Gå til innhold

Hun suger meg ikke

Fremhevede innlegg

Gjest wonder
Skrevet

Hva gjør jeg når jeg gang etter gang gir henne oralsex, men ikke får noe igjen? Det er forsåvidt greit ( sex'en er bra den! :) , og det er ikke akkurat slik at jeg forlanger noe i retur ) men det hadde vært fint om hun iaf EN gang kunne gitt meg det samme, og gitt meg en følelse av at hun ønsker å gjøre det godt for meg også. Vet ikke hva som ligger bak - hvorfor hun ikke gjør noe tegn til å ville gjøre det. Hun tar på kuken min, og runker den under forspill og sånn, så jeg tror ikke hun har noe imot den spesielt :)

Det blir litt kunstig å spørre, hvis dere skjønner. Vi er også i et forholdsvis nytt forhold ( 5 måneder ). Vil ikke fremstå som en overkåt hingst! Men hva kan det være når en kvinne ikke vil gi oralsex? Er det noen kvinner her som kan utdype dette litt, eller vet om dere har noen "sperrer" mot oralsex?

Jeg ønsker ikke å lage dette til et stort problem for meg/oss... jeg er for glad i henne til det :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tro det eller ei, ikke alle kvinner (og menn, for den saks skyld) liker å gi oralsex.

Spør henne, eller hint litt. Kanskje hun er usikker eller ikke har gjort det før?

Eller reagerer jeg litt på den "...og gitt meg en følelse av at hun ønsker å gjøre det godt for meg også." Hun ønsker det jo godt for deg når hun sprer beina? :fnise:

Skrevet

Dårlig hygiene? Kanskje liker hun det bare rett og slett ikke? Det eneste du kan gjøre er igrunn å spørre henne.

Gjest Gjest
Skrevet

Alt fra grusomme traumer til at hun ikke liker smaken.

Gjest wonder
Skrevet

Eller reagerer jeg litt på den "...og gitt meg en følelse av at hun ønsker å gjøre det godt for meg også." Hun ønsker det jo godt for deg når hun sprer beina? :fnise:

Skjønner du reagerer på "den" - var ikke ment slik da :) Var vel mere slik at hun nyter det utrolig når jeg gir henne oralsex, og at hun kanskje forstod at jeg også hadde hatt nytelse av at hun gjorde det samme med meg. Selv om jeg i en alder av 32 har vært med kvinner som suger og kvinner som ikke suger ( no pun intended :) ), så er dette forholdet jeg er i nå noe jeg/vi vil satse på seriøst. Da får en vel løse disse småproblemene underveis.

Ang. traumer: hun har hintet at hun som barn nesten ble kvalt ( i lek tror jeg ) en gang, så hun liker ikke noe i/rundt halsen. Kom på det nå, så det er jo mulig at hun rett og slett ikke klarer det. Fullt forståelig det.

Gjest Gjest
Skrevet

"at hun kanskje forstod at jeg også hadde hatt nytelse av at hun gjorde det samme med meg"

He he.. vi kvinner er vel ikke mer tankelesere en dere menn ;-)

Du får nok neppe klart svar på hva årsaken -hennes- er her på KG, det får du kun av kjæresten din ;-)

Skrevet

Jeg syns det er urettferdig at hun ikke suger deg! Da burde hun informert om et eventuellt traume som hindrer henne i å suge deg, hvis det er så.

Jeg er ei jente og aldri i livet om jeg ville ha hatt en mann som ikke slikka meg.Jeg eelsker å suge og nyter det virkelig..Det å kjenne smaken av sæd og svelge det er himmelsk for meg:)

Jeg kunne ikke levd i et forhold hvor jeg ikke kunne suge men jeg kunne heller ikke ha levd i et forhold hvor kun jeg var den som sugde og ikke fikk noe tilbake.

Selvfølgelig handler forhold om å gi og ta og man kan ikke forvente å kunne nyte og ta imot uten å gi tilbake!!

Det kunne ikke jag ha godtatt...

Jeg ville spurt henne forsiktig om hun likte å suge kuk, fordi du elsker å slikke..Så får du høre hva hun svarer

Det kan jo være så enkelt som at hun er usikker på om hun får det til :)

Gjest wonder
Skrevet

"at hun kanskje forstod at jeg også hadde hatt nytelse av at hun gjorde det samme med meg"

He he.. vi kvinner er vel ikke mer tankelesere en dere menn ;-)

Du får nok neppe klart svar på hva årsaken -hennes- er her på KG, det får du kun av kjæresten din ;-)

Ja, jeg ser den og du har nok rett... det er vel bare hun selv som kan svare :) Lurte bare på om det var en generell "andel" som rett og slett ikke gjør det, og om det var like vanlig å ikke suge som å suge. En får jo lett inntrykk av at "alle andre" gjør det oftere, heftigere og har det bedre enn en selv. Jeg har begge beina plantet godt på jorda og vet at det som regel ikke ER slik at alle hopper i høyet flere ganger daglig, og har himmelsk sex hver gang, i alle mulige og umulige posisjoner :) :) Jeg er iaf veldig glad i jenta mi og vi har det egentlig veldig bra på alle områder. Skal ikke stresse dette unødig jeg da...

Gjest Gjest
Skrevet

Nå trodde jeg nesten at det var kjæresten min som hadde skrevet her. Hehe.

Han bruker å gi meg oralsex, men jeg har ikke sugd ham ennå. Men tja, jeg liker egentlig ikke å suge, enkelt å grei. ;)

Er ikke alle jenter som liker å suge. Kanskje det er greia med kjæresten din. ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Da får du vel bare trekke tilbake hennes privelegier også da...

Skrevet

Det blir vel litt i det barnsligste laget?

Skrevet

Dummeste jeg har sett!! Han gjør sine ting fordi han liker det, hun gjør sitt fordi hun liker det. Om hun ikke liker å suge? Ja, hva så?? Får man ikke til et ok sex liv uten at jenta må suge gutten, da tror jeg det beste er å finne ny partner.

Til TS, er bare en ting å gjøre, snakk med henne. Men, ikke i senga under sex, for hvis hun har traumer som er årsaken, så kan du risikere å påføre henne flere traumer. Å, det vil du vel ikke??

Er hun glad i deg, og ønsker et forhold til deg, så tror jeg hun gjerne forteller hva hun føler/mener i denne sammenhengen. Bare pass på at du ikke spør på en krevende/sur måte. Da kommer fort piggene.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Han slikker meg ikke.

Og jeg suger han.

Jeg er renslig og lukter ikke.

Enkelte liker det rett og slett ikke.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Dummeste jeg har sett!! Han gjør sine ting fordi han liker det, hun gjør sitt fordi hun liker det. Om hun ikke liker å suge? Ja, hva så?? Får man ikke til et ok sex liv uten at jenta må suge gutten, da tror jeg det beste er å finne ny partner.

Til TS, er bare en ting å gjøre, snakk med henne. Men, ikke i senga under sex, for hvis hun har traumer som er årsaken, så kan du risikere å påføre henne flere traumer. Å, det vil du vel ikke??

Er hun glad i deg, og ønsker et forhold til deg, så tror jeg hun gjerne forteller hva hun føler/mener i denne sammenhengen. Bare pass på at du ikke spør på en krevende/sur måte. Da kommer fort piggene.

Jeg tror det site Pinkee nevner her er veldig viktig at en ikke tar det opp i senga.

Husker jeg var sammen med en gutt en gang vi hadde vært sammen i over et år og så ble det et press på at jeg skal gjøre litt mer enn jeg ville. Etter det så klarte jeg ikke å være sammen med han det fungerete rett og slett ikke, for jeg fikk en ekkel følelse når vi skulle sove i samme seng osv. Jeg trodde det ville gå over for jeg var så glad i ham men etter et halvt år gjorde jeg det slutt. Og det var egentlig bare på grunn av at jeg hadde gjort noe jeg ikke ville en gang. Men jeg mistet tenningen helt og fikk en ekkel følelse istedenfor ganske snodig i grunnen.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har blitt slikket, men jeg har aldri sugd noen, og jeg kommer ikke til å gjøre før jeg vet jeg har funnet den jeg skal tilbringe livet med. For meg er det for personlig og intimt akkuratt denne sugegreia, og at jeg er veldig usikker i forhold til det. Kanskje hun tenker det samme? Så kanskje hun kommer til å overraske deg når dere har vært lenge nok sammen, og dere kjenner hverandre ut og inn?

Det at du ikke har spurt tyder jo på at dere ikke kjenner hverandre godt nok, enda, men jeg ville ha spurt når du kommer i en situasjon hvor det passer seg, alt til sin tid ;-)

Gjest wonder
Skrevet

Takk for svar. Nei, jeg kommer aldri til å "trekke tilbake" noe som helst. Jeg gjør det fordi jeg synes det er godt, og jeg tenner på at hun synes det er deilig. Husk på at jeg ikke krever noe i retur - for meg vil hun alltid være den viktigste.

En eller annen gang vil jeg sikkert ymte frampå om hun kunne tenke seg det, men som du sier så gjelder det å få det fram på en grei og "naturlig" måte. Det siste jeg vil er å gi henne evt. flere traumer. Vi har jo et kjempegodt sexliv allerede så det er på ingen måte et "must" at hun suger meg :)

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, jeg ser den og du har nok rett... det er vel bare hun selv som kan svare :) Lurte bare på om det var en generell "andel" som rett og slett ikke gjør det, og om det var like vanlig å ikke suge som å suge. En får jo lett inntrykk av at "alle andre" gjør det oftere, heftigere og har det bedre enn en selv. Jeg har begge beina plantet godt på jorda og vet at det som regel ikke ER slik at alle hopper i høyet flere ganger daglig, og har himmelsk sex hver gang, i alle mulige og umulige posisjoner :) :) Jeg er iaf veldig glad i jenta mi og vi har det egentlig veldig bra på alle områder. Skal ikke stresse dette unødig jeg da...

Synes du er på rett vei med tankegang om å ikke stresse ;-)

-Alle- hopper ikke til køys vær dag og flere ganger om dagen, suger, slikker og bruker alle tenkelige/utenkelige stillinger. Drar på Månefart vær gang en har sex.

Selv om en ofte (spesielt på slike forum som dette) får inntrykk av det ;-)

Om det skulle stemme så er jeg/vi ganske unormal. Vi "hekker ikke" dagen lang i alskens stillinger. Suging og slikking er ikke noe for oss, ingen av oss liker det, verken å bli sugd/slikket eller å slikke/suge selv. Ikke bruker vi dildo eller andre hjelpemiddler. Himmelsk,, tja,, det kan variere på lyst og formen ;-) Og noe anal greier kommer ikke på tale her.

Kjedelig... tja.. mulig det, men det er slik VI liker det ;-) og det er vel det som er viktigst når alt kommer til alt.

Men nå er vi i et langvarig forhåld på over 10 år så vi kjenner hverandre rimelig godt vil jeg tro.

En finner etter vert ut hva begge liker både når det gjelder stillinger, hvordan en best tilfredstiller partneren osv. Noen liker det og andre liker det.

Det viktigste tror jeg er at en prater sammen, prøver seg frem og spør seg litt frem. Og ikke tar forgitt at den andre skal være tankeleser.

Lykke til.

Gjest Gjest
Skrevet

Heihei! vet ikke om det er noe vettugt svar, men slik jeg hadde det med ny type for litt siden, så turte jeg liksom ikke helt å ta det initiativet. (kanskje litt sjenert, hoho!) men så snakka vi om det og det ordna seg fint! jeg liker det nemlig, jeg!

Skrevet

Ikke sikkert at hun liker å gjøre det. Det er ikke verre enn å spørre henne. Jeg suger sambo, han slikker ikke meg. Hater at det er slik, men ingenting å gjøre med det heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...