Gjest Anonymous Skrevet 20. september 2003 #1 Del Skrevet 20. september 2003 Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt oppvaskmaskinsalt??? Trodde det ble solgt på butikkene, men jeg har vært på 4 stykker, og ingen har eller har hørt om det.. Noen som vet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 20. september 2003 #2 Del Skrevet 20. september 2003 Trenger man det i Norge da? Trodde ikke vi hadde hardt vann, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 20. september 2003 #3 Del Skrevet 20. september 2003 Mener jeg har sett det på Coop Mega. Trodde heller ikke man trengt salt i oppvaskmaskinen. Har aldri brukt det selv ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. september 2003 #4 Del Skrevet 20. september 2003 Når vi kjøpte ny maskin på jobben måtte vi ha i salt første maskinvask, og behøvde ikke senere. Dette for å hindre kalkbelegg Kan gjentas etter en stund. Vi fikk beskjed om å bruke vanlig salt, men vet ikke om dette gjelder alle maskiner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 20. september 2003 #5 Del Skrevet 20. september 2003 Trodde det bare var å bruke govt salt..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 20. september 2003 #6 Del Skrevet 20. september 2003 Enkelte har mye kalk i vannet i Norge også. Det gjelder visst spesielt de som har vann fra borehull. Min mor måtte ha en spesiell oppvaskmaskin med eget "rom" til salt - og der skal det alltid være salt. Tror godt man kan bruke vanlig, grovt salt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 21. september 2003 #7 Del Skrevet 21. september 2003 Tror man bruker havsalt. Har sett poser med dette på Rimi ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mae Skrevet 21. september 2003 #8 Del Skrevet 21. september 2003 Du kan bruke helt vanlig grovt havsalt. Mae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. september 2003 #9 Del Skrevet 21. september 2003 Stor pose med grovt havsalt har de på Kiwi også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå