Gå til innhold

30 days....

pleiepike

Anbefalte innlegg

Nå har jeg gått til det skrittet at jeg har kjøpt meg OxyTarm, nutrilett drinker og 30 days. Men så lurer jeg på om 30 days funker? noen som har noen form for erfaring med dette?? Seff trener jeg 3 dager i uken, 2 timer hver gang da seff... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Det finnes en del tråder her inne om det. Hvis du søker etter 30 days så finner du de sikkert.. Er en som er veldig lang. Kort oppsummering fra resultatene derfra: Nei, det funker ikke, og er bortkastede penger. Det står til og med på baksiden at du må trene og spise sunt for at det skal fungere.. Det sier vel seg selv at det ikke er 30 days som gjør det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Er som AB sier her. Det står at det bare fungerer visst man trener og spiser sunt ved siden av. Og jeg vil mene at å trene og spise sunt alene er det absolutt beste man kan gjøre for vektnedgang (og det handler ikke om en slankekur, det handler om å legge om hele livsstilen sin! det er DA det funker, og VARER) :) Dessuten synes jeg det er litt tull med en kur som liksom skal vare i 30 dager. Om man går ned 5 kilo med det (+ trening & godt kosthold) også går tilbake til det "samma gamle" så går man nok opp det dobbelte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Det eneste som virker i lengden er en kostholdsendring. Nå spørs det hvor mange kilo du ønsker å gå ned, for de fleste holder det med litt sunnere og variert kosthold samt litt mer trening. Når jeg sier sunt mener jeg ikke at du skal sulte deg og spise max 1000 kalorier pr dag. Personlig vil jeg anbefale lavkarbo, det er ikke en diett, men et kosthold. På forumet www.lavkarbo.no kan du lese mer om den type kosthold hvis du har interesse for det :-)!

Piller, slankebarer, suppekurer, nutrilett, noka osv vil kanskje gjøre slik at du går ned noen kg, men det vil ikke vare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...