Gjest SmallTalk Skrevet 21. mai 2010 #21 Skrevet 21. mai 2010 jeg ringkte legevakten nå å spurte om når jeg kunne ta testen og han sa at jeg ikke tregnte ta test for di abortpillen altid virket. bra noen har peiling. Til opplysning så er det ikke alltid at abortpiller fungerer, så det er løgn fra legevakten sin side. Og det er løgn fra din side også, fordi du ikke har tatt noen abortpille, men en angrepille. Dersom du hadde fått abortpiller, så hadde du for det første vært på sykehuset for å få dem og for det andre så hadde du kjent om du hadde abortert. Det er ikke mulig å ikke merke. Dersom dette ikke er tull, så se og pell deg til legen dersom du ikke har lyst på ungen. Du er bare dum dersom du lurer deg selv på denne måten.
Vayacon Skrevet 9. februar 2016 #22 Skrevet 9. februar 2016 Jeg syns dere er fryktelig slemme mot denne jenta, og jeg lurer på om noen av dere har hørt om respekt eller medmenneskelighet?? Dere burde skamme dere som svarer ved rett og slett å mobbe henne. Jeg er helsearbeider, og jeg kan fortelle dere at abort pille fåes på apotek hvis man har resept fra lege eller gynekolog. Så det er riktig som hun sier at man kan få denne abort pilla på apoteket, og den funker som en spontan abort når man er gravid. Angre pille er noe man tar etter ubeskyttet samleie som hindrer eggløsning, og dermed ikke blir gravid. Jeg fikk helt sjokk over svarene deres til denne jenta som ba om hjelp. Det der er både ondskapsfullt og mobbing! Fy skam dere!!!
Vayacon Skrevet 9. februar 2016 #23 Skrevet 9. februar 2016 Den 21. mai 2010 at 10.48, Gjest AnonymBruker skrev: Tror du virkelig at det er bare å kjøpe en pille på butikken for kvitte deg med et uønsket barn?? Og så ta en test etterpå for å se om det har funka?? Er det mulig... Unnskyld meg, men hva slags menneske er du??! For det første så er du utrolig respektløs og slem i det du skriver, og for det andre så aner du ikke hva du snakker om! Det fins både abort pille og angre pille på apoteket, men man trenger resept fra lege eller gynekolog, og jeg tror denne jenta hadde det, men formulerte det som om hun hadde kjøpt det uten resept. Det går an å vise litt medmenneskelighet, og ikke minst RESPEKT!
Gjest L´issi Skrevet 9. februar 2016 #24 Skrevet 9. februar 2016 6 minutter siden, Vayacon skrev: Unnskyld meg, men hva slags menneske er du??! For det første så er du utrolig respektløs og slem i det du skriver, og for det andre så aner du ikke hva du snakker om! Det fins både abort pille og angre pille på apoteket, men man trenger resept fra lege eller gynekolog, og jeg tror denne jenta hadde det, men formulerte det som om hun hadde kjøpt det uten resept. Det går an å vise litt medmenneskelighet, og ikke minst RESPEKT! Tråden er snart 6 år gammel.........
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå