Gjest AnonymBruker Skrevet 19. mai 2010 #1 Del Skrevet 19. mai 2010 Klitoris har seget ned, slik at kjønnsleppene ikke skjuler klitoris lengre, men nå at klitoris henger mellom kjønnsleppene. Er det vanlig ettersom vi blir eldre? Hilsen kvinne på 41. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. mai 2010 #2 Del Skrevet 19. mai 2010 Jeg vil tro det er vanlig. Er selv bare i tjueårene men klitorisen min har kommet litt mer ut enn i tennårene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 19. mai 2010 #3 Del Skrevet 19. mai 2010 Dette er første gang jeg hører om at noe slikt kan skje. Jeg ble nysgjerrig og gikk på toalettet for å undersøke grundig hvordan jeg ser ut nedentil. Jeg ser ut som jeg alltid har gjort i voksen alder, hetten dekker klitoris og kjønnsleppene ligger foldet sammen. Jeg er eldre enn deg, TS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2010 #4 Del Skrevet 19. mai 2010 jeg måtte sjekke jeg også, klitoris ligger trygt der inne som den alltid har gjort sammen med kjønnsleppene, og jeg er 29. tror egentlig at det er forskjell fra kvinne til kvinne uavhengig av alder med tanke på hva vi alle har svart her. kjønnsleppene og klitoris varierer, så alt er normalt. men syns du det er plagsomt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. mai 2010 #5 Del Skrevet 20. mai 2010 Har seget litt hos meg også, tror ikke det er uvanlig, jeg så engang ett eller annet lege-program på tv, og der snakket de om kvinner som opererer for å se ut som en 20 åring igjen, alså at kjønnsleppene dekker. Jeg går i svømmehall og der ser jeg uten å se :-) at mange er fullt barbert der nede, kvinner i alle aldre, så det er nok helt induviduelt om klitoris siger ned eller ikke. Sier seg selv da, at jeg barberer ikke alt bort :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. mai 2010 #6 Del Skrevet 20. mai 2010 PS. Innlegg 15:35 Jeg er 38 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå