Gå til innhold

Tro, håp og kjærlighet.


Gjest Love africa

Anbefalte innlegg

Gjest Love africa

Da oppretter jeg et innlegg her, får se hvordan ting utarter seg etterhvert.

Grunnen til at jeg har kallt dette tro, håp og kjærlighet er netopp av den grunn at det er det jeg i det siste har begynt og leve etter.

Man trenger tro for og komme seg noe sted her i verden, da snakker jeg ikke bare om religions tro, men også personlig tro. At man kan tro på seg selv at man kan oppnå akkuratt det man vil oppnå, komme dit man vil komme og ikke minst også tro på dem personene rundt seg at dem er der for deg netopp fordi du er deg.

I tilegg til og tro må man ha en dose med håp, alt man håper på vil man ikke alltid oppnå eller vil ikke alltid gå i oppfyllelse men alikevel man drømmer og man håper.

Kjærlighet til medmennesker, kjærlighet til livet og kjærlighet til seg selv er viktig for og kunne vite hvem man er, og hvordan man kan kansje endre ting om til det bedre.

Jeg velger og håpe og tro at dette kansje kan gi en liten mening til noen der ute.

Iallefall her kommer jeg til og skrive akkuratt det som opptar meg og kansje det er noen der ute som deler samme tanker eller vil kommentere hva dem tenker.

Endret av Love africa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...