Gjest Ellisiv Skrevet 20. september 2003 #1 Del Skrevet 20. september 2003 Mange kvinner bruker en del penger på sminke og stæsj. Kan det kalles en hobby, på lik linje med smykkelaging, dataspill, såpelaging? Man eksperimenterer jo med utseendet sitt, fremhever det man liker osv. Synes det er moro, jeg. Vil ikke kalle meg overfladisk for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 20. september 2003 #2 Del Skrevet 20. september 2003 Ja, hvorfor ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ursula Skrevet 20. september 2003 #3 Del Skrevet 20. september 2003 Ja jeg syns det kan kalles en hobby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cita Skrevet 20. september 2003 #4 Del Skrevet 20. september 2003 Hobby ??? :o Hallo ??? det er da mye mer enn en hobby !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bradshaw Skrevet 21. september 2003 #5 Del Skrevet 21. september 2003 Det er ihvertfall en av mine hobbyer.... elsker sminke, bruker mye tid og penger på det og jeg leser bøker for å finne ut mer.... Så ja... men ja, folk har en tendens til åtro man er overfladisk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 21. september 2003 #6 Del Skrevet 21. september 2003 Hvis du interesserer deg for noe, og bruker mye tid og penger på det kan man vel kalde det en hobby, evt en livsstil. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå