Gjest Embla s Skrevet 20. september 2003 #1 Del Skrevet 20. september 2003 JASSÅ GITT?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 20. september 2003 #2 Del Skrevet 20. september 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 20. september 2003 #3 Del Skrevet 20. september 2003 Driver og sniffer etter nytt nick jeg også, men jeg kan ikke finne noe passende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 20. september 2003 #4 Del Skrevet 20. september 2003 Jeg fikk et syn.... så for meg en hybrid av Hyacinth Bucket og Cowboy-Laila. Såda, såda, Lovinda. Som du selv så fint sa det: Den man elsker tukter man. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. september 2003 #5 Del Skrevet 20. september 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesol20 Skrevet 20. september 2003 #6 Del Skrevet 20. september 2003 Jeg fikk et syn.... så for meg en hybrid av Hyacinth Bucket og Cowboy-Laila. Her har du den ene halvparten- setter meg her og venter på denne Laila, jeg. Kunne blitt interessant å se reaksjonene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. september 2003 #7 Del Skrevet 20. september 2003 Driver og sniffer etter nytt nick jeg også' date=' men jeg kan ikke finne noe passende...[/quote'] Hva med William Wood? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 20. september 2003 #8 Del Skrevet 20. september 2003 Hva med William Wood? Gjør man om det, blir det fort «Willy Woodcock». Men da hadde vel moderatorpolitiet kommet og arrestert meg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. september 2003 #9 Del Skrevet 21. september 2003 Gjør man om det, blir det fort «Willy Woodcock». Men da hadde vel moderatorpolitiet kommet og arrestert meg igjen. Det er lov å prøve seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 21. september 2003 #10 Del Skrevet 21. september 2003 Nå går jeg helt i surr!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. september 2003 #11 Del Skrevet 21. september 2003 Det er bare ALo som har flytta inn på Godset, Kreps. Ikke at jeg skjønner at hun må bli Lady for å flytte til Drammen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 21. september 2003 #12 Del Skrevet 21. september 2003 Det er bare ALo som har flytta inn på Godset, Kreps. Ikke at jeg skjønner at hun må bli Lady for å flytte til Drammen.... Jeg savner Anna jeg og hodet mitt slår krøll.. Hva kan vi gjøre for at hun bytter tilbake da? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 22. september 2003 #13 Del Skrevet 22. september 2003 Jeg har foretatt dette hamskiftet av to grunner: 1) For å gjøre min person/figur ytterligere interessant - hvis mulig. 2) Fordi det passer bedre til min nye livsstil. Jeg åpner SM-klubb i kjelleren på Godset. Det blir ikke noe Club4, men meget mer sofistikert. Så Bertha og Revetispa - dere var ikke så langt unna med Heavy Leather... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 22. september 2003 #14 Del Skrevet 22. september 2003 Jeg har foretatt dette hamskiftet av to grunner: 1) For å gjøre min person/figur ytterligere interessant - hvis mulig. ..... Interessant og interessant..... Jeg sier herved opp konsulentjobbene mine! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2003 #15 Del Skrevet 22. september 2003 2) Fordi det passer bedre til min nye livsstil. Jeg åpner SM-klubb i kjelleren på Godset. Det blir ikke noe Club4, men meget mer sofistikert. Så Bertha og Revetispa - dere var ikke så langt unna med Heavy Leather... Hermekråke!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 22. september 2003 #16 Del Skrevet 22. september 2003 Såda, Tispa. Husk at Ladyen må være forsiktig med blodtrykket sitt, ellers så kan maska sprekke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2003 #17 Del Skrevet 22. september 2003 .... så neste nick blir Michael Jackson??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 22. september 2003 #18 Del Skrevet 22. september 2003 Suppehuer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 22. september 2003 #19 Del Skrevet 22. september 2003 Det tar jeg som et kompliment. For du er litt glad i oss likevel, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 22. september 2003 #20 Del Skrevet 22. september 2003 Jada, appelsinen min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå