Gjest AnonymBruker Skrevet 24. mai 2010 #21 Del Skrevet 24. mai 2010 Vil ikke anbefale det, de er påståelige, dominerende og brautende. Eier ikke finstemthet. Det sa jeg også om nordlendinger, helt til jeg ble godt kjent med en og endte opp med å bli hans kone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pingalu Skrevet 24. mai 2010 #22 Del Skrevet 24. mai 2010 Pøøh. -Bardudøl Hehe, jeg er strengt tatt fra bygda sjøl, så har i grunn ikke noe jeg skulle sagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 24. mai 2010 #23 Del Skrevet 24. mai 2010 Jeg er fra Bodø og vi fra nord norge er selvfølgelig best, iallefall i senga hehe.. Det er ikke tull. Min nordlending er veeeldig god i senga :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Pernille¤ Skrevet 24. mai 2010 #24 Del Skrevet 24. mai 2010 Nordlendingen min er snill, omsorgsfull, utadvent, kjekk, fantastisk i senga, en god lytter, og rett og slett verdens herligste. Hele familien hans er også bare verdens snilleste svigerfamilie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fireflies Skrevet 27. mai 2010 #25 Del Skrevet 27. mai 2010 kan egentlig ikke forstå hvordan man kan date en nordlending. mitt inntrykk av de er at de er små freidige, at de har en alt etende humor (noe som blir slitsomt i lengden), i tillegg til at de bestandig skal være så utrolig høylytte. huff, blir rett og slett sliten av å ha de rundt meg. på toppen av det hele er vel nordlandsk den verste dialekta i hele norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. mai 2010 #26 Del Skrevet 28. mai 2010 kan egentlig ikke forstå hvordan man kan date en nordlending. mitt inntrykk av de er at de er små freidige, at de har en alt etende humor (noe som blir slitsomt i lengden), i tillegg til at de bestandig skal være så utrolig høylytte. huff, blir rett og slett sliten av å ha de rundt meg. på toppen av det hele er vel nordlandsk den verste dialekta i hele norge. Interessant teori... Har du møtt særlig mange nordlendinger eller har du bare gjort deg opp en sneversynt formening basert på myter? Sistnevnte høres mest sannsynlig ut. Jeg synes det er litt skremmende at voksne mennesker går rundt og tror at nordlendinger, østlendinger, bergensere, sørlendinger, vestlendinger osv er en gjeng kloner med akkurat samme personlighet og egenskaper. Kanskje på tide å kutte ned på sydenturene og heller bli bedre kjent med sitt eget land? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malinpe Skrevet 28. mai 2010 #27 Del Skrevet 28. mai 2010 Jeg skjønner ikke helt hvorfor vi nordlendinger har fått det ryktet på oss at vi er så spesielle. Det er sikkert litt forskjell fra bygda og byen, men jeg føler at vi er akkurat som folk i resten av landet. Jeg tror bare søringene er litt vel uvitende om hvordan vi er, også har de kanskje møtt et par nordlendinger som liksom har satt standarden. Kanskje er vi litt mer ærlige og åpne, men på generell basis er vi ganske lik som dere andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. mai 2010 #28 Del Skrevet 28. mai 2010 Nordlendinger er helt herlige, og det kan jeg lett begrunne: De har en varm ærlighet, omsorg, klok trygghet og humoristisk sans! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fireflies Skrevet 29. mai 2010 #29 Del Skrevet 29. mai 2010 Interessant teori... Har du møtt særlig mange nordlendinger eller har du bare gjort deg opp en sneversynt formening basert på myter? Sistnevnte høres mest sannsynlig ut. Mulig det høres sannsynlig ut for deg at jeg kun er trangsynt, men det er ikke tilfellet. Jeg har møtt en god del nordlendinger, og på morsiden av slekta mi, er omtrentlig alle fra nord. Jeg nekter å tro at jeg kun har vært "uheldig" med alle nordlendingene jeg har møtt. Jeg synes det er litt skremmende at voksne mennesker går rundt og tror at nordlendinger, østlendinger, bergensere, sørlendinger, vestlendinger osv er en gjeng kloner med akkurat samme personlighet og egenskaper. Er det ikke akkurat det jeg mener at vi ikke er? Klart det er forskjellige særtrekk fra en østlending til en nordlending. Jeg er ikke spesielt begeistret for nordledinger pga det jeg mener er dems særtrekk. Kanskje på tide å kutte ned på sydenturene og heller bli bedre kjent med sitt eget land? Her må jeg skuffe deg, for jeg kan faktisk skryte av å aldri ha vært på en eneste sydentur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mai 2010 #30 Del Skrevet 29. mai 2010 Er det ikke akkurat det jeg mener at vi ikke er? Klart det er forskjellige særtrekk fra en østlending til en nordlending. Jeg er ikke spesielt begeistret for nordledinger pga det jeg mener er dems særtrekk. Nå mente jeg at at folk tror nordlendinger er en type kloninger, østlendinger en annen type kloninger osv. Ja jeg mener du har vært uheldig, for nordlendinger er ikke en ensartet gruppe med noen få særtrekk som gjelder for alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fireflies Skrevet 29. mai 2010 #31 Del Skrevet 29. mai 2010 Nå mente jeg at at folk tror nordlendinger er en type kloninger, østlendinger en annen type kloninger osv. Ja jeg mener du har vært uheldig, for nordlendinger er ikke en ensartet gruppe med noen få særtrekk som gjelder for alle. Vel, det er mulig, men da baserer i hvertfall jeg mine erfaringer på at jeg ikke liker nordlendinger særlig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mai 2010 #32 Del Skrevet 29. mai 2010 Vel, det er mulig, men da baserer i hvertfall jeg mine erfaringer på at jeg ikke liker nordlendinger særlig godt. Min erfaring er at de som ikke liker nordlendinger (eller andre "folkeslag") som gruppe er mindre sosialt intelligente. Da baserer jeg meg på denne erfaringen og anser deg som mindre sosialt intelligent. Takk for samtalen og lykke til videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå