har den perfekte kroppen og ansikt fra en mann syns punkt. Og virker snill og grei men det enste hun vil ha er få ting gratis. Nå fines ikke den Tina men jeg har et poeng Nå kunne det likså greit vert omvent. Hvem er Tina??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. mai 2010 #10 Del Skrevet 22. mai 2010 Hvem er Tina??? ts skrev at Tina ikke finnes; hun er vel bare et eksempel for å få frem poenget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hard Ride Skrevet 22. mai 2010 #11 Del Skrevet 22. mai 2010 Menn er dumme. Tina har den perfekte kroppen og ansikt fra en mann syns punkt. Og virker snill og grei men det enste hun vil ha er få ting gratis. Nå fines ikke den Tina men jeg har et poeng Nå kunne det likså greit vert omvent. Jeg er kanskje dum, men da har jeg i det minste Tina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimorna Skrevet 22. mai 2010 #12 Del Skrevet 22. mai 2010 Jeg er kanskje dum, men da har jeg i det minste Tina Hun er jo ikke akkurat noen drømmedame da Og virker snill og grei men det enste hun vil ha er få ting gratis. Jeg ser for meg at Tina er en sånn svensk Hollywoodfrue-aktig dame, og slike må da være et mareritt å leve med. Når hun har tømt kontoen din for penger stikker hun av til noen som har mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå