Monica1968 Skrevet 30. mai 2010 #21 Del Skrevet 30. mai 2010 ikke bry deg om anonym så mye sjalu folk her i verden.Du ser ut som en 30 åring max så du har mye å være stolt av.Veldig pene trekk i tilleg. Takk, takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvekandidat Skrevet 30. mai 2010 #22 Del Skrevet 30. mai 2010 Jeg sier som Steinar, det spiller ingen rolle hva andre måtte mene om mitt utseende så lenge den rette liker meg. Jeg regner ikke med at jeg som 40-åring skal se ut som om jeg er 20, men jeg gjør mitt beste for å holde kroppen i form. På noen områder er jeg bedre i dag, har ikke rundet 40 ennå men... Jeg er flinkere til å kle meg, til å sminke meg og har funnet en hårfrisyre som kler meg bedre enn den jeg hadde som 20-åring. Jeg er sikrere på meg selv og det gjør noe med utseendet og utstrålingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 30. mai 2010 #23 Del Skrevet 30. mai 2010 Og ikke minst sengehyggen. Kvinner på 30+ er MYE morsommere i senga en småjenter på 20. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 30. mai 2010 #24 Del Skrevet 30. mai 2010 Det kan kanskje komme av slitte støtdempere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 31. mai 2010 #25 Del Skrevet 31. mai 2010 Nei... Mer velsmurt og finjustert maskineri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jalp Skrevet 7. juni 2010 #26 Del Skrevet 7. juni 2010 Kvinner i 40- årene er unge og erfarne! Jeg har merket at jeg tenner på kvinner på min egen alder. For meg blir derfor en kvinne i 20- årene rimelig uinteressant. Nå synes jo jeg at dere opererer med rimelig håpløse kriteria for hva som er "forfall" og ikke. For å være helt ærlig, synes jeg at mange varianter kan ha "it" eller en X- factor, og med livserfaring og selvsikkerhet som kun et levd liv kan gi, gir etter min mening noe ekstra som svært få kvinner i 20 årene kan ha. Man kan neppe bli mer kvinne enn kvinnene i 40 årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trissa Skrevet 17. september 2010 #27 Del Skrevet 17. september 2010 (endret) Endret 17. september 2010 av Trissa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 17. september 2010 #28 Del Skrevet 17. september 2010 Nå er jeg bare 30, men jeg er utrolig mye mer fornøyd med utseendet mitt nå enn da jeg var 20. Ansiktstrekkene og kinnbena mine har kommet mer fram, huden min er finere og jeg føler meg mer stilig. Jeg tror damer i 40-årene kan se like bra ut som de i 20-årene, men selvfølgelig på en annen måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. september 2010 #29 Del Skrevet 17. september 2010 Nei... Mer velsmurt og finjustert maskineri Nemlig - vroom vroom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2010 #30 Del Skrevet 17. september 2010 Nå er jeg bare 30, men jeg er utrolig mye mer fornøyd med utseendet mitt nå enn da jeg var 20. Ansiktstrekkene og kinnbena mine har kommet mer fram, huden min er finere og jeg føler meg mer stilig. Jeg tror damer i 40-årene kan se like bra ut som de i 20-årene, men selvfølgelig på en annen måte Bra sagt, ingen tvil om at det stemmer :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2010 #31 Del Skrevet 17. september 2010 Når jeg var 20-årene følte jeg meg klimpete og stygg, hadde veø dårlig selvtillit også. Nå er jeg snart 30, og føler meg penere. Mange som sier at når jeg er 40 kommer jeg til å ha min vakreste periode og trekke mange mannfolk. Det tror jeg nesten på, for sånn som utseende mitt utvikler seg nå, så blir jeg pener for hver dag som går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2010 #32 Del Skrevet 18. september 2010 Det stemmer vel ikke alt hva menn kan finne på å si til damer...husk at menn ikke vil såre damer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Constanze Skrevet 18. september 2010 #33 Del Skrevet 18. september 2010 Jeg er nok litt annerledes enn de fleste i denne tråden. Da jeg var 18-20 var jeg veldig pen, hadde perfekt ansikt, flott langt hår og stram fint kropp. Nå er jeg 47 og selvom jeg trener flere dager i uken så er ikke kroppen som før. Selvom jeg ikke røyker, sjeldent drikker alkohol og holder meg borte fra direkte sol så er ikke huden så elastisk som før, jeg har små rynker under øynene og i munnvikene. Så nei, jeg ser langt ifra like bra ut som jeg gjorde i ungdommen. Når det er sagt så har jeg det godt med meg selv nå som voksen kvinne. Barna mine er voksne, jeg har god økonomi, en flott mann og har tid til alt det jeg vil ha tid til. Jeg har aldri sett en kvinne som er flottere som 40-åring enn som 20-åring. 40-åringer kan se flotte ut - men de fleste var langt flottere i ungdommen. Prinsesse Caroline er en av de nydeligste kvinner jeg har sett - og selvom hun er klassisk nydelig nå så var hun ubeskrivelig vakker i ungdommen. Det er ikke til å komme over. Noen nevnte Dorthe Skappel her. Og ja - hun er flott. Men hun var langt finere i ungdommen og hun hadde sett langt finere ut om hun hadde klippet håret sitt. Har aldri sett en kvinne på 40 som ser fin ut når håret henger rett ned. De tror det ofte selv, men håret er med på å dra ansiktet nedover .. gjør henne langt eldre enn hun egentlig er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2010 #34 Del Skrevet 18. september 2010 Jeg er nok litt annerledes enn de fleste i denne tråden. Da jeg var 18-20 var jeg veldig pen, hadde perfekt ansikt, flott langt hår og stram fint kropp. Nå er jeg 47 og selvom jeg trener flere dager i uken så er ikke kroppen som før. Selvom jeg ikke røyker, sjeldent drikker alkohol og holder meg borte fra direkte sol så er ikke huden så elastisk som før, jeg har små rynker under øynene og i munnvikene. Så nei, jeg ser langt ifra like bra ut som jeg gjorde i ungdommen. Når det er sagt så har jeg det godt med meg selv nå som voksen kvinne. Barna mine er voksne, jeg har god økonomi, en flott mann og har tid til alt det jeg vil ha tid til. Jeg har aldri sett en kvinne som er flottere som 40-åring enn som 20-åring. 40-åringer kan se flotte ut - men de fleste var langt flottere i ungdommen. Prinsesse Caroline er en av de nydeligste kvinner jeg har sett - og selvom hun er klassisk nydelig nå så var hun ubeskrivelig vakker i ungdommen. Det er ikke til å komme over. Noen nevnte Dorthe Skappel her. Og ja - hun er flott. Men hun var langt finere i ungdommen og hun hadde sett langt finere ut om hun hadde klippet håret sitt. Har aldri sett en kvinne på 40 som ser fin ut når håret henger rett ned. De tror det ofte selv, men håret er med på å dra ansiktet nedover .. gjør henne langt eldre enn hun egentlig er. Hvorfor er ikke en 40-åring pen med langt hår da?? Mener du de bør ha guttekort hår og se ut som burugler?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Constanze Skrevet 18. september 2010 #35 Del Skrevet 18. september 2010 Hvorfor er ikke en 40-åring pen med langt hår da?? Mener du de bør ha guttekort hår og se ut som burugler?! Jeg sier bare hva jeg syns og det er at voksne kvinner oftest er mye stiligere med en kort frisyre. Da snakker jeg om velstelt og velklippet hår. Det trenger ikke være helt kort - men gjerne en type bob-frisyre. En skikkelig klipp gjør kvinnen mer "typete". Når det er sagt så synes jeg langt hår er nydelig. Jeg har selv hatt kjempelangt hår i alle år og til jeg var over 30. Skal voksne kvinner ha lagt hår så bør det ihvertfall ikke henge løst - man bør bruke tid på å flette eller sette håret opp i en knute el ... det kan være stilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2010 #36 Del Skrevet 18. september 2010 Jeg sier bare hva jeg syns og det er at voksne kvinner oftest er mye stiligere med en kort frisyre. Da snakker jeg om velstelt og velklippet hår. Det trenger ikke være helt kort - men gjerne en type bob-frisyre. En skikkelig klipp gjør kvinnen mer "typete". Når det er sagt så synes jeg langt hår er nydelig. Jeg har selv hatt kjempelangt hår i alle år og til jeg var over 30. Skal voksne kvinner ha lagt hår så bør det ihvertfall ikke henge løst - man bør bruke tid på å flette eller sette håret opp i en knute el ... det kan være stilig. Kategorisk du er. Er du slik alltid? Langt hår har ingenting med alder om noen kler det. Det finnes 40-åringer som ser ut som en 30-åring, og der er 30-åringer som ser ut som de er 40 år. Selv er jeg over 40, og har langt hår. Er mye finere med det enn bob og oppsatt. Det er også tilbakemeldinger jeg har fått - senest igår av ei som ikke hadde sett meg på en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Constanze Skrevet 18. september 2010 #37 Del Skrevet 18. september 2010 Kategorisk du er. Er du slik alltid? Langt hår har ingenting med alder om noen kler det. Det finnes 40-åringer som ser ut som en 30-åring, og der er 30-åringer som ser ut som de er 40 år. Selv er jeg over 40, og har langt hår. Er mye finere med det enn bob og oppsatt. Det er også tilbakemeldinger jeg har fått - senest igår av ei som ikke hadde sett meg på en stund. Jeg sier bare at jeg har til gode å se en kvinne over 40 som er penere med langt hår enn med kort eller halvlangt hår. Det er MIN mening etter egne erfaringer. MEN jeg har sett voksne kvinner på 50 og 60 som har et spesielt ansikt som gjør at de kler langt hår ... men da selvsagt oppsatt eller flettet. Jeg sier ikke at Dorthe Skappel ikke er pen - tvert imot - hun er nydelig og holder seg utrolig godt. MEN jeg synes hun er langt finere når håret er satt opp, flettet eller i hale. Synes ikke det er så kledelig med løsthengende veldig langt hår i den aldere. Og til det innledende spørsmålet så var til og med Dorthe vakrere i 20-årene da hun jobbet som fotomodell. Men hun er fremdeles en veldig vakker dame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2010 #38 Del Skrevet 18. september 2010 Jeg sier bare at jeg har til gode å se en kvinne over 40 som er penere med langt hår enn med kort eller halvlangt hår. Det er MIN mening etter egne erfaringer. MEN jeg har sett voksne kvinner på 50 og 60 som har et spesielt ansikt som gjør at de kler langt hår ... men da selvsagt oppsatt eller flettet. Har fått med meg at du aldri har sett det, men dermed å konkludere med "Skal voksne kvinner ha lagt hår så bør det ihvertfall ikke henge løst". Derfor jeg spør om du alltid er så kategorisk, jfr. Selv om du ikke har sett det, finnes der 40-åringer (jeg har sett flere) som er penere med langt hår, der det er feil med oppsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Constanze Skrevet 18. september 2010 #39 Del Skrevet 18. september 2010 Har fått med meg at du aldri har sett det, men dermed å konkludere med "Skal voksne kvinner ha lagt hår så bør det ihvertfall ikke henge løst". Derfor jeg spør om du alltid er så kategorisk, jfr. Selv om du ikke har sett det, finnes der 40-åringer (jeg har sett flere) som er penere med langt hår, der det er feil med oppsatt. Og jeg har fått med meg at du mener at du og noen andre voksne kvinner over 40 ser bedre ut med langt løsthengende hår enn kort/halvlangt/oppsatt hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2010 #40 Del Skrevet 18. september 2010 Og jeg har fått med meg at du mener at du og noen andre voksne kvinner over 40 ser bedre ut med langt løsthengende hår enn kort/halvlangt/oppsatt hår. Ja, og hva med det? Selv blir jeg tatt for å være 10 år yngre, og jeg har en kollega med langt hår som også ser 10 år yngre ut. Skal en da ikke ha langt hår, bare fordi fødselsattesten sier noe annet (eller fordi en fremmed har en bastant mening om at en viss alder utelukker langt hår - uansett om man ser ung eller gammel ut, eller hva som kler man?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå