Gå til innhold

Hun suger meg ikke

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ta det opp med henne. Hun kan ikke akkurat bli sur for at du spør pent. Hun må jo forstå at du synes det er litt frustrerende, for hun har jo garantert tenkt på dette. Det handler jo om å ta og gi - hun må jo ha tenkt over at hun ikke gir tilbake. Det er nok en grunn - og den er det bare hun som vet:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres nesten ut som samboern min. Vi har vært sammen i 2år, og jeg har enda ikke gjort det. Han har ikke sagt noe, ikke spurt eller noe, og jeg er rett og slett redd for å gjøre det, redd for at jeg skal gjør noe feil osv. Kanskje kjæresten din har samme problem som meg. Jeg tør heller ikke si noe til samboern min, så veit lissom ikke helt hva jeg skal gjøre.. Det kan jo hende at hun kanskje ikke liker det

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør jeg når jeg gang etter gang gir henne oralsex, men ikke får noe igjen? Det er forsåvidt greit ( sex'en er bra den! :) , og det er ikke akkurat slik at jeg forlanger noe i retur ) men det hadde vært fint om hun iaf EN gang kunne gitt meg det samme, og gitt meg en følelse av at hun ønsker å gjøre det godt for meg også.

Hvorfor må dere gi hverandre slikkesex med munnen? Det er kjedelig...og det finns ikke noe mer meningsløst enn å "suge" på dingsen til mannen. Det er rett og slett kjedelig Zzzz.

:skravle:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg vil råde deg til å ikke mase. Selv har jeg aldri sugd. Det betyr ikke at jeg aldri vil gjøre det, men jeg vil h tid. Jeg vil være sammen med noen en stund før jeg gjør det. Hadde ons en gang med en som maste om å bli sugd. Han tok bare ikke nei for et svar og det opplevde jeg som veldig ubehagelig.

Så ikke mas på henne. Vis at du respekterer henne. Da føler hun seg mye tryggere.

Skrevet

kjæresten min hinta med å stikke en finger i munnen min, skape asosiasjoner, for så å skyve meg forsiktig ned. jeg ville ikke i starten, og de første gangene jeg i det heletatt prøvde syntes jeg det var litt ekkelt, men også skummelt fordi jeg ikke hadde gjort det før. Nå har jeg visst blitt veldig flink ;) liker det som regel også, så lenge han ikke blir alt for ivrig. hehe

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det kan være mange grunner, det enkleste er å ta det opp. Jeg har vært en av disse jentene som ikke suger i begynnelsen. Ikke fordi jeg ikke liker det, men fordi jeg syns det er pinlig å ta intiativet til det. Blir så usikker osv. Så jeg har nesten ventet til gutten tok det opp, sagt at "jo, jeg liker det, men turde ikke helt plutselig bare gjøre det". Så har jeg så klart gjort det av meg selv etter det:) Liker det godt, men turde liksom ikke helt bare sette i gang:p

Hinting eller direkte spørsmål er kanskje tingen om hun er av den sjenerte og litt usikre typen.

Gjest AnonymBruker
Skrevet
:sukk: Jeg har vært gift med mannen min i 5 år, og jeg suger ham svært sjelden. De gangene jeg har gjort det har det ikke gått for ham, men da har jeg ikke holdt på lengre enn 5-6 minutter. Jeg er for usikker på om han egentlig synes det er godt, og jeg har sagt til ham flere ganger at jeg vil han skal fortelle meg hvordan han vil ha det. Da sier han bare at det er bra sånn som jeg gjør det, men vet ikke om jeg tror ham. Derfor blir det så sjelden gjort. jeg elsker sex ellers, og han slikker meg til orgasme omtrent hver gang vi har sex. Han maser aldri om at jeg skal suge ham heller, så det er kanskje ikke så farlig for ham? Nå har det liksom blitt en vane at jeg ikke suger ham, og den vanen er vond å vende. Han er ikke spesielt kommunikativ, verken når det gjelder sex eller i dagliglivet, så jeg tror nok det hemmer oss litt. Selv vil jeg gjerne kommunisere verbalt, og snakke om fantasier under sex (at vi skal ha med en jente til), men han er dessverre ikke så flink til å delta på det, selv om han innrømmer at han vil det også de gangene han har drukket alkohol,,, :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...