Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2010 #1 Del Skrevet 20. mai 2010 Jeg har alltid hatt komplekser får leggene mine og bestemt meg får å gjøre noe med det. Det finns ikke så mye info og få før og etter bilder av folk som har gjort noe med leggene. Jeg er har en helt normal vekt, er aktiv og spiser sunt så det er ikke livsstillen min som gjør at jeg har litt ekstra på beina. Det er leggene jeg skal gjøre noe med. Ikke knær eller lår som jeg vet er mer vanlig Takk får tilbakemeldinger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. mai 2010 #2 Del Skrevet 20. mai 2010 Hei! Jeg har hørt at om man fettsuger kroppsdeler med lite fett, er det vanskelig å få bra resultat fordi at ujevnheter vil synes veldig lett... Det kan godt være du vil fettsuge leggene dine fordi du mener du har store legger med mye fett, men hvis de skal bli slanke så betyr det at du har lite fett igjen på leggene, og ujenvhetene vil synes selv om det i utgangspunktet var mye fett i området som ble fettsugd. Bare se på magen til Tara Reid... http://www.topnews.in/light/files/tara_reid.jpg (Se bortifra puppene, de er værre...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2010 #3 Del Skrevet 20. mai 2010 takk får svar! har lest mye frem og tilbake om dette. Og det er noen klinikker som hevder å fa til et bra resultat. Det er bare så vansklig å vite når det er et såpass uvanlig ingrep. Har snart time så får ta det derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 20. mai 2010 #4 Del Skrevet 20. mai 2010 takk får svar! har lest mye frem og tilbake om dette. Og det er noen klinikker som hevder å fa til et bra resultat. Det er bare så vansklig å vite når det er et såpass uvanlig ingrep. Har snart time så får ta det derfra. Tror det kommer an på bygningen din. Har du for mye fett på leggene, eller er du bare bygd slik at de er store? Jeg har også store legger, men ikke store lår. Sliter med støvletter og høye sko. Føler meg som en elefant. Skikkelig irriterendes. Jeg vil gjerne høre hvis du finner ut noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest I Grosny Skrevet 21. mai 2010 #5 Del Skrevet 21. mai 2010 Bruk heller de pengene på å kjøpe en sykkel, gjerne Rocky Mountain, som er uhyggelig rask og responsiv. Når du kommer på slik sykkel, kjenner du bare en vill lyst til å tråkke til, og det tar ikke mange uker før leggene blir kraftfulle og definerte. Fettet forsvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 21. mai 2010 #6 Del Skrevet 21. mai 2010 Jeg er sånn som deg, med kraftige legger på tross av at jeg er slank. Jeg sjekket opp en del for et par år siden, fordi jeg hadde lyst på slankere legger. Dessverre er det ikke så mye å gjøre med det. Nettopp fordi det ikke er fett, er det sjelden det blir bra resultat av fettsuging. De blir ofte stygge etterpå. Mye trening har ofte gjort dem verre synes jeg også, deriblant styrketrening og sykling. Jeg synes de blir penest om jeg går en time hver dag. Og selv om jeg fortsatt ikke får på meg lange støvletter, har jeg lært meg å leve med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jomfrua Skrevet 21. mai 2010 #7 Del Skrevet 21. mai 2010 Jeg har alltid hatt komplekser får leggene mine og bestemt meg får å gjøre noe med det. Det finns ikke så mye info og få før og etter bilder av folk som har gjort noe med leggene. Jeg er har en helt normal vekt, er aktiv og spiser sunt så det er ikke livsstillen min som gjør at jeg har litt ekstra på beina. Det er leggene jeg skal gjøre noe med. Ikke knær eller lår som jeg vet er mer vanlig Takk får tilbakemeldinger! Jeg blir bare lei meg når jeg leser slike innlegg som dette. Ja, du får komplekser av leggene dine fordi du fokuserer på dem. Hvorfor fokuserer du ikke på det du er fornøyd med???? Du går jo bare og lager psykiske problemer på deg selv ved å være opphengt i noen velfungerende legger.....du går på dem, de virker...alt er ok. Og allikevel så sitter du og skaper dine egne komplekser fordi du helst skulle sett at de var tynnere?? Det er jo bare tull......tull fra ende til annen og fullstendig meningsløst. Flytt blikket ditt til noe du er fornøyd med....vær glad for det du synes er bra!!! Vi er alle forskjellig skapt, men herregud, du fungerer.........det er jo utrolig flott!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 21. mai 2010 #8 Del Skrevet 21. mai 2010 Jeg blir bare lei meg når jeg leser slike innlegg som dette. Ja, du får komplekser av leggene dine fordi du fokuserer på dem. Hvorfor fokuserer du ikke på det du er fornøyd med???? Du går jo bare og lager psykiske problemer på deg selv ved å være opphengt i noen velfungerende legger.....du går på dem, de virker...alt er ok. Og allikevel så sitter du og skaper dine egne komplekser fordi du helst skulle sett at de var tynnere?? Det er jo bare tull......tull fra ende til annen og fullstendig meningsløst. Flytt blikket ditt til noe du er fornøyd med....vær glad for det du synes er bra!!! Vi er alle forskjellig skapt, men herregud, du fungerer.........det er jo utrolig flott!!!! Ja hva skal jeg si.... Tro meg jeg har prøvd å fokusere på andre ting. Men det går ikke. Og jeg er av den oppfatning at kan man gjøre noe med det å føle seg bedre så er det verdt det. Jeg får det bedre og livet blir enklere får meg. Det er vanskelig å ha bein man ikke orker vise når det er sommer og varmt. Jeg går alltid med bukser men på stranden må jeg jo vise beina mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 21. mai 2010 #9 Del Skrevet 21. mai 2010 Bruk heller de pengene på å kjøpe en sykkel, gjerne Rocky Mountain, som er uhyggelig rask og responsiv. Når du kommer på slik sykkel, kjenner du bare en vill lyst til å tråkke til, og det tar ikke mange uker før leggene blir kraftfulle og definerte. Fettet forsvinner. Ts her. Nå er det sånn at jeg trener og det gjør bare leggene mine værre. Jeg har kratfulle og definete legger. Altfor definerete legger faktisk. Det er heller sånn at jeg prøver å holde meg unna styrketrening som går spesifikt på leggene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 21. mai 2010 #10 Del Skrevet 21. mai 2010 Hvis leggene dine er definerte er det vel ikke særlig mye fett å fjerne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jomfrua Skrevet 21. mai 2010 #11 Del Skrevet 21. mai 2010 Ja hva skal jeg si.... Tro meg jeg har prøvd å fokusere på andre ting. Men det går ikke. Og jeg er av den oppfatning at kan man gjøre noe med det å føle seg bedre så er det verdt det. Jeg får det bedre og livet blir enklere får meg. Det er vanskelig å ha bein man ikke orker vise når det er sommer og varmt. Jeg går alltid med bukser men på stranden må jeg jo vise beina mine. Helt realistisk sett: JO, DET GÅR!!! Det er bare tull å si at det ikke går å fokusere på andre ting. Da må du bare jobbe litt med deg selv. ja, si at du har fått sugd leggene......hva skal du fokusere på da?? Livet ditt blir ikke enklere av at du får tatt ut noen gram fett av leggene. Dette sitter i hodet ditt og ikke leggene. Og hodet ditt har du ikke gjort noe med når leggene er sugd. Det at du ikke orker å vise leggene dine.....det sitter i DITT hode....ikke i leggene. Hva skal du vise, forresten?? At du er perfekt? Ingen er perfekte......noen har tjukke lår, noen har mage, noen har store legger, store føtter, store hender.......vi er er noen kropper og de er ikke like.......det er ikke bestemt at vi skal være like.......du er hva du er. Du har en fysisk velfungerende kropp........du blir ikke gladere av å suge leggene - for denne problematikken sitter i hodet ditt. og det er hodet du må gjøre noe med, og det kan du ikke suge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2010 #12 Del Skrevet 21. mai 2010 Ts her Takk får svar. Jeg skjønner hvor du vil og kan være ening en del av det du sier. Det er bare det at jeg er ikke fornøyd med det jeg har selvom alle er unike og det der. Jeg syns selvfølgelig det er best og fokusere på andre ting enn utsende. Du er heldig som har den innstillingen. Det er kanskje der vi er uenige jeg syns ikke det er noe galt i å fokusere på utsende også. Nå var dette først og fremst en tråd får å få tips om fettsuging av legger. Ikke om det er galt eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 21. mai 2010 #13 Del Skrevet 21. mai 2010 Ts her. Nå er det sånn at jeg trener og det gjør bare leggene mine værre. Jeg har kratfulle og definete legger. Altfor definerete legger faktisk. Det er heller sånn at jeg prøver å holde meg unna styrketrening som går spesifikt på leggene. Du har muskler i leggene, ikke fett. Du kan ikke fettsuge bort muskler. Muskler er vakkert. Damer med gode muskler er deilige å ta i. Ønsker du deg pinglebein? Hvis du synes musklene er for store, så sykler du på for tunge gir. Kjør litt lettere. Men den eneste måten å bli ekte pingle på er satse på sofaen. Men trener du på lette gir, så får du ganske lette, veldefinerte og veltrende muskler med god utholdenhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 21. mai 2010 #14 Del Skrevet 21. mai 2010 Ts her Takk får svar. Jeg skjønner hvor du vil og kan være ening en del av det du sier. Det er bare det at jeg er ikke fornøyd med det jeg har selvom alle er unike og det der. Jeg syns selvfølgelig det er best og fokusere på andre ting enn utsende. Du er heldig som har den innstillingen. Det er kanskje der vi er uenige jeg syns ikke det er noe galt i å fokusere på utsende også. Nå var dette først og fremst en tråd får å få tips om fettsuging av legger. Ikke om det er galt eller ikke. Når du etter all sannsynlighet har noen av de lekreste leggene som går rundt, og alle andre untatt deg forstår det, så får du ikke råd av meg iallfall som kan gjøre deg styggere. Det er helt normalt å feilvurdere og undervurdere sin egen skjønnhet. Slik du beskriver deg har du en atletisk kropp, med musklatur som lett blir temmelig sprek. Det er din spisskompetanse, den må du dyrke. Tenk deg hvis en muskelmann fra Jamaica prøver å se ut som en lett fjelløper fra Kenya, fordi han synes lette gutter er mer sexy! Det er dømt til å mislykkes, skal han være pen , så må han akseptere sin egen skjønnhet. Du kan bli fryktelig pen hvis du aksepterer din egen skjønnhet. Og det vakreste som finnes er glade, strålende, ivrige øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå