Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tusen takk. Da fikk jeg sett ikveld jeg også.

Hun damen virket jo helt håpløs til å begynne med. 4 boder fulle av ting, til når hun en dag fikk seg villa! Og så ikke søke ny jobb når man har 10 måneder oppsigelse! Men hun virket jo veldig positiv og flink med en gang hun skjønte alvoret. Og så søtt å gi henne singel-cruise i gave :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest Prøvekandidat
Skrevet

Tusen takk. Da fikk jeg sett ikveld jeg også.

Hun damen virket jo helt håpløs til å begynne med. 4 boder fulle av ting, til når hun en dag fikk seg villa! Og så ikke søke ny jobb når man har 10 måneder oppsigelse! Men hun virket jo veldig positiv og flink med en gang hun skjønte alvoret. Og så søtt å gi henne singel-cruise i gave :fnise:

Hun var veldig søt da, men jeg ble kvalm inni meg av alle tingene for jeg klarer ikke mange ting og dill og dall rundt meg, må ha luft. Jeg syns det var riktig å skaffe henne hjelp til å finne ut hvorfor hun kjøpte alle tingene og ikke bare hjelpe henne med økonomien. Jeg husker ikke navnene til de to gode hjelperne, men han skjeggløse er veldig sympatisk og virker som han har en forståelse for hvordan folk er laget. Skjeggen er litt humørløs og smiler sjelden, innbyr ikke til fortrolighet akkurat.

Det er sikkert ikke lett å være 40 og ikke ha noe av det hun ønsket seg av livet, da blir det kanskje til at man dagdrømmer og handler inn til hus man ønsker seg og fyller livet med ting man synes er vakre.

Skrevet

Man merket jo et veldig stilskifte også, i fra første og andre besøk. Jeg vet ikke om det var planlagt.. Men på det første var hun jo utrolig "søt", med musefletter og rosa klær. Litt sånn krampeaktig holde på barndommen? På andre besøk hadde hun klipt håret fint, og var mye mer voksen og elegant.. Håper det ikke var planlagt, det var utrolig stilig at det kanskje reflekterte henne på en så tydelig måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...