Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2010 #1 Del Skrevet 19. mai 2010 er det noen her som har positiv erfaring med faste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonka Skrevet 19. mai 2010 #2 Del Skrevet 19. mai 2010 Hva tenker du? Positiv i hvilken forstand? Hvorfor vil du faste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 19. mai 2010 #3 Del Skrevet 19. mai 2010 Faste som i "ikke spise"? Ja, har absolutt masse positiv erfaring med det. Jeg var anorektiker i syv år og sverget til den livsstilen. Fasting er livet. Helt til det dreper deg. Spis må porsjoner ofte og spis sunt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2010 #4 Del Skrevet 19. mai 2010 Hva tenker du? Positiv i hvilken forstand? Hvorfor vil du faste? Helse. Føler meg sløv men ikke på en jeg føler meg lat måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 19. mai 2010 #5 Del Skrevet 19. mai 2010 Helse. Føler meg sløv men ikke på en jeg føler meg lat måte. Da er hvertfall ikke faste løsningen. Nå aner ikke jeg hva du pleier å spise, men å spise sunt og regelmessig er det beste. Om du faster tapper du kroppen for alt den har, så det vil ikke gjøre noen ting bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2010 #6 Del Skrevet 19. mai 2010 Faste som i "ikke spise"? Ja, har absolutt masse positiv erfaring med det. Jeg var anorektiker i syv år og sverget til den livsstilen. Fasting er livet. Helt til det dreper deg. Spis må porsjoner ofte og spis sunt. det er ikke det samme. http://www.fasting.ws/Fasting%20_vs_starvation.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 19. mai 2010 #7 Del Skrevet 19. mai 2010 det er ikke det samme. http://www.fasting.ws/Fasting%20_vs_starvation.htm Jeg anbefaler det fremdeles ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå